.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Off Topic - tematy motocyklowe - Nowy motUr dla Piotrasa

Piotras_5 - Pon 26 Sie, 2013
Temat postu: Nowy motUr dla Piotrasa
Siemano!

Piszę ten temat z wielką nadzieję, że nie zmieni się on w jeden wielki śmietnik. :P
A mianowicie Panie i Panowie, jak w temacie. Jestem na etapie wyboru nowego motocykla. Jeździłem GSem i Banditem 600tką, kwota jaką dysponuje to maksymalnie 13.000 zł.
Problem pojawia się w momencie, jaki w ogóle typ motocykla... Chciałbym, żeby dało radę nim "uczyć się" schodzenia na kolanko, ale też wyskoczyć na dalszy wypad, opcjonalnie z pasażerem.
Co znacie, co polecacie? Żeby moto miało około 100 kucy i żeby przy normalnej jeździe, międzymiastowej nie paliło 12 L / 100 KM. :P

Myślałem już o dużym DL'u, o hondzie CBF, o dużym Bandicie, ale teraz chyba najbardziej w głowie siedzi mi VFR 800 VTEC... Nawet myślałem o jakimś supermoto albo sporcie ala cbr 600 rr. Ale teraz to już nic nie wiem. :P

Macie jakieś inne, sensowne w tych pieniądzach motocykle?
Proszę o serio komentarze, bo ja jestem w kropce trochę, nie wiem na czym się skupić... :P

Kazik - Pon 26 Sie, 2013

honda hornet :hyhy:
Piotras_5 - Pon 26 Sie, 2013

Niee, jak już naked to tylko Z750, ewentualnie duży dzior :P
Marek111 - Pon 26 Sie, 2013

A może Ducati Monster? ;D
sebas_bdg - Pon 26 Sie, 2013

fz6, cbr f4i, xjr1300 :D cbr rr fajny ale napisałes ze wypady z pasazerem, a podobno z tym słabo w rr :) a za 13k to mozna juz hayke poszukac :rotfl:
Piotras_5 - Wto 27 Sie, 2013

Marek111 napisał/a:
A może Ducati Monster? ;D


Dziękuję bardzo, ale ja na małym monsterze to kolanami sobie uszy zatykam. :P
FZ6 też myślałem i to już jest jakieś rozwiązanie, natomiast wydechu pod zadupkiem są słabe dla pasażera w tym modelu. :/

olecki - Wto 27 Sie, 2013

No to FZ1 :hyhy:
studi - Wto 27 Sie, 2013

A może coś z tego:
XJ900 diversion, FZ1, SV1000, TDM, NTV700 deauville, FZ8, Varadero, FZS1000

mocar - Wto 27 Sie, 2013

Ja bym brał chyba VFR :ok: cały czas zastanawiam się tylko czy to dobry wybór zaraz po gs'ie
kempes - Wto 27 Sie, 2013

Bierz DLa ;) .
RedShadow - Wto 27 Sie, 2013

Ja bym był za małym DLem, ew. TDM. W tej kasie powinieneś już kupić 900 na wtrysku, bardzo fajne moto.
Piotras_5 - Wto 27 Sie, 2013

Patrzyłem też na TDM'ke. A mały DL, cóż, to ma mniej kucy itp od bandyty, a ja już dziora kręciłem dość mocniej.

FZ1, XJ, FZS1000 itp Studi muszę przemyśleć... SV lytrowe raczej odpada, ale popatrze sobie i porównam cenowo. :)

brat Grubego - Wto 27 Sie, 2013

litrowe SV jest ciezkie w utrzymaniu i swoje pali... wez sv650:)
mocar - Wto 27 Sie, 2013

Pasażer raczej nie będzie zadowolony na sv..
Borek - Wto 27 Sie, 2013

A co nie tak było z dotychczasowym moto??
Piotras_5 - Wto 27 Sie, 2013

mocar napisał/a:
Pasażer raczej nie będzie zadowolony na sv..


O to chodzi.

Eee Borek widzę nie w temacie. Tak się składa, że bandyta jakby to ująć, wyparował... :zdegustowany:

Borek - Wto 27 Sie, 2013

yyyy, eeee? Jaśniej pls
Chrupq - Wto 27 Sie, 2013

Borek napisał/a:
yyyy, eeee? Jaśniej pls


wymuszenie pierwszeństwa - > boom -> kasacja

brat Grubego - Wto 27 Sie, 2013

mocar napisał/a:
Pasażer raczej nie będzie zadowolony na sv..


eeee, wcale nie. moja troche plakala na poczatku ale juz sie jej podoba:)

Irys - Wto 27 Sie, 2013

Polecam VFR. Jak trzeba to sportowo na torze i kolanku polecisz. W kufry opakujesz, pasażerka nie będzie narzekała. No i silnik V :hyhy:
studi - Wto 27 Sie, 2013

Piotras_5 napisał/a:
mały DL, cóż, to ma mniej kucy itp od bandyty, a ja już dziora kręciłem dość mocniej.


Piotras, motocykle turystyczne a za takiego uważam DL'a nie prowokują do szybkiej jazdy, zresztą zapewne potwierdzi ci to Bodzio lub null - tu jeździ się z prędkością 125-140 bo dalej (wyższe obroty niż te okolice 6krpm) powodują większą wibracje która jest męcząca po jakimś czasie, z drugiej strony jedziesz w takim zakresie, że na żadnym biegu nie poczujesz braku mocy po głębszym odkręceniu i to jest cały urok takich motocykli, a nie to czy mają 50 czy 120KM i czy pojemność 650 czy 1000ccm. Spalanie jak pokazał mój wyjazd do Iłowca nawet z dwiema osobami "przy kości" oraz kompletem kufrów wcale nie spowodował masakrycznego przyrostu spalania ani utraty walorów trakcyjnych.

Nie to abym namawiał Cię do małego DLa bo sam mam, ale po prostu przemyśl co tak naprawdę jest Ci potrzebne i do czego, a nie muszę mieć 120kucy bo mi manetki w bandycie już zabrakło.

Kuraś - Wto 27 Sie, 2013

we wrześniu będę varadero gonił :hyhy: :hyhy: i jeszcze na dużą paczkę wacików by Ci starczyło :D

http://www.fotosik.pl/pok...4130b2d896.html :hyhy: :hyhy: :rotfl:

Piotras_5 - Wto 27 Sie, 2013

Kuraś napisał/a:
we wrześniu będę varadero gonił :hyhy: :hyhy: i jeszcze na dużą paczkę wacików by Ci starczyło :D

http://www.fotosik.pl/pok...4130b2d896.html :hyhy: :hyhy: :rotfl:


Ty nie chciałeś ze mną robić interesów to ja z Tobą też nie będę robił. :P :hyhy:

Studi może źle mnie zrozumiałeś, nie chodzi o to, że ja "muszę" mieć milion pińćset sto dziewięćset kuni. Napisałem około 100. Dla mnie około to równie dobrze 80, jak i 101. :)
Natomiast właśnie w małym DLu boję się tego, że te 140 we 2 osoby to będzie "wyczyn" (trochę mniejszy, niż na GSie). W bandicie nie miałem problemu we 2 osoby i nie raz na ekspresówce wyprzedzanie na ostatnim biegu i prędkość 140 wzwyż, a DL jak piszesz może tego nie wytrzymać. :P
No i atut to na pewno spalanie...

Muszę to przekalkulować, popytać o opinie, właśnie użytkowników DL, Fazera czy VFR. Zdania są mocno podzielone. :P

edit1: Borek - dobrze chrupq napisał, nie w temacie jesteś. ;)
edit2: Łełek - obawiam się, że ja na SV bym się na dłuższe trasy trochę męczył, a mój plecaczek na pewno, szczególnie, że kobieta powiedziała, że bez dużej i akcesoryjnej kanapy nie pojedzie. :P No to co Pan zrobisz... ;)

squarek - Wto 27 Sie, 2013

Akurat do DL-a jest dostępna akcesoryjna duża, nawet bardzo duża kanapa, i na pewno wygodna i bezpieczna... :P


studi - Wto 27 Sie, 2013

Piotras_5 napisał/a:
W bandicie nie miałem problemu we 2 osoby i nie raz na ekspresówce wyprzedzanie na ostatnim biegu i prędkość 140 wzwyż, a DL jak piszesz może tego nie wytrzymać

Nigdzie nie napisałem, że tego nie wytrzyma, a ostatnio wiozłem kumpla, który waży w okolicach 100kg, fakt, że bez bagażu, bez problemu 160km/h na obwodnicy Wyszkowa, widać źle zrozumiałeś co pisałem. Jak coś to mogę Cię zaplecakować podczas Skoja i gdzieś skoczymy to sam się przekonasz.

Piotras_5 napisał/a:
popytać o opinie, właśnie użytkowników DL

Pogadaj z null'em ostatnio dużo podróżuje z emką na kanapie i robi o wiele większe przeloty niż ja.

squarek :ok:

Piotras_5 - Wto 27 Sie, 2013

No sprawa do rozważenia, a można dlem zejść na kolano? :P
studi - Wto 27 Sie, 2013

Piotras_5 napisał/a:
a można dlem zejść na kolano?

A to jak kopinie specjalność bodzia ;) i na kolano i na kufry

Piotras_5 - Wto 27 Sie, 2013

Hmm no coraz bardziej o tym myślę :P :hyhy:
bombki - Wto 27 Sie, 2013

Ja proponuję motocykl z ABSem :hyhy:

P.S. zrób ankietę i forum wybierze za Ciebie :P

Piotras_5 - Wto 27 Sie, 2013

bombki napisał/a:
Ja proponuję motocykl z ABSem :hyhy:

P.S. zrób ankietę i forum wybierze za Ciebie :P


Ankieta będzie! Ale jak trochę zawężę forum potencjalnych "daffców radości". :P

danny - Wto 27 Sie, 2013

VFR. Bo Honda.
Stresu - Wto 27 Sie, 2013

...Honda VFR :ok:
Kuraś - Wto 27 Sie, 2013

Piotras taki żart :D nie sprzedałbym Ci bo potem za dużo byś mi wymyślał i suszył głowe :rotfl: :rotfl:
Piotras_5 - Wto 27 Sie, 2013

No przecież chill, wiadomo, kumplom tylko dobre moto się sprzedaje, a nie jakieś złomy z foliówkami... :P :rotfl:
nav - Sro 28 Sie, 2013

140 we dwójkę, z kompletem kufrów i bagażem na kufrach bocznych daje rade bez problemu :) Co prawda przy 150 traci już na dynamice, ale w pełnym obładowaniu rzadko jest potrzeba latać takimi i wyższymi prędkościami.

Na plus małego jest to, że pali 1-2l mniej niż duży (który w trasie wciąga ponoć koło 7-miu), a IMO dynamika jest wystarczająca póki nie chcesz cisnąć nie wiadomo ile.

Minusem jest to, że 13k to jest dość blisko dolnej granicy cenowej dla tego moto w rozsądnym stanie i wyposażeniu :)

KATANA - Sro 28 Sie, 2013

VFR-ka styknie. Jest to moto turystyczne z niewątpliwą domieszką sportu. Wystarczająca charakterystyka silnika w dolnym/średnim zakresie obrotów- zaleta układu V, wystarczająca dynamika w zakresie wysokich obrotów- zaleta systemu VTEC. Będziesz mógł doznać wrażeń jakie funduje system VTEC, kiedy po przekroczeniu magicznych obrotów silnika 7 tyś. poczujesz "kopa" uruchamiającego się układu VTEC. Układ ten to nic innego jak układ zaworów, których działanie/praca jest uzależniona od obrotów silnika. Kiedy silnik kręci się do 7 tyś. obrotów, pracuje tylko na ośmiu zaworach, a powyżej tej prędkości zostają włączone pozostałe zawory dla zapewnienia lepszej wymiany ładunku mieszanki paliwa/spalin... taka swego rodzaju ekonomika z dynamiką. VFR sięga daleko wstecz, kiedy silniki w tym układzie występowały w motocyklach z zacięciem sportowym jak np. honda vfr 750 r, z pewnymi modyfikacjami tj. rozrząd napędzany kołami zębatymi. W dzisiejszej wersji są to dwa łańcuchy rozrządu (płytkowe). Widlak to zupełnie inny silnik niż standardowa rzędówka.
mocar - Sro 28 Sie, 2013

Przy każdym rozważaniu nad VFR zastanawiam się jedynie jak jeździ się nią po mieście i to np z plecakiem właśnie, w korkach. Sporo osób uważa VFR za krążownika autostradowego i to chyba jedyny minus tego motocykla(jeśli rzeczywiście tak jest).
studi - Sro 28 Sie, 2013

Wrócę na chwilę do dużego Viadra. Honda Varadero jest typowym turystykiem enduro (przez suzuki często tą klasę nazywa się funduro i właśnie w niej jest DL) - krążownikiem, w której silnik pochodzi z VTR1000F i ma te same zalety co silnik VFR'ki. A VFR'ka jest motocyklem sportowo-turystycznym a nie turystycznym, tak jak CBR jest sportem a nie sportowo-turystyczny, choć w naszym pięknym kraju, gdzie ludzi nie stać na kilka moto motocykle te są powszechnie lokowane w innych segmentach.

