Słyszałem opinie na temat stosowania filtrów zakładanych na przewody paliwowe (tak jak w ogarze albo romecie).
Pytanie - czy ma to jakiś sens?
Jeżeli tak, to jaki (właściwie to jakie) założyć żeby były coś warte i nie dławiły za bardzo przepływu paliwa.
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
: Filtr paliwa
:
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Filtr na przewody zakładać trzeba tylko jeśli uszkodzony jest ten, który znajduje się wewnątrz zbiornika paliwa w smoku, albo jeśli jest on przerwany, albo zatkany tak, że jedyną skuteczną metodą jest jego usunięcie.
Ponieważ kranik, a zwłaszcza zawód podciśnieniowy jest wrażliwy na wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia filtr taki należy założyć między zbiornikiem a kranikiem na OBA przewody, zarówno główny jak i ten obsługujący rezerwę.
Po dalsze informacje odsyłam do już istniejących tematów na forum dotyczących m.in. kranika i gaźników.
Ponieważ kranik, a zwłaszcza zawód podciśnieniowy jest wrażliwy na wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia filtr taki należy założyć między zbiornikiem a kranikiem na OBA przewody, zarówno główny jak i ten obsługujący rezerwę.
Po dalsze informacje odsyłam do już istniejących tematów na forum dotyczących m.in. kranika i gaźników.