Witam,
Dzisiaj rano kupiłem swój pierwszy motocykl GS500 EX ogólnie był trochę zaniedbany bo stał podobno rok w garażu. Po oględzinach i jeździe próbnej wyglądało na wszystko ok. Po powrocie do domu kolejna przejazd i nagle obrotomierz przestał działać!
Po zatrzymaniu się okazało się że kabel prowadzący z silnika do obrotomierz wisi sobie jak h*j w majtach. Widoczne były lekkie pozostałości po jakimś kleju bo nakrętka mocująca kabel z silnikiem ma urwany gwint który pozostał w bloku silnika! Do tego jeszcze lekko sączy się olej z tego miejsca...
Ma ktoś jakieś pojecie jak ten gwint nakrętki wyciągnąć, usunąć?
Pozdro
K.
Odpowiedz do tematu
: Urwany gwint nakrętki od linki obrotomierza plus wyciek
Ostatnio zmieniony przez melass Czw 23 Cze, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Ostatnio zmieniony przez melass Czw 23 Cze, 2011, w całości zmieniany 1 raz
:
Zapodaj fotkę bo nie czaję tego kabla , ja mam na linkę obrotomierz z z fotki było by wiadomo i można będzie coś poradzić.
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
:
koledze chodzi o linke obrotomierza:P jesli jest urwany gwint to sprobuj wykrecic ten mechanizm i kupic jakas uzywke:) a wyciek bierze sie z tego ze simering uszczelniajacy juz nie trzyma
:
Jak gwint jest zerwany w tej małej śrubce to pozostaje tylko naprawić go helicolem tj. gwintownikiem rozwiercić nowy gwint ponad wymiarowy w to miejsce wkręca się taką specjalną sprężynkę i w ten sposób otrzymuje się gwint jak w oryginale powiedział bym nawet że lepszy
Ale jak się nie ma zestawu do naprawy gwintów to nie pozostaje nic innego jak tylko przegwintowanie na większą śrubę. Oryginalnie tam jest chyba śrubka m4 to przegwintować na m5 i po kłopocie.
Gwintowniki m5 (w paczce są 3szt. 1,2,3)to koszt ok 10-max20zł
Ale jak się nie ma zestawu do naprawy gwintów to nie pozostaje nic innego jak tylko przegwintowanie na większą śrubę. Oryginalnie tam jest chyba śrubka m4 to przegwintować na m5 i po kłopocie.
Gwintowniki m5 (w paczce są 3szt. 1,2,3)to koszt ok 10-max20zł
:
czyli urwany masz gwint od linki ktora sie przykrece do silnika czy gwint tej males srubki? jesli malej srubki to tylko wywiercic nowy otwor nagwintowac i dobrze dokrecic:D jak nei masz gwintownikow to do jakiegos mechanika musisz skoczyc:)
:
Jak dla mnie to że urwana jest nakrętka która się przykręca linke do silnika.
Wolałbym to zrobić bez większych wydatków ale jak bedzie trzeba to zrobie to w warsztacie...
Wolałbym to zrobić bez większych wydatków ale jak bedzie trzeba to zrobie to w warsztacie...
:
Odpowiedz do tematu
Odkopuje. Złamała mi się linka w połowie, odkręciłem przy zegarze, ale przy silniku jest problem. Nakrętki nie mogę za uja odkręcić, a po odkręceniu tej małej śrubki całość nie chce zejść. Jakieś propozycje ?