nav napisał/a:
Minusem jest to, że 13k to jest dość blisko dolnej granicy cenowej dla tego moto w rozsądnym stanie i wyposażeniu

- tu aukacja prywatna -> http://allegro.pl/show_item.php?item=3504958039 - praktycznie golas
- tu doposażony, ale i cena większa -> http://otomoto.pl/suzuki-...0-M3738092.html

midd - Pią 30 Sie, 2013

VFRa ma tez kilka wad

1. chleje dużo a moc dupy nie urywa
2. silnik jest nietypowy wiec tani w serwisie nie będzie
3. poza tym to honda, jak coś ułamiesz to taniej będzie kupić nową

dlatego osobiscie wolałbym jednak thunderrace'a albo blackbirda

yaszczi - Pią 30 Sie, 2013

midd napisał/a:
3. poza tym to honda, jak coś ułamiesz to taniej będzie kupić nową

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

danny - Pią 30 Sie, 2013

http://www.youtube.com/watch?v=t6FUR_nhGX8
Piotras_5 - Sob 31 Sie, 2013

http://otomoto.pl/suzuki-...m-M3782840.html


:?:

Edit; A co sądzicie o TDMce 900? :) Lżejsze, niż DL, spalanie podobne, a kucy ciut więcej :P

danny - Sob 31 Sie, 2013

Piotras_5 napisał/a:
TDMce 900?

Wyglada ładnie, aczkolwiek zawsze przerazaly mnie opinie ze sie zdecydowanie gorzej prowadzi pod obciazeniem (pasazer + kufry)

Machu - Sob 31 Sie, 2013

KATANA napisał/a:
VFR-ka styknie.


Tylko VFR go może zjeść spalaniem. VTEC fajna sprawa ale jak się załącza to chleje jakby była w Skoju a myślę że w przypadku Piotrasa czynnik ekonomiczny będzie odgrywał rolę przy zakupie. Nie wiem jak to się ma do aut ale u mnie VTEC w Hondze jak się jeździ spokojnie tak do 2,5 tys to w mieście łyknie 7l/100km ale jak mi puszczają nerwy to przekraczam 10l/100km więc różnica jest spora.

Piotras_5 - Sob 31 Sie, 2013

Machu napisał/a:
KATANA napisał/a:
VFR-ka styknie.


Tylko VFR go może zjeść spalaniem. VTEC fajna sprawa ale jak się załącza to chleje jakby była w Skoju a myślę że w przypadku Piotrasa czynnik ekonomiczny będzie odgrywał rolę przy zakupie. Nie wiem jak to się ma do aut ale u mnie VTEC w Hondze jak się jeździ spokojnie tak do 2,5 tys to w mieście łyknie 7l/100km ale jak mi puszczają nerwy to przekraczam 10l/100km więc różnica jest spora.


No właśnie co do tych VFR to są różne opinie. Jedni piszą, że pije jak smok, inni że spokojnie da się zejść poniżej 6 itp.

Ale słusznie Machu napisałeś, spalanie jest jednym z głównych moich wyznaczników. ;)

@ Danny: I widzisz, tu by się przydał ktoś kto TDM'a ma lub miał, ale też ma porównanie z innym moto.

studi - Sob 31 Sie, 2013

Piotras_5 napisał/a:
tu by się przydał ktoś kto TDM'a ma lub miał, ale też ma porównanie z innym moto

napisz do Truebadur'a on po GS'e przesiadł się na TDM znaną jako Krówka ;)

sezrg - Sob 31 Sie, 2013

piotras ja cie widze na triumph dytona 675

ewentualnie hayabusa za 13 juz cos znajdziesz.
szybkie zwinne do miasta i na traske

Piotras_5 - Sob 31 Sie, 2013

sezrg napisał/a:
piotras ja cie widze na triumph dytona 675


Marzenie, ale nie stać mnie na to cudo :(

Chrupq - Sob 31 Sie, 2013

[quote="Piotras_5"]
Machu napisał/a:
KATANA napisał/a:
VFR-ka styknie.


No właśnie co do tych VFR to są różne opinie. Jedni piszą, że pije jak smok, inni że spokojnie da się zejść poniżej 6 itp.

