Jako świeżynka na forum, przedstawiam Wam mojego GS'a, coby łatwiej było mnie rozpoznać na drodze
Moto ma nawinięte ponad 38k km, moje jest coś koło 700km, w końcu mam go dopiero od jakichś 2 tygodni.
Rok prod.: 2004, z papierów wynika, że pierwsza rejestracja miała miejsce we wrześniu 2005 roku, jestem 5 właścicielem tego sprzęcika [trochę to przeraża].
Wyróżniają go porysowane owiewki, moto najprawdopodobniej leżało na obu stronach, poprzedni właściciel mówił, że już taki porysowany kupił; na chwilę obecną nie przeszkadza mi to, może kiedyś coś z tym zrobię [nie ma tragedii].
Jestem mega-zadowolona z zakupu, łatwość z jaką prowadzi się ten sprzęcik mnie po prostu rozwala, moto samo składa się w łuki. Co chyba najważniejsze, jest niższy o 15mm od Apki, a dla mnie to dużo, gdyż nie grzeszę wzrostem, teraz jestem w stanie wycofać moto siedząc na nim [na apce było to dość trudne, najczęściej schodziłam z moto, cofnęłam, postawiłam na stopce i dopiero wtedy wsiadałam ].
Czas na najważniejsze, czyli zdjęcia:
Odpowiedz do tematu
: GS500f '04 by Agi
Vulnerant omnes, ultima necat
:
Jak motor prosty, nie ściąga, technicznie ok, to wizualne rzeczy za bardzo nie grają roli, przynajmniej ja jestem takiego zdania
Gratulacje zakupu
Ps. Można zdradzić rąbek tajemnicy, i napisać cenę ?
Gratulacje zakupu
Ps. Można zdradzić rąbek tajemnicy, i napisać cenę ?
:
no to mam kolejną siostrę bliźniaczkę pozdrowionka
:
motocykl ładny, a gdzie właścicielka?
:
Dałam za niego 7200,-
Jak się zrobi ciekawe zdjęcie, to i właścicielka się ujawni
Ostatnio zmieniony przez Agi Sro 27 Kwi, 2011, w całości zmieniany 1 raz
f0rever napisał/a: |
Ps. Można zdradzić rąbek tajemnicy, i napisać cenę ? |
Dałam za niego 7200,-
Cytat: |
a gdzie właścicielka? |
Jak się zrobi ciekawe zdjęcie, to i właścicielka się ujawni
Ostatnio zmieniony przez Agi Sro 27 Kwi, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Vulnerant omnes, ultima necat
:
A jak ci sie sprawowała ta rs 125?
:
RSka to masakra, chyba trafiłam na padake. Po miesiącu od zakupu zatarł się silnik, naprawiłam. Pierwszy wyjazd po remoncie - padła skrzynia biegów, wymieniłam. Później było trochę spokoju, bo sezon się skończył . Po kilku przejażdżkach jakieś walnięcie w silniku, rozebrałam - okazało się, że ułamał się jeden ząbek w koszu sprzęgłowym, przy okazji wymieniłam sobie wtedy tarcze sprzęgłowe. Po tej mininaprwie było w porządku, nie licząc jakiegoś tarcia przy ruszaniu [teraz już wiem co to było]. W czerwcu zeszłego roku padł mi starter, nie do końca wiem co było wtedy przyczyną, ale jakoś dało się to naprawić [stało się to po tym jak w drodze nad morze zgubiłam gdzieś stopkę , w drodze powrotnej połamał się języczek zaworu wydechowego, wymieniony przy głównym remoncie]. Pojechałam na zlot, przyszlifowałam lewy bok, ale wszystko działało. W październiku znowu padł starter, naprawiłam to dopiero na początku marca - okazało się, że kabel od rozrusznika się przepalił. Po przejechaniu 50km silnik znowu odmówił posłuszeństwa, jak to kupujący określił skończyła się kompresja; na nieszczęście dla mnie skończyła się 2km od domu, więc musiałam ją pchać.
