.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Mechanika - Czyszczenie Gaźników

KingRider - Czw 17 Sty, 2008
Temat postu: Czyszczenie Gaźników
Witam !! ! za kilka dni mam zamiar wziasc sie za generalne czyszczenie gaźników,regulacje i synchronizacje wakuometrem. Mozecie podac mi jak po kolei co sie robi i na co zwrócić głównie uwagę,czym czyścić itd
pozdr Kinga

Grzechu16 - Czw 17 Sty, 2008

ja w sumie to zrobiłem tak ze po wakacjach zrobilem synchro wakuometrem i smigalo ładnie... potem byl taki nieoczekiwany zwrot sytuacji i musialem rozebrac gazniki.... rozebralem wszystko praktycznie co sie dalo przedmuchałem poczyściłem te dysze co się tam wykręca od powietrza itd... powkrecalem o tą samą dlugosc. skrecilem wszystko zamontowalem i smiga super beż zadnych problemow nic sie nie rozregulowalo po tym czyszczeniu:)
Breżniew - Czw 17 Sty, 2008

Zacznij od ściagniecia serwisowki i zapoznania sie z budowa gaźników. Ułatwi to rozbiórkę. Zakup tez środek w sprayu carbcleaner lub w ostatecznosci rozpuszczalnik nitro.
Zdejmij bak zamykajac wczesniej dopływ paliwa w kraniku pod zbiornikiem oraz odłacz akumulator dla bezpieczństwa.
Spuść paliwo z komór pływakowych.
Potem wyjmij airbox , i odkrec opaski zaciskowe na kroćcach i wyjmij gazniki. Mozesz odłączyc teraz linki i wyjąc gazniki z moto na stół.
Rozbiorke zaczynasz od zdjecia pokrywek przepustnic. Jesli moto jest zdławione to masz okazje je odblokować. Wiecej na ten temat znajdziesz na forum.
Potem zdejmujesz komory pływakowe , odkręcasz dysze itp. Demontujesz wszystkie uszczelki gumowe by nie uszkodzic ich preparatami do czyszczenia. Za pomoca spraya przedmuchujesz wszystkie kanaliki w korpusach gaźnikow. Potem spręzone powietrze. Tak samo dysze.
Jak nie masz sprayu to wpuszczasz strzykawka nitro i myjesz metalowe części w nitro. Chroń gumę i membrany od rozcieńczalnika.
Przy okazji kontrolujesz poziom paliwa w komorach pływakowych i stan zaworka iglicowego.
Po czyszczeniu składasz gazniki , sruby składu mieszanki wykręcasz o 2 1/4 do 3 obr. Oba tak samo. Dokładne dostrojenie to na pracującym silniku . Iglice przepustnic na 4 rowek od góry .
Po złozeniu , nagrzaniu silnika i wyregulowaniu składu mieszanki wolnych obrotow dopiero robisz synchro.
wszystkie szczegóły znajdziesz w serwisowkach.

KingRider - Pią 25 Sty, 2008

dzieki za podpowiedź,jutro sie za nie biore :D

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group