.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Powitania - Ja i mój cafe racer :)

Celty - Wto 02 Sie, 2022
Temat postu: Ja i mój cafe racer :)
Siemka.

Dawno nie korzystałam z takiego tradycyjnego forum, a widzę że tutaj trochę się dzieje, więc warto dołączyć.

Jestem z Bielska Białej i tutaj można mnie najczęściej spotkać. Choć nie ukrywam, że ostatnio czasu na jazdę oraz okazji coraz mniej.

Gs500 w mojej stajni jest od dwóch sezonów i myślę że zostanie na dłużej. Sama jeżdżę od 11 lat.

Moje suzuki jest przerobione na cafe racera. Sama je dopieszczam bardziej, nie tylko stylistycznie, ale także serwisowo. Moje poczynania można śledzić na fb Gs500 Cafe Racer. Kocham też fotografować, więc wpadają tam często ładne zdjęcia motocykla. Choć głównie dodaję posty wtedy, kiedy coś zmieniam, typu zmiana akumulatora, opon, serwis itd. Zawsze mi to pomaga w sprzedaży, a stronę prowadzę praktycznie od początku mojej motocyklowej przygody, jedynie zmieniam jej nazwy :) Chętnie podzielę się też tu na forum z nowinkami.

Wybór na niego padł ze względu na to, iż przy moich zawrotnych 155cm tylko z niego byłam w stanie sięgnąć do ziemi (na koniuszkach palców) i mieścił się w budżecie. Ale pokochałam go od pierwszej jazdy :)

Tak prywanie głównie zajmuję się grafikami komputerowymi i malarstwem. Moje prace są również na fb Celty Rysuje.

Pozdrawiam serdecznie
Magda

Exodus - Wto 02 Sie, 2022

Cześć i czołem!

Pojawiasz się jako konkurencja dla Boćka, który też przerabia swojego GSa i też coś grzebnie przy grafice (np. naklejki zlotowe). Dla mnie super! :)

mlody96 - Sro 03 Sie, 2022

Witamy serdecznie :) Twój GS zrobił na mnie dobre wrażenie jeden minusik to te zmumifikowane kolektory ale to już każdy ma swój gust :hyhy:
Celty - Czw 04 Sie, 2022

mlody96 napisał/a:
Witamy serdecznie :) Twój GS zrobił na mnie dobre wrażenie jeden minusik to te zmumifikowane kolektory ale to już każdy ma swój gust :hyhy: