.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Powitania - Cześć wszystkim!

Proboszcz - Pią 02 Lut, 2018
Temat postu: Cześć wszystkim!
Nazywam się Mateusz,
pochodzę z Torunia a obecnie studiuję w Gdańsku.
Jestem na tym forum ponieważ zaraziłem się GS 500 od wujaszka który posiadał kilka sztuk a obecnie żadnej bo z powodu Ojcostwa postanowił zrobić przerwę od moto.
Od zawsze chciałem podróżować i nabrała mnie myśl o podróży na GS 500.
Wiem, że podróż na GS 500 nie należy do najprzyjemniejszych, a w przypadku niedoświadczonego kierowcy 21 lat i dopiero pół sezonu za sobą, nawet niebezpieczne.
Ale myślę, że podołam wyzwaniu.

Najbliższa planowana podróż to Budapeszt i jak starczy fundusz to do Chorwacji. (I co rok coraz dalej)

Mam nadzieję, że tu dużo się dowiem od doświadczonych wyjadaczy na co uważać, szczególnie tych co lubią długie wycieczki.
Czy polecacie jakieś zloty na których będziecie bym mógł pogawędzić?

Moja wybranka to Suzi z 1996r.

Anka eS - Pią 02 Lut, 2018

witamy :)

ja giełesem byłam w Szwecji i Danii więc się da ^_^ dobry deszczak i lecisz jak zły :)

michal_pom1 - Nie 04 Lut, 2018

Może nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się że nie sprzęt jest ważny ale determinacja w dążeniu do założonego celu. Są ludzie którzy na 125 zjeździli pół globu, są i tacy co na sportach śmigają w terenie, więc tylko chęci i trochę szczęścia (co do pogody) i śmiało możesz GSem pojechać gdzie cię tylko oczy poniosą. Życzę zawsze pełnego baku, prostej drogi, i spełniaj swoje marzenia.
M.A.X - Nie 04 Lut, 2018

Cześć Proboszcz ;)
Ładna ta twoja wybranka tylko nie dawaj jej rydzykowi :rotfl:
Możliwe, że do spotkania w sezonie bo do Torunia mam rzut beretem (mocherem) :wstyd:
Co do zlotów to z tą ekipą są zawsze kozackie nie ważne gdzie by były :)

Exodus - Wto 27 Lut, 2018

Witamy Proboszcza!

Popieram przedmówców, jak się chce to można wszystkim wszędzie.. :)