|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Tuning i akcesoria - Stelaże pod kufry
Puzzel - Sro 01 Sie, 2007 Temat postu: Stelaże pod kufry Chyba lepiej tutaj niż w tuningu więc...
Znalezione w sieci fotki stelaży pod kufry... chyba to jest Givi ale pewny nie jestem. Może komuś się przyda żeby sobie zrobić.
FoX - Pon 03 Wrz, 2007
a jak byś podał wymiary tego centralnego stelaża to bym kilka dni poświęcił aby takie coś zrobić bo kupić ciężko...
Cedi - Pon 03 Wrz, 2007
Mam do sprzedania stelarz pod kufry za 150 zl kompletny
FoX - Wto 04 Wrz, 2007
no to dobijemy transakcji
Cedi - Wto 04 Wrz, 2007
to zapraszam na gg
jankees - Wto 04 Wrz, 2007
ja też mam stelaż centralny i tak się zastanawiam czy by go nie sprzedać??
romanS - Sro 05 Wrz, 2007
ja do swojego dorobiłem sam
Grzechu16 - Sro 05 Wrz, 2007
no i wporządku:D wazne zeby spelnialo swoją misje
romanS - Sro 05 Wrz, 2007
miałem problem z dostaniem stelaży pod sakwy Oxford, więc się sprężyłem i już są przetestowane
FoX - Czw 06 Wrz, 2007
jankes to się długo nie zastanawiaj...
jankees - Czw 06 Wrz, 2007
a co jestes zainteresowany?? jak tak to podeśle fotki jak on wygląda i sie razem pozastanawiamy :wink:
Yarccom - Sro 10 Paź, 2007
ja wasnie kupiłem sobie stelaż centralny do GS z przesyłka wyjedzie mnie 120 zł
dodatkowo mam dostac jak to było opisane w aukcji
Cytat: | GRATIS DODAM STELAŻ POD SKAWY MATERIAŁOWE Z TYM ŻE JEST ROBIONY SAMEMU ALE Z RUREK TAKICH SAMYCH JAK POD KUFER. SKAWY WTEDY SIE OPIERAJĄ NA NIM I NIE DOTYKAJĄ TŁUMIKA JAK SĄ PEŁNE |
ciekawe co to bedzie
Grzechu16 - Sro 10 Paź, 2007
no to fajnie powiesz jak sie sprawuje... i ten centralny i te boczne (tez bedziesz mial czy narazie sam stelaz?) wydaje mi sie ze bylem na tej aukcji (bo kupiles to z allegro tak?)
Podkopnik - Pią 19 Gru, 2008
mam prosbe czy moglby ktos wrzucic zdjecie swojego stelaza pod kufer centralny i naniesc na nie dokaldne wymiary??? Ja mam rocznik 96 wiec tak zeby pasowal bo przy tych nowszych to juz inny uklad srub jest chyba??
bartek2801 - Pon 05 Mar, 2012
odkopię kotleta ponieważ nie chce zakładać nowego tematu.również miałbym mozliwość wykonania samemu (prawie) takiego stelaża tylko potrzebował bym jakieś wymiary/średnicę rurki z jakiej ma być wykonany.Interesowało by mnie coś w tym stylu
http://www.fotosik.pl/sho...7aac45d30add31a
http://nokautimg3.pl/p-f1...500-e-89-00.jpg
dodam że potrzebował bym wymiary aby pasowało do gs z 92 roku
ziomek4000 - Pon 05 Mar, 2012
akurat mam GS z 1992 roku i taki sam bagażnik jak na 2 zdjęciu. postaram się porobić dokładniejsze fotki i zrobić pomiary.
bartek2801 - Pon 05 Mar, 2012
jak byś mógł to byłbym bardzo wdzięczny
romekrugby - Pią 23 Mar, 2012
Orientujecie się czy po wersji gs 500 f w 2004 zostały wprowadzone jakies modyfikacje w nadwoziu mające wpływ na wybór stelaża pod kufer centralny. Na stronie givi.it oraz na większości stron występuje tylko stelaż pod model 2004. Nie wiem czy wynika to z ignorancji włochów i kopiowaniu tego na reszczej stron czy tam rzeczywiście zostały wprowadzone modyfikacje ze givi przestało robić stelaże dla tych modeli.
pozdreo
studi - Pią 23 Mar, 2012
romekrugby, a czy twoje pytanie nie wynika z twojej ignorancji, jeśli byś użył funkcji szukaj to znalazł byś na forum co najmniej 10 podobnych tematów, a w nich zapewne również i moje posty odnośnie stelaży.
