.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Ogólnie o Gs 500 - gaśnie na ssaniu

neopl - Nie 17 Lip, 2016
Temat postu: gaśnie na ssaniu
witam, 2 dni temu zakupiłem gs500, moto od zaufanego człowieka, podczas sprzedaży silnik był ciepły gdyż w tym samym dniu czyszczony i ustawiany był gaźnik. Moto na ciepłym odpaliło ok. Po 2 dniach postoju dziś odpaliłem i włączyłem ssanie, na ssaniu ma 1200 obrotów, i gaśnie po paru sekundach, przytrzymałem manetkę gazu i rozgrzałem go przez 2 minuty, po puszczeniu sam na ssaniu wskoczył na 3tyś obrotów a po chwili wyłączyłem ssanie i chodził już ok. Czy to wina tego że na ssaniu ma za małe obroty? da się je gdzies podkręcić? dodam że jestem laikiem jeśli chodzi o motocykle.
Arcisz - Nie 17 Lip, 2016

A jak bardzo ssanie odkręcasz? Bo wygląda tak, jakby go zalewało na starcie. Ssanie przy starcie powinno być na full, a po odpaleniu cofnięte do połowy, a później ustawiane tak, żeby trzymał +-2 tyś obrotów
neopl - Pon 18 Lip, 2016

ustawiam na full i odpalam, po cofnięciu do połowy gaśnie mniej często, ale obroty to i tak 1000-1200, jak wyłącze ssanie na zimnym to gaśnie czyli tak jak powinno. udało mi się go rogrzać i na ciepłym silniku miał jakieś 800 obrotów po wyłączeniu ssania, ale nawet na ciepłym silniku jak podkręcam ssanie to nie zwiększa obrotów na więcej niż te 1200
Arcisz - Pon 18 Lip, 2016

Zawsze masz 800 obrotów na rozgrzanym? Ustaw na 1200. Śruba na dole moto, na spodzie gaźników
bezel - Wto 19 Lip, 2016

Albo gaziory źle ustawione. Może spieszyli się z regulacją i nie wyszło tak jak powinno.
neopl - Wto 19 Lip, 2016