Ale słusznie Machu napisałeś, spalanie jest jednym z głównych moich wyznaczników. ;)


Chyba dużo zależy od dynamiki jazdy - chyba nie sądzisz, że jak będziesz częśtko kręcił 100konną maszynę pod czerwone pole to będzie paliła w okolicach 5l/100km :)

Rage - Pon 02 Wrz, 2013

Mi się tam marzy Honda CBR 600 F4i ok 2002-2006 (no chyba że sport jeszcze) słyszałem/czytałem dużo dobrych opinii na jej temat. I samemu będę w taką mierzył w przyszłości ;) a i na torek i na traskę się sprawdzi. Choć tutaj to powinni się wypowiedzieć użytkownicy - a paru ich jest na forum o ile kojarzę.
tmi - Pon 02 Wrz, 2013

VFR 800 na wtrysku to niewypał hondy pod względem silnikowym, taka jest moja opinia, wcisnęli w to ten cały vtec który niewiadomo po co jest, co najwyżej jako ciekawostka bo po pierwsze nie jest to wcale ekonomiczne, a wręcz przeciwne, po drugie ciekawie jest w zakrętach, a po trzecie - rezygnacja z kół zębatych rozrządu (ale coś serwisować serwisy muszą). Poza wyglądem ten motocykl ma same wady. Stoktroć wolałbym starsze wcielenia.

Może Bandit 650? w owiewkach.

SV 650 po bandicie, bez sensu, a zwłaszcza z pasażerem.

DL 650 już bardziej, zwłaszcza z pasażerem.

Mały Fazer i już :)

Piotras_5 - Nie 08 Wrz, 2013

Pany a może F4i? Kto na tym śmiga, Krt, Irys, Emka - jakie wrażenia? :P
Machu - Nie 08 Wrz, 2013

Piotras_5 napisał/a:
Pany a może F4i? Kto na tym śmiga, Krt, Irys, Emka - jakie wrażenia? :P


Dziecko zabijesz się. Oni wszyscy niezadowoleni jak co.

Piotras_5 - Nie 08 Wrz, 2013

vfr 110 km, f41 110 km, fazer 100 km..

O czym my tu gadamy?

studi - Nie 08 Wrz, 2013

Cytat:
vfr 110 km, f41 110 km, fazer 100 km..
O czym my tu gadamy?


moc to jedno a sposób jej oddawania to już inna kwestia, dodaj do tego przy jakich obrotach ta moc, jaki moment ma każdy z nich i przy jakich obrotach, a najlepiej porównaj krzywe tych przebiegów.

Machu - Nie 08 Wrz, 2013

To już wiesz o czym gadamy :D
sebas_bdg - Nie 08 Wrz, 2013



Troche mniej drapiezny od cbr wiec mysle ze moze byc :D

nikamo - Pon 09 Wrz, 2013

Piotras, po GSie i Bandicie nie umiesz jeszcze schodzić na kolano? To coś robisz nie tak, może więcej jazdy nie tylko po prostej :P
yaszczi - Pon 09 Wrz, 2013

Haha to Tobie wyszło :rotfl: Piotras może posłuchasz się koleżanki? :P
Machu - Pon 09 Wrz, 2013

Przecież dopiero co zszedł na klatę. Bez moto bo bez moto ale się chyba liczy :D
Krt - Pon 09 Wrz, 2013

Cytat:

Pany a może F4i? Kto na tym śmiga, Krt, Irys, Emka - jakie wrażenia? :P


Ogólnie kawał porządnego sprzętu jeden z najsłabszych jeśli chodzi o sporty, podobno najwygodniejszy(dla tego niektórzy pisza sportowo-turystyczny) ale porównania dużego nie mam bo siedzialem tylko na kocie Kacka i r6 koleżanki reszta to same cebry f2,f4-f4i.
Moc oddaje stopniowo(dopiero przy 9 tys zaczyna sie kręcić) przez co jest bardziej przewidywalna niż kawa czy r'ka

W winklach fajna zabawka sam sie składa i wychodzi z zakrętów.

Jak na tylnym siedzeniu to musisz pytać grześka McGyver'a. Ale nie narzekał z tego co pamiętam.

Spalanie, tu nie wierz w bajki o 4,5-5 l/ 100km trzeba te 6-7 lierkow liczyc, przy zapier... jak wracaliśmy autostradą z majowego skoja z Błażejem i Kackiem to błazejowi spaliła ok 8 l. mi 9 :p (ale ja mam z elektryką coś namodzone) , a kackowi 6,5 :P

Jeśli być się decydował to omijaj roczniki 2001-2002 bo to początki modelu i sa jeszcze nie dopracowane do końca, na ssaniu więcej żłopią itd. poza tym najwięcej składaków(okazji) jest w tych rocznikach.