Stelaże dzielą się na dwa modele: przedliftowy i poliftowy i wynika to ze zmian wprowadzonych w ramie w mocowaniu tylnej rączki, zamka kanapy i kształtu tylnych owiewek. W wypadku poliftowego nie ma znaczenia czy jest to wersja E czy F oraz jej rocznik. A sugerowana przez Ciebie ignorancja na stronie włochów i innych kopiujących od nich informacje wynika z tego, że oficjalnie moto od 2009 roku nie jest dystrybuowany na Europę gdyż nie spełnia norm EURO3, dodam, że np. w Australii jest dalej sprzedawane, choć ostatni rokiem modelowym (poszczególne różnią się jedynie malowaniem) był 2010.
romekrugby - Pią 23 Mar, 2012
my foul, zmyliło mnie poprostu fakt że na stronie są podane modele E od do a z F tylko rocznik 2004.
dzięki za klarowne wyjaśnienie tematu
kasia - Sob 31 Mar, 2012
Od kilku miesięcy poszukuję stelaża pod sakwy, ale niestety na allegro pojawiają się one niezwykle rzadko a poza tym tamtejsze ceny mnie dobijają... Czy znacie kogoś, kto mógłby zrobić taki stelaż "na zamówienie"? (do GS'a 500 E z 1992)
Piotras_5 - Sob 31 Mar, 2012
spróbuj tu, nie ma wszystkiego w ofercie najlepiej szrajbnać maila:
http://www.motostel.pl/kontakt.html
sting126 - Czw 24 Maj, 2012
Jako, że też się przymierzam do stelaża to napisałem do tego gościa. W odpowiedzi otrzymałem informację, że może wykonać stelaż wraz z mocowanami do kufrów (uchwytami) w ten sposób, że niekonieczna jest płyta. Ktoś z Was stosuje takie rozwiązanie? Zastanawiam się nad pewnością tego mocowania.
studi - Czw 24 Maj, 2012
sting126 napisał/a: | że może wykonać stelaż wraz z mocowanami do kufrów (uchwytami) w ten sposób, że niekonieczna jest płyta. |
Sprawa wygląda w ten sposób, że na stelażach do kufrów bocznych wszyscy stosują same tzw. zamki nawet GIVI (choć akurat do GS'a GIVI nie robi stelaży bocznych) natomiast w wypadku kufrów centralnych sprawa wygląda trochę inaczej - GIVI robi wyłącznie płyty, zarówno dedykowane pod dany stelaż i motocykl jak i uniwersalne, Sw-Motech w swoim stelażu centralnym AluRack - ma wymienne adaptery -> > http://www.moto-akcesoria...ono-key,p,19260 - celowo piszę adaptery, gdyż nie jest to taka płyta jak w oryginale GIVI, do różnych systemów mocować m.in. do monokey'a i nie stosujesz tam płyty uniwersalnej.
Ja osobiście mam stelaże FiveStars zarówno centralny jak i boczne i tu w wypadku centralnego oryginalnie kupujesz go bez zamków i wtedy stosujesz go jako bagażnik uniwersalny, do którego możesz dokęcić zarówno płytę uniwersalną monokey jak i monolock, natomiast alternatuwnie i tak ja mam to rozwiązane kupujesz komplet zamków do systemu monokey i wtedy masz sam stelaż bez dodatkowej płyty.
Tutaj co prawda nie go GS'a ale masz zdjęcia właśnie stelaży FiveStars na jednym z założonymi zamkami, na innym bez zamków jako goły, płaski stelaż http://www.moto-akcesoria...0-r-08-,p,45106 . Oczywiście same zamki -> http://www.ceneo.pl/9622871s można jeszcze w niektórych sklepach kupić i wtedy nawet na stelażu samoróbce je zamocować.
haku - Czw 24 Maj, 2012
Jeszcze możesz poszukać kufry Hepco&Becker, one maja swoje stelaże do bocznych i centralnego. Nawet mam taki zestaw do GS500, ale lada dzień będzie pocięty i dopasowany do mojego moto.
sting126 - Czw 24 Maj, 2012
Dzięki za rozjaśnienie studi !