Dzięki Aprilce jestem przewrażliwiona, gdy nie słyszę pracy silnika GSa [na wciśniętym sprzęgle] to mam schizę, że silnik mi zgasł i muszę delikatnie dodać gazu, żeby usłyszeć silnik .
Dzięki Aprilce jestem przewrażliwiona, gdy nie słyszę pracy silnika GSa [na wciśniętym sprzęgle] to mam schizę, że silnik mi zgasł i muszę delikatnie dodać gazu, żeby usłyszeć silnik .
Vulnerant omnes, ultima necat
:
Włoskie 125ccm w 2t.
Więcej mówić nie trzeba...
Więcej mówić nie trzeba...
:
weeź ja miałem yamahe dt 80, tdr 125, nie zależnie czy włoskie czy niemieckie czy japonskie 2t, i tak trzeba remontować co jakiś czas i tak. Ile ja się na grzebałem przy tym aż mi się płakać chciało, Olej do paliwa:/, żal już nigdy nie kupie 2t. Gsem wyleciałem juz pare razy w traskę i nic, nawet nie zakaszlał, przy 2t zawsze coś się zdażyło, jak nie kabelek to świeca, jak nie gaźnik to się śrubka odkręciła, ajjjj ,
:
Kumpel z nami NSRą śmigał.
Tylko musiał oleju pilnować, tak to żadnych problemów nigdy mu nie przysporzyła.
No ale po sezonie remoncik za grube pieniądze niestety
Tylko musiał oleju pilnować, tak to żadnych problemów nigdy mu nie przysporzyła.
No ale po sezonie remoncik za grube pieniądze niestety
:
nom, te remonty są nie uniknione, chyba ze kupisz nowy(oczywiście Japoński jakiś NSR czy tam Yamahe jakąś) i szanujesz to z 30tyś zrobisz bez remontu. Więcej nie ma mowy. Tłok, uszczelniacze, łożyska na wale,wyważanie wału, korba do wymiany i już wtedy max 20tyś km jak szanujesz. i silnik się kończy.
:
No ale nie miał nigdy sytuacji że mu skrzynia padła, albo zawór się ułamał, nigdy z nią problemu nie miał, a nie oszczędzał jej. Non stop guma i stopal na światłach
:
Ostatnio zmieniony przez Agi Sro 29 Cze, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Malutka aktualizacja.
Przy sprzęcie nic się praktycznie nie zmieniło, został tylko maźnięty uchwyt pasażera, no i przebieg troszeczkę wzrósł - do 41508km
Wczoraj (tj. 26.06) pojechałam sobie z kumplem na wycieczkę do Torunia. Dystans tego dnia to 391km, muszę się przyzwyczaić do takich dystansów
Poniżej foto gdzieś spod Torunia, no i się ujawniam
By agi7
By agi7
By agi7
Przy sprzęcie nic się praktycznie nie zmieniło, został tylko maźnięty uchwyt pasażera, no i przebieg troszeczkę wzrósł - do 41508km
Wczoraj (tj. 26.06) pojechałam sobie z kumplem na wycieczkę do Torunia. Dystans tego dnia to 391km, muszę się przyzwyczaić do takich dystansów
Poniżej foto gdzieś spod Torunia, no i się ujawniam
By agi7
By agi7
By agi7
Ostatnio zmieniony przez Agi Sro 29 Cze, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Vulnerant omnes, ultima necat
:
Bardzo ładnie
Tylko zapomniałaś o koleżance
Też wczoraj jeździłam....jak zawsze samotnie
Tylko zapomniałaś o koleżance
Też wczoraj jeździłam....jak zawsze samotnie
:
Odpowiedz do tematu
Hehe.. bardzo fajny motocykl.. nie ważne obtarcia.. ważne, że Tobie jest wygodnie etc
Krasnal DRZ400E
------------------------------
SÓZÓCKI ll GS500F || Chądzina 600f4i '03 || Brzydal GS650F Dakar|| Jamaszka XT600 '00
------------------------------
SÓZÓCKI ll GS500F || Chądzina 600f4i '03 || Brzydal GS650F Dakar|| Jamaszka XT600 '00