Machu napisał/a:
Dziecko zabijesz się. Oni wszyscy niezadowoleni jak co.


Czy sie zabije czy nie, to już zależy tylko od niego, na wszystkim można sie zabić, na rowerze też.

A propo niezadowolenia, to nie tak do końca, np. Ja przy moim wzroście 186 przy prędkościach 120-130 muszę sie już zacząć kłaść bo mi zaczyna głowę urywać. A to jest upierdliwe.

Jeszcze kwestia użytkowa, to mimo wszystko sport a ja głównie jak siadam na moto to nie latam w okół komina, na tor też mi niestety na razie terminy nie pasują, tylko traski głównie na zloty. Wiec nie ukrywam Cebra się trochę marnuje i to mnie boli.



Osobiście tak jak mówiłem już Yaszcziemu teraz celował bym w BMke Gs'a albo Honde NC700 (dl'a ma juz za duzo osób:p). To jest , jak mi się wydaje motocykl docelowy dla mnie, Aczkolwiek najpierw trzeba usiąść i pomacać :) kurde szkoda ze do skoja na moto nie jade bo dał bym ci sie przejechać.
Ale jak chcesz to wpadaj na tripa do wawy :)

Piotras_5 - Pon 09 Wrz, 2013

Dzięki za propozycje i opinie, niestety do Wwy na razie mi nie jest po drodze... Ale w skoju pewnie będzie się do czego przymierzyć. ;)

Dzięki Krecik :ok: !

yaszczi - Pon 09 Wrz, 2013

Piotras chyba Fazer będzie najlepszym wyborem ;) Tani w zakupie i eksploatacji przy tym dość szybki, nadaje się zarówno do turystyki jak i na tor ;)
claudii - Pon 09 Wrz, 2013

myślę że będzie w sam raz http://otomoto.pl/inny-in...6-M3636838.html :hyhy:
Kuraś - Pon 09 Wrz, 2013

jak pinek w komplecie to ja bym się nie zastanawiał!

ps

co wy kur** wiecie o turystyce i ekonomi
http://motocykle.svasti.o...mi_do_iraku.htm

sebas_bdg - Pon 09 Wrz, 2013

Krt napisał/a:
Cytat:

Pany a może F4i? Kto na tym śmiga, Krt, Irys, Emka - jakie wrażenia? :P


Ogólnie kawał porządnego sprzętu jeden z najsłabszych jeśli chodzi o sporty, podobno najwygodniejszy(dla tego niektórzy pisza sportowo-turystyczny) ale porównania dużego nie mam bo siedzialem tylko na kocie Kacka i r6 koleżanki reszta to same cebry f2,f4-f4i.
Moc oddaje stopniowo(dopiero przy 9 tys zaczyna sie kręcić) przez co jest bardziej przewidywalna niż kawa czy r'ka

W winklach fajna zabawka sam sie składa i wychodzi z zakrętów.

Jak na tylnym siedzeniu to musisz pytać grześka McGyver'a. Ale nie narzekał z tego co pamiętam.

Spalanie, tu nie wierz w bajki o 4,5-5 l/ 100km trzeba te 6-7 lierkow liczyc, przy zapier... jak wracaliśmy autostradą z majowego skoja z Błażejem i Kackiem to błazejowi spaliła ok 8 l. mi 9 :p (ale ja mam z elektryką coś namodzone) , a kackowi 6,5 :P

Jeśli być się decydował to omijaj roczniki 2001-2002 bo to początki modelu i sa jeszcze nie dopracowane do końca, na ssaniu więcej żłopią itd. poza tym najwięcej składaków(okazji) jest w tych rocznikach.

Machu napisał/a:
Dziecko zabijesz się. Oni wszyscy niezadowoleni jak co.


Czy sie zabije czy nie, to już zależy tylko od niego, na wszystkim można sie zabić, na rowerze też.

A propo niezadowolenia, to nie tak do końca, np. Ja przy moim wzroście 186 przy prędkościach 120-130 muszę sie już zacząć kłaść bo mi zaczyna głowę urywać. A to jest upierdliwe.