Langus92 - Wto 19 Lut, 2013
Odświeżę temat,
Czy mógłby ktoś podać wymiary stelaża opisane np na zdjęciu do wersji przedliftowej?
Zakupiłem kufer i chce sam wykonać stelaż dla siebie.
Jeśli ktoś byłby tak miły i pomocny to z góry dziękuję
Krzychu92 - Wto 19 Lut, 2013
moglby ktos podac wymiary mocowania kufra typu monokey? wymiary bolczykow i tego noska. najlepiej naniesione na jakims obrazku. Mam mozliwosc atrakcyjnego zakupu nowego chinskiego kufra 50l, tylko nie mam pojecia czy mocowanie podejdzie. (stelaze zamowilem 2 tygodnie temu u Roberta z motostel)
Dzieki z gory
ziomek4000 - Nie 31 Mar, 2013
jakby ktoś jeszcze szukał to znalazłem na swoim chomiku zdjęcia z wymiarami stelaża do GS przed liftem. plik do znalezienia pod tym adresem: http://chomikuj.pl/ziomek4000
dymny - Sro 03 Kwi, 2013
Chciałbym podzielić się pomysłem wykonania stelaża pod kufer
Może niektórzy z was maja dostęp do szlifierki kątowej, wiertarki i spawarki, więc zamiast płacić 200zl za gotowe rozwiązanie Givi będą w stanie sobie taki wykonać.
Stelaż może nie jest zbyt piękny jednak jak najbardziej stabilny i funkcjonalny.
Został pospawany spawarką elektrodową w amatorskich warunkach (co z resztą widać na zdjęciach)
Do wykonania użyłem skrawków materiałów kupionych w zakładzie produkującym konstrukcje stalowe, a dokładnie:
- pozioma podstawa - profil stalowy prostokątny 40x20 (~ 28cm)
- boczne ramiona - profile stalowe prostokątne 30x18 (~30cm)
- dodatkowe mocowanie - blacha 3mm
- mocowanie pod plytą - blacha 4mm.
Wprawdzie najpierw narysowałem sobie ładny projekt w autocadzie, jednak w trakcie prac modyfikowałem koncepcję. W skutek czego nie jestem teraz w stanie podać Wam szczegółowych wymiarów.
Jeśli ktoś zabierałby się za wykonanie to polecam najpierw wyciąć wzór z tektury i potem wg tego wzorca ciąć kształt w metalu.
Może na zdjęciach tego nie widać, ale ramiona nie są równoległe - na końcu zbiegają się ku sobie.
Jak widać konieczne było zdemontowanie uchwytu pasażera. Nie ma problemu z tym, bo pasażer może teraz trzymać się samego stelaża
EDIT
Dzisiaj zrobiłem zdjęcia (sorry za rozmazanie, ale był lekki nieporządek w garażu ) punktów mocowania. Znajdują się one w miejscu:
1- wolnych uchwytów pod siedzeniem
2- przykręcenia uchwytu pasażera
3- przykręcenia wspornika błotnika
Ogólnie to zrobiłem na nim jakieś 7kkm - stelaż i zadupek wytrzymują
yaszczi - Sro 03 Kwi, 2013
Wszystko ładnie pięknie, ale moim zdaniem powinno to być też zamocowane gdzieś w połowie siedzenia (jak praktycznie wszystkie stelaże oprócz firmy SW Motech).
Ja miałem stelaż Five Stars pod kufrem centralnym i jak dużo jeździłem z mocno obciążonym kufrem to na poprzeczce od uchwytu pasażera zaczęły pojawiać się pęknięcia. Miejsce montażu uchwytu pasażera jest dosyć słabe w GS'ie.
Zobaczymy jak będzie u Ciebie w trakcie użytkowania. Zaglądaj często pod siedzenie i sprawdzaj czy nic niepokojącego się nie dzieje.
dymny - Sro 03 Kwi, 2013
yaszczi napisał/a: | Wszystko ładnie pięknie, ale moim zdaniem powinno to być też zamocowane gdzieś w połowie siedzenia (jak praktycznie wszystkie stelaże oprócz firmy SW Motech).
|
No właśnie zasugerowałem się firmą SW Motech, której stelaże wykorzystują tylko mocowanie pod siedzeniem. Five Star też jako główne mocowanie zakładają dwie śruby uchwytu pasażera.
