.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Mechanika - Wycieki oleju na silniku- proszę o radę

JaxDraken - Pon 20 Lip, 2015
Temat postu: Wycieki oleju na silniku- proszę o radę
Czołem Panowie!

Na wstępie powiem, iż nie posiadam żadnej wiedzy mechanicznej, jestem kompletnie zielony. Bagatela kilka tygodni po zakupie GS'a zauważyłem wyciek na silniku (załączam fotki).

Wiem, że najłatwiej byłoby pojechać do mechanika, jednak pytam najpierw tu z kilku powodów:
1. Boje się, że mechanik będzie chciał zarobić na mojej zieloności ;)
2. Wolę przygotować się finansowo wcześniej, bądź uspokoić :P
3. Terminy u mechanika pozajmowane na tydzień w przód.

Bardzo proszę o wstępną diagnozę ogólną typu "Silnik do wyrzucenia", "Do remontu", "Wszystko gra- drobna usterka" :)

Z góry dziękuję!

PS. Przepraszam za jakość fotek.

Read - Pon 20 Lip, 2015

Do wymiany jest uszczelka pokrywy zaworów - koszt ok. 95zł

Bardzo prosto ją wymienić, jutro ci napiszę jak bo dzisiaj nie chce mi się już myśleć :hyhy:

JaxDraken - Pon 20 Lip, 2015

No to mnie uspokoiłeś :)
Czy mogę jeździć do czasu wymiany uszczelki? Stan oleju nie zmniejsza się- sprawdzałem kilkanaście razy.

Read - Wto 21 Lip, 2015

Pewnie zaraz na mnie naskoczą, że jestem mechanik z zawodu a proponuje takie druciarstwo no ale cóż :hyhy: Jeżeli nie jest to poważny wyciek a delikatnie się poci to możesz kupić sylikon wysokotemperaturowy - dostaniesz go w sklepie motoryzacyjnym ( weź czarny ), następnie przemyj te miejsca wycieku benzyną i delikatnie przesmaruj palcem z wierzchu miejsca w których ciekło. Zaznaczam, że jest to sposób druciarski ale lepiej tak jeździć DO CZASU WYMIANY USZCZELKI NA NOWĄ niż w stanie obecnym.
Dark - Wto 21 Lip, 2015