Jeszcze kwestia użytkowa, to mimo wszystko sport a ja głównie jak siadam na moto to nie latam w okół komina, na tor też mi niestety na razie terminy nie pasują, tylko traski głównie na zloty. Wiec nie ukrywam Cebra się trochę marnuje i to mnie boli.



Osobiście tak jak mówiłem już Yaszcziemu teraz celował bym w BMke Gs'a albo Honde NC700 (dl'a ma juz za duzo osób:p). To jest , jak mi się wydaje motocykl docelowy dla mnie, Aczkolwiek najpierw trzeba usiąść i pomacać :) kurde szkoda ze do skoja na moto nie jade bo dał bym ci sie przejechać.
Ale jak chcesz to wpadaj na tripa do wawy :)


zeby motocykl mniej palił to trzeba go plastrami nicoret obkleic :rotfl: a tak serio to wlasnie sam tez sie zastanawiam nad f4i, cały weekend myslałem i chyba w tym tyg jak sie do konca zastanowie to sprzedam gs-a, podobno w cbrce silniki bardzo żywotne z tego co czytałem

tmi - Pon 09 Wrz, 2013

Krt napisał/a:
Czy sie zabije czy nie, to już zależy tylko od niego, na wszystkim można sie zabić, na rowerze też.

Jak kupiłem GS'a to było jedno WIELKIE WOOOOOOW jak to za.... siadając na Fazera po półtorarocznej przerwie było wow, fajnie, i to tylko przez kilka dni.

Fazer do 7-8 tys. rpm jak GS, spalanie też jak GS wtedy jest (jakieś 4,5) powyżej już mocniej ciągnie (z baku też, ale mi więcej jak GS czyli 6 na sto nie spalił jeszcze przy mojej jeździe)

Po Bandicie skończy się na wow, jedzie.

Cebra fajny sprzęt, ale tak przewartościowany, że aż żal oglądać ogłoszenia.

Piotras_5 - Pon 09 Wrz, 2013

tmi napisał/a:
Cebra fajny sprzęt, ale tak przewartościowany, że aż żal oglądać ogłoszenia.


Ogłoszenia to inna sprawa. To ma być mój 3ci motocykl i szczerze oglądałem baardzo dużo ogłoszeń na otomoto oraz allegro i nawet moje niewprawione oko mniej więcej na 9/10 ogłoszeń robi :zdziwko: Takie złomy i składaki, że szok. Inna sprawa, że najważniejsze aby silnik był zdrowy, resztę da się przeżyć.

Także coś czuje, że będzie jak z dziorem 5 miesięcy szukania moto... :facepalm:

Jeździłem już trochę fazerem, na torze w bydzi mega spoko, nawet na koło urywa nieźle :hyhy:

wolf - Pon 09 Wrz, 2013

tmi napisał/a:
Krt napisał/a:
Czy sie zabije czy nie, to już zależy tylko od niego, na wszystkim można sie zabić, na rowerze też.

Jak kupiłem GS'a to było jedno WIELKIE WOOOOOOW jak to za.... siadając na Fazera po półtorarocznej przerwie było wow, fajnie, i to tylko przez kilka dni.

Fazer do 7-8 tys. rpm jak GS, spalanie też jak GS wtedy jest (jakieś 4,5) powyżej już mocniej ciągnie (z baku też, ale mi więcej jak GS czyli 6 na sto nie spalił jeszcze przy mojej jeździe)

Po Bandicie skończy się na wow, jedzie.

Cebra fajny sprzęt, ale tak przewartościowany, że aż żal oglądać ogłoszenia.


Ja bym brał Fazera, chyba nawet wiadomo jakiej pojemności :hyhy: wtedy woow zapewnione na długi czas :]

Borek - Wto 10 Wrz, 2013

Bierz GSX-R 1000 i nie pie*** xD dobry turystyk :rotfl:
Zechowany - Sro 11 Wrz, 2013

Borek napisał/a:
Bierz GSX-R 1000 i nie pie*** xD dobry turystyk :rotfl:


FUCK YEAH Podzielam zdanie przedmówcy !! :D
Bierz gixa :D

brat Łełka - Sro 11 Wrz, 2013

A moze angol? Kuni pod dostatkiem, fabryczne kufry, dzwiek silnika na czerwonym polu :hyhy:
Triumph ST - Swiat Motocykli

Piotras_5 - Czw 03 Paź, 2013

Ogólnie Trumph'y są spoko, ale strasznie drogie. :P

No nic, cały czas poszukuje moto, ostatnio zacząłem nawet oglądać naked'y/ GSR, Z750, FZ i tak dalej. Przez chwilę przemknął mi duży B przez myśl, ale kurde, nie jestem coś przekonany do nakedów. :P

danny - Czw 03 Paź, 2013

CBF 1000.
Piotras_5 - Czw 03 Paź, 2013

danny napisał/a:
CBF 1000.