Mimo wszystko na pewno będę bacznie monitorował co się dzieje pod siedzeniem bo to fabryczne mocowanie uchwytu pasażera to w tym momencie najsłabsze ogniwo układu.
yaszczi - Sro 03 Kwi, 2013
dymny napisał/a: | bo to fabryczne mocowanie uchwytu pasażera to w tym momencie najsłabsze ogniwo układu. |
może warto je wzmocnić ? ja nie zdążyłem, bo sprzedałem GS'a
Cynio - Sob 28 Gru, 2013 Temat postu: Stelaż pod kufer centralny AWINA na 2 kaski Chciałbym się pochwalić ze rozpocząłem pracę nad stelażem do kufra centralnego. Stelaż będzie wykonany z profilu zamkniętego 20x20mm. Całość konstrukcji na której będzie umocowana płyta pod kufer będzie przyspawana do podstawy z blachy o gr 4mm i przykręcona w miejsce uchwytu. Po ukończeniu prac wrzucę foto jak wyszło. Mam nadzieję ze mocowanie tylko na tych dwóch śrubach którymi był przykręcony uchwyt wytrzyma ciężar kufra i załadunku. Jeśli ktoś bawił się w coś podobnego to poproszę o fotki i komentarze jak wam się to sprawuje. Pozdrawiam
dymny - Sob 28 Gru, 2013 Temat postu: Re: Stelaż pod kufer centralny AWINA na 2 kaski
Cynio napisał/a: | Chciałbym się pochwalić ze rozpocząłem pracę nad stelażem do kufra centralnego. |
Na wstepie powiem, że chwali się że probujesz coś samemu majstrowac
Nie chce się znowu wymądrzać, ale taki temat już jest stworzony i nawet tam co nieco pisalem
Informacji szukaj w wątku pt."Stelaż do kufra" ewentualnie w wątku "Pytanie o kufer" jakaś dyskusja na temat stelaży się przewinęła.
Mój pospawany amatorsko, wytrzymał do tej pory ponad 6tys km bez żadnych pęknięć - zarówno stelaża zadupka jaki samego stelaża kufra. Ważne, żeby zamontować nie tylko do śrub uchwytu pasażera, ale i do tych dwóch dodatkowych wsporników poniżej (tak robi np. firma SW Motech).
Podkopnik - Nie 29 Gru, 2013
Od razu CI powiem że stelaż mocowany tylko do śrub uchwyu pasażera nie wytrzyma. Sam miałem tak zrobiony przez poprzedniego właściciela i wyrwał się razem z kawałkiem ramy do którego mocowany jest wlasnie uchwyt pasażera. Jak zacząłeś robić to rób z porządniejszym mocowaniem.
Wydaje mi się że blacha 4 mm to zbędny ciężar. Wystarczy cieńsza albo zrezygnuj z blachy a płytę przymocuj w inny sposób tak by zredukować ciężar stelaża.
Pozdrawiam
Kuraś - Nie 29 Gru, 2013
Podkopnik napisał/a: | Sam miałem tak zrobiony przez poprzedniego właściciela i wyrwał się razem z kawałkiem ramy do którego mocowany jest wlasnie uchwyt pasażera | zasadnicze pytanie ile kg było wożone..jestem święcie przekonany że sporo za dużo.
dymny - Nie 29 Gru, 2013
Podkopnik napisał/a: |
Wydaje mi się że blacha 4 mm to zbędny ciężar. Wystarczy cieńsza albo zrezygnuj z blachy a płytę przymocuj w inny sposób tak by zredukować ciężar stelaża.
Pozdrawiam |
Jesli chodzi o górę (pod płytę) to 4mm to z dużo, ja w swoim w ogóle zrezygnowałem z robienia całej płyty stalowej pod płytą Givi.
Jesli chodzi o podstawę przykręcaną do ramy motocykla to blacha 4mm to moim zdaniem za mało (no chyba że masz kawałek jakieś mocnej stali np. typu Domex 700 ). Ja dałbym w tym miejscu jakiś profil prostokątny - chociażby 30x10. Będzie on na pewno wytrzymalszy na skręcanie od kawałka zwykłej blachy.
Obowiązkowo mocowanie w 4 punktach (dwie śruby uchwytu pasażera oraz 2 śruby tych wpornikach poniżej).
