.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Mechanika - Nie pali - Skótki gleby ( nie odpala )

nefliqs - Sro 13 Sie, 2008
Temat postu: Nie pali - Skótki gleby ( nie odpala )
No to żem wyrżnoł się. Długo można tu snuc opowieśc , ale nie mam już nerwów na to, może kiedy indziej. Padłem na prawą strone przeszurałem. Kosmetycznie nie ma tragedii. Poszło mocowanie lusterka. Może gdzieś to dorwę. na silniku dostał dekielek po prawej. Nie w całości, cienka blaszka z napisem suzuki poszła. Maszyna pochodzila z 5 s jak leżałem po czym zgasła. Podniosłem przekrecam kluczyk i pali sie tylko kontrolka Oil i nic ani drgnie. NIe paliła się wówczas kontrolka neutral ani światła. Jak dowlokłem do domu to juz wszytko sie paliło, kontrolki światła, ale maszyna nie odpala. Nie znam się za bardzo na mechanice. Proszę o jakies sugestie, od czego zacząc, czy da radę zrobic to samemu czy odrazu wieźc do mechanika. Glebe miałem wczoraj wieczorem, jeszcze do moto nie podszedłem od tego czasu.

Z gory dzięki za pomoc

Pisownia postu pewnie nie tak, ale dziś odemnie wiele nie oczekujcie.

FighteR-600 - Sro 13 Sie, 2008

Weś jeszcze raz na początek sprawdź dokładnie czy czegoś nie zauważyłeś... sprawdź sobie akumulator, może klema spadła, może elektrolit się wylał, może już nie ma prądu. Sprawdź przy okazji czy jest tyle oleju ile miałeś i czy nie ma w nim benzyny (po zapachu :) ). Może jak teraz postał to Ci odpali. Jak kontrolka od oleju będzie Ci cały czas świecić to weś odkręć świeczki, włóż je do fajek i przyłóż do silnika i kręć rozrusznikiem, aż kontrolka zgasnie. Potem wszystko skręc do kupy i odpal maszyne i daj jej z 5 minut pochodzić na wolnych obrotach, potem troszkę przygazuj...

Jeśli to nie pomoże to pisz dalej...

nefliqs - Sro 13 Sie, 2008

A takie pytanko.
Czy pod dekielkiem po prawej stronie powinien byc olej? Wydaje mi się, że nie, ale wolę spytac. Jak urwała się ta blaszka to mam tam okienko.

midd - Sro 13 Sie, 2008

a czy silnik kręci ?