Jeszcze nie ta pora, żeby brać takie bezpłciowe moto. :P :P

Kuraś - Pią 04 Paź, 2013

lepsze takie niż wcale..




























:troll2:

Piotras_5 - Pią 04 Paź, 2013

Wolę wcale, niż byle co :hyhy:
Kuraś - Pią 04 Paź, 2013

gdybyś byl motocyklistą jarała by Cie jazda byle czym niż jej brak.
Piotras_5 - Pią 04 Paź, 2013

No to według Ciebie nie jestem motocyklistą i nadal to nic nie zmienia w moim temacie Kuraś. ;)
Kuraś - Pią 04 Paź, 2013

no fakt dalej nie masz moto :wstyd: :rotfl:
L - Pią 04 Paź, 2013

claudii napisał/a:
myślę że będzie w sam raz http://otomoto.pl/inny-in...6-M3636838.html :hyhy:


ej mialem takie cudo 10lat temu :D trzymalem na balkonie

Machu - Pią 04 Paź, 2013

Kuraś napisał/a:
no fakt dalej nie masz moto :wstyd: :rotfl:


Zastanawiam co będzie pierwsze. Lewy w Bayernie, wyrok skazujący w.s. Marka Papały czy Piotras się zdecyduje na moto.

Kuraś - Pią 04 Paź, 2013

sądze ze predzej sprowadzą wrak tupka do Polski :troll2:
lukasz86 - Pią 04 Paź, 2013

Fazer 1000? Wiem że przekracza przedział mocy,ale ogólnie ciężko cokolwiek wybrać jak się nie wie czego się chce. Motocykl fajny stylistycznie, wygodny i dość zwrotny.
wolf - Sob 05 Paź, 2013

lukasz86 napisał/a:
Fazer 1000? Wiem że przekracza przedział mocy,ale ogólnie ciężko cokolwiek wybrać jak się nie wie czego się chce. Motocykl fajny stylistycznie, wygodny i dość zwrotny.


Piotras it's your destiny :hyhy:

Machu - Sob 05 Paź, 2013

wolf napisał/a:

Piotras it's your destiny :hyhy:


Destiny to będzie jak powstanie dylemat jeść czy lać :P

Piotras_5 - Sob 05 Paź, 2013

wolf napisał/a:
lukasz86 napisał/a:
Fazer 1000? Wiem że przekracza przedział mocy,ale ogólnie ciężko cokolwiek wybrać jak się nie wie czego się chce. Motocykl fajny stylistycznie, wygodny i dość zwrotny.


Piotras it's your destiny :hyhy:


No dużo osób proponuje lytra, aż dziwne. :P

Machu spoko, Ty się o mnie nie martw. ;)

yaszczi - Sob 05 Paź, 2013

jakbym mógł teraz zmienić moto brałbym bez zastanowienia to cudo:



:hyhy:

Piotras_5 - Sob 05 Paź, 2013

hehe no kurde, wiadomo :D
studi - Nie 06 Paź, 2013

yaszczi napisał/a:
jakbym mógł teraz zmienić moto brałbym bez zastanowienia to cudo

ale kawałsraki no proszę cię, mieć moto który tak się nazywa to masakra jakaś

wolf - Nie 06 Paź, 2013

yaszczi napisał/a:
jakbym mógł teraz zmienić moto brałbym bez zastanowienia to cudo:

Obrazek

:hyhy:


Ale to ma 100 koni, to nie jedzie :rotfl:

Kuraś - Nie 06 Paź, 2013

zwolennicy wołaja kawałsuki i to bardziej pasuje :hyhy: :hyhy:
Piotras_5 - Sob 02 Lis, 2013

Ok, jak ktoś będzie na tyle miły to proszę o zamknięcie tematu. :D
bombki - Sob 02 Lis, 2013

Nie czaruj, tylko pisz co kupiłeś :cwaniak:
kempes - Sob 02 Lis, 2013

Bombki dobrze gada, zamkniemy jak się pochwalisz :P
Piotras_5 - Sob 02 Lis, 2013

Na chwalenie się będzie oddzielny temat. :D

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group