Kuraś - Nie 29 Gru, 2013
dymny napisał/a: | w tym miejscu jakiś profil prostokątny - chociażby 30x10. Będzie on na pewno wytrzymalszy na skręcanie od kawałka zwykłej blachy. | profila nie dokrecisz tak mocno to raz, dwa przy takich wymiarach pewnie ścianka bedzie kolo 1,5 -2mm wiec papier, ja stosowałem płaskownik bodajrze 5czy 6mm i chyba 50mm szeroki- przy normalnym uzytkowaniu czyli np 5-7kg na bagazniku czy kufrze nie bylo opcji żeby coś się wyrwało.
dymny - Nie 29 Gru, 2013
Kuraś napisał/a: | dymny napisał/a: | w tym miejscu jakiś profil prostokątny - chociażby 30x10. Będzie on na pewno wytrzymalszy na skręcanie od kawałka zwykłej blachy. | profila nie dokrecisz tak mocno to raz, dwa przy takich wymiarach pewnie ścianka bedzie kolo 1,5 -2mm wiec papier, ja stosowałem płaskownik bodajrze 5czy 6mm i chyba 50mm szeroki- przy normalnym uzytkowaniu czyli np 5-7kg na bagazniku czy kufrze nie bylo opcji żeby coś się wyrwało. |
Oczywiście masz racje u siebie rozwiercałem profil 40x20 i w otworach montażowych wstawiłem tulejkę, która później zaspawałem. Normalnie profil przy mocnym przykręceniu by się zgiął.
Jesli da blache tak jak mówisz 5-6mm to też będzie dobrze
Kuraś - Nie 29 Gru, 2013
dymny napisał/a: | w otworach montażowych wstawiłem tulejkę | to juz jest ok
Talibek - Czw 05 Lut, 2015
Bardzo ciekawy i pomocny temat! Sam biore sie na dniach za prace nad stelażem do mojej Zuzi i pochwale sie tym co wyjdzie:) Pozdrawiam !
Talibek - Pią 20 Lut, 2015
Tak jak pisałem zabrałem się za stelaż i efekt jest super
Nowe foty
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Thomson - Nie 22 Maj, 2016
Mój nowy nabytek - Shad S0GS51ST:
Wygląda solidnie, teraz tylko muszę przymocowac płytę do kufra i nie jestem przekonany, czy stelaż nie jest za blisko siedzenia. Jak zrobię przymiarkę i się okaże, że jednak jest za blisko to będzie trzeba pokombinować i trochę odsunąć kufer do tyłu.
EDIT:
Zamontowałem płytę w najmniej inwazyjny sposób (bez wiercenia w stelażu), ale zgodnie z przypuszczeniami jest za blisko kanapy i jazda w 2 osoby jest męcząca. Będę musiał ją odsunąć do tyłu jakieś 10 cm:
Tacek - Wto 14 Cze, 2016
No to i ja odkopię. Czy jest ktoś aktualnie kto się zajmuje zrobieniem stelaża pod płytę na monolock (przed chwilą napisałem maila do "Motostel" i czekam na odpowiedź)?Lub czy któryś z forumowiczów podjął by się zrobienia takowego do mojej Suzi z '92 ? Pozdrawiam
xalor - Sob 18 Cze, 2016
Tacek napisał/a: | No to i ja odkopię. Czy jest ktoś aktualnie kto się zajmuje zrobieniem stelaża pod płytę na monolock (przed chwilą napisałem maila do "Motostel" i czekam na odpowiedź)?Lub czy któryś z forumowiczów podjął by się zrobienia takowego do mojej Suzi z '92 ? Pozdrawiam |
Daj znać jak odpowiedzą. Też jestem zainteresowany tematem.
samor - Pon 11 Lip, 2016
Cześć,
również planuję montaż kufra, tak się składa, że mam już kufer i płytę, ale szukam dobrego stelaża, może jesteście w stanie mi pomóc czy taki zestaw będzie pasował:
płyta
stelaż:
stelaż
mocowanie:
mocowanie
dodam że mam GSa z 1999, liczę, że mocowanie da się zaczepić na koniec tych rurek od stelaża i na to przykręcić płytę, co sądzicie?
studi - Pon 11 Lip, 2016
Calkowite pomieszanie tu jest
plyta to uniwersalny monolock
stelaz to Kappa/Givi do GSa ale wymaga plyty dedykowanej
zamki sa do monokeya i stosuje sie je na stelazach uniwersalnych
Zacznijmy od tego co obecnie posiadasz - kufer? jaki, plyta ta co na zdjeciu?
Czy chcesz miec stelaz dedykowany pod ten konkretny kufer czy stelaz uniwersalny do ktorego przymocujesz swoja uniwersalna plyte?
O zamkach z ostatniego linku wogole zapominamy
Daro90 - Pon 11 Lip, 2016
korzystając z tematu - zastanawiam się nad kufrem - "małym" (~33 l) lub "średnim" (~46 l).
Duży (50+l ) odpada
W mały mi się zmieści tylko kask + coś z boku, w średnim 2 kaski.
(pomijając już typy itp, z tym jakoś ogarnę) - jakie macie doświadczenia ? Lepszy mały czy duży ? Nie chciałby, abym rozdupcał lusterka w samochodach o mój kuferek, ale też fajnie byłoby tam coś czasami wsadzić
studi - Pon 11 Lip, 2016
kufer nawet 50l jest węższy niż kierownica czy przednie lusterka w Fce, a poza tym chyba jest wyżej niż linia lusterek w sam. osobowych, ale nie w SUVach.
W małym kufrze może ci się nic nie zmieścić poza kaskiem, chyba, że coś (rękawice, kominiarkę) będziesz wkładał do środka kasku.
Co do kufrów ~46 i ~50l to są różnej wysokości i szerokości i musisz indywidualnie na konkretne modele patrzeć w specyfikację, dla GIVI jest to:
- E460 - 46L - 567 mm
- V46 - 46L - 555 mm
- V47 - 47l - 590 mm
- E52 - 52L - 593 mm
- E55 - 55L - 590 mm
- V56 - 56L - 600 mm
jak z powyższego widać dwa kufry 46L mają 12 mm różnicy w szerokości, z kolei kufer 47L i 55L mają dokładnie taką samą szerokość
Arcisz - Pon 11 Lip, 2016
Też właśnie się rozglądałem za kuframi- szukałem czegoś w monokeyu +-50L, na 2 kaski
studi - Pon 11 Lip, 2016
Arcisz, bierz V56 lub E52 (ja mam taki), ale nie E55 bo on był trochę nieudany, w niektórych egzemplarzach zwłaszcza z początku produkcji wycierały się plastiki lakierowane na wysoki połysk w miejscu gdzie stykała się góra z dołem, albo z takich minimalnie mniejszych V47 (simin ma taki)
Arcisz - Pon 11 Lip, 2016
Studi- mówisz i masz haha. Na Ciebie zawsze można liczyć V56 dużo bardziej mi się podoba, ale cena też jest wyższa . Ale myślę, że te 4L nie będzie robić dużej różnicy (jest po kilka- kilkanaście mm dłuższy w każdej płaszczyźnie), a Zygmunt w kieszeni zostanie
Nie mniej jednak- i tak będę szukać używki, więc może się uda dostać V56 w carbonie
studi - Pon 11 Lip, 2016
nie liczył bym na V56 w używce bo to nowość, ma ok. pół roku
jak będziesz szukał E52 to jest w wersji czerwonej i czarnej oraz jego odpowiednik w kappie K53 w wersji czarnej (tylko)
Arcisz - Pon 11 Lip, 2016
Myślisz iż warto zapłacić więcej za Givi?
studi - Pon 11 Lip, 2016
Arcisz napisał/a: | Myślisz iż warto zapłacić więcej za Givi? | nowe kappa widziałem na allegro w chorych cenach, większych niż givi, a to dla tego, że to fajny kufer a są to ostatnie zapasy magazynowe, bo go już nie robią
na OLX jest kilka E52 ale cena jak na używkę bez rewelacji, jest też jedna kappa K52 czyli givi E50 poprzednik E52 zwany także MAXIA
Ciekawa aukcja jest natomiast jeśli chodzi o E360 i E460 - nowe - http://olx.pl/oferta/nowy...html#b8abca624a (ja mam E360 jako boczne)
samor - Wto 12 Lip, 2016
studi napisał/a: | Calkowite pomieszanie tu jest
plyta to uniwersalny monolock
stelaz to Kappa/Givi do GSa ale wymaga plyty dedykowanej
zamki sa do monokeya i stosuje sie je na stelazach uniwersalnych
Zacznijmy od tego co obecnie posiadasz - kufer? jaki, plyta ta co na zdjeciu?
Czy chcesz miec stelaz dedykowany pod ten konkretny kufer czy stelaz uniwersalny do ktorego przymocujesz swoja uniwersalna plyte?
O zamkach z ostatniego linku wogole zapominamy |
posiadam tę płytę i kufer, który do niej pasuje, został z Yamahy mojego taty, nie ma na nim żadnych innych znaczków, więc chyba jest Yamahy. Myślę, że chcę mieć stelaż, do którego przymocuję płytę. Skoro kufer do niej pasuje, to wszystko będzie działać.
studi - Wto 12 Lip, 2016
samor, masz zatem dwa wyjscia
- zakup stelaza 524F (givi) / K5240 (kappa) i do tego plyty MM (givi) / MKN (kappa) - podalek kody obu producentow bo to te same elementy z roznym logiem - i na to juz bez twojej plyty wpinasz posiadany kufer
- druga opcja tozakup uniwersalnego bagaznika podobnego do tego
i w takim wypadku do tego mocujesz swoja uniwersalna plyte i do niej kufer
samor - Czw 14 Lip, 2016
ok, dzięki, już wszystko rozumiem
pozostaje tylko się zdecydować. Pewnie wykosztuję się bardziej i kupię ten dedykowany zestaw, wolę, żeby wytrzymał trochę dłużej, nie chce ryzykować jakiś pęknięć wynikających z kiepskiego mocowania[/b]
nightrider1983 - Pon 18 Lip, 2016
a jaki stelaż będzie się nadawał do przedliftowego gsa z 1995? i od razu płyta w zestawie z kufrem najlepiej.... co do tego ostatniego to średniej wielkości givi lub kappa raczej tak żeby dwa kaski się zmieściły i jakoś to wyglądało. Ze stelażami to wszystko jest po lifcie. Jak ktoś ma na zbyciu proszę o informację.
studi - Pon 18 Lip, 2016
nightrider1983, na dwa kaski to raczej już trzeba polować na monokey a nie na monolock, a te zazwyczaj nie są, poza chińczykami, sprzedawane razem z płytami
więc mamy tu albo stelaza 524F (givi) / K5240 (kappa) i do tego plyty M3 (givi) / K553N (kappa) i do tego jeden z kufrów np. E360, E460, V46, V47
albo SHAD S0G54T i do tego kufer SH46, SH48
jest też opcja stelaża SW-Motech Alu Rack i do tego odpowiednia płyta a na to kufer GIVI/KAPPA
Domiś - Sro 20 Lip, 2016
Można też założyć stelaż five stars, taki uniwersalny od razu z mocowaniami monokey. Wtedy nie trzeba płyty.
studi - Sro 20 Lip, 2016
Domiś sam stelaz to nie wszystko, bo jest goly i albo musisz zainstalowac na niego plyte uniwersalna w dowolnym standardzie, albo kupic komplet zamkow do monokey i wtedy istotnie juz bez plyty ale tylko kufry monokey, mialem taki stelaz w GS500F
Czecze - Pon 04 Cze, 2018
Koledzy i koleżanki. Czy do tego typu sakw potrzebny jest stelaż? Czy to się zakłada tak, że pasy idą pod siedzenie?
http://allegro.pl/sakwy-m...ca22504#thumb/1
artex92 - Pon 04 Cze, 2018
Na spokojnie pasuje bez. 2 pasy idą pod siedzenie, a środkowym nad siedzeniem zaciskasz.
simin - Pon 04 Cze, 2018
artex92 napisał/a: | 2 pasy idą pod siedzenie, a środkowym nad siedzeniem zaciskasz. | Z tego co kojarzę to środkowy idzie pod siedzenie a 2 boczne na siedzenie...
artex92 - Pon 04 Cze, 2018
Hmm moje modeki mają inaczej. Albo ja źle zakladam
Poolboy92 - Sob 16 Cze, 2018
Siema, czy jest ktoś kto przerabiał stelaż do gs500 rocznik 2001-2007 na rocznik 94? Ewentualnie ma ktoś do sprzedania stelaż do 94'? Pozdro
Motocyklista85 - Czw 22 Paź, 2020
Nie chcę zakładać nowego tematu dlatego zapytam tutaj.
Czy stelaż boczny five stars będzie pasował do GS 500 E ?
BociekPL - Czw 22 Paź, 2020
Powinien bo Fivestar to E w owiewkach.
Motocyklista85 - Czw 22 Paź, 2020
Dzieki wielkie
|
|