|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Ogólnie o Gs 500 - Gorący silnik mojego Gs'a
retro303 - Czw 15 Maj, 2008 Temat postu: Gorący silnik mojego Gs'a Panowie czy to normalne w tych motocyklach ze po okolo 10-ciu kilometrach w sloncu teraz jak stane na swiatłach to cieplo z cylindrów czuje az przy manetce gazu...? Blok silnika ma byc tez taki gorący? Pozdrawiam.
Grzechu16 - Czw 15 Maj, 2008
kurde ja w gorący dzień jak zwalniam czy staje na światłach to czuje ten gorąc od silnika:) GSik się grzeje wkońcu jest chłodzony powietrzem
pootietang - Czw 15 Maj, 2008
taki urok motocykla w ciepłe dni a nasze maszynki chodzone powietrzem jak grzechu już wspomniał więc w mieście nie jest przyjemnie raczej.
retro303 - Czw 15 Maj, 2008
mi to cieplo nie przeszkadza tylko martwilem sie ze cos nie tak u mnie, ze blok silnika tez bardzo gorący. Zmieniali mi ostatnio olej w warsztacie, ale czy zmienili nie sprawdzalem ani poziomu wiec dlatego pytalem. Gdzie w Gsie jest kontrolka na silniku? Licznik kilometrów mozna jakos kasowac? ten z przebiegiem na male odcinki? mam z lewej jego strony jakies wejscie, ale czy to to...;) Jeszcze nie znam Gsa, ale bardzo dobra maszyna, sliczna i nie droga w naprawach co najwazniejsze, na nowke malo kogo stac niestety.
Grzechu16 - Czw 15 Maj, 2008
chyba masz jakieś braki albo w osprzecie albo w doswiadczeniu. przebieg dzienny kasuje się na pokrętle z lewej strony wystającym z zegarów. kontrolka czego? oleju? jest bagnet wkręcany z prawej strony silnika.
pozdrawiam
Yarccom - Czw 15 Maj, 2008
retro303, zaczynij od serwisówek i instrukcji obsługi
wszytko to jest w podiweszonych tematach
retro303 - Czw 15 Maj, 2008
dzieki chłopkai, wiem ze to dla was az nie do wiary, ale to moj pierwszy japonski motocykl... jezdzilem cale zycie jawami, Mz-kami i innymi takimi...;) Od czegos sie zaczyna. Pozdrawiam i dzieki za wszystko. Co do kasowania licznika codziennego to nie mam pomkretła;( jest tylko dziura i widac ze cos tam bylo, dlatego pytalem o to, ale naprawie to. Pozdrawiam.
Grzechu16 - Czw 15 Maj, 2008
no to chyba musisz z jakiegoś GSa na części dokupić. to jest wkręcane takim malutkim śrubokrętem.
pootietang - Czw 15 Maj, 2008
retro303 napisał/a: | Licznik kilometrów mozna jakos kasowac? ten z przebiegiem na male odcinki? mam z lewej jego strony jakies wejscie, ale czy to to...;) |
jest tam pokrętło
numer pokrętła: 34124-01D20 KNOB,TRIP lub 34124-30B00 KNOB,TRIP
numer śrubki: 34981-13A00 SCREW lub 09139-02003 SCREW
w serwisie na zamówienie, nie powinno być drogie.
hubertgontarz - Czw 15 Maj, 2008
Czytaj serwisówkę i regularnie sprawdzaj poziom oleju, pamiętaj korka się nie wkręca.
Czytaj dlatego żebyś za 2-3 tygodnie panewek na forum nie szukał bo i takie przypadki były.
retro303 - Czw 15 Maj, 2008
dziekuje wam bardzo za wszystkie informacje ktore mi byly potrzebne. Co do serwisówki to nie mam... mozna ja gdzies sciagnac moze w pdf lub w czym kolwiek?
Grzechu16 - Czw 15 Maj, 2008
retro303 napisał/a: | dziekuje wam bardzo za wszystkie informacje ktore mi byly potrzebne. Co do serwisówki to nie mam... mozna ja gdzies sciagnac moze w pdf lub w czym kolwiek? |
jeśli Ci ktoś pomógł to na dole masz ikonke "POMÓGŁ" - możesz nagrodzić kogos trud hehe
co do serwisówki to jest na naszym forum - KLIK pozdrawiam
Sc0uT - Czw 15 Maj, 2008
Pokretlo 25zł kosztuje. Zamontowanie wymaga rozebrania budzików.
Grzechu16 - Czw 15 Maj, 2008
Sc0uT napisał/a: | Pokretlo 25zł kosztuje. Zamontowanie wymaga rozebrania budzików. |
zamontowanie pokrętła od kasowania przebiegu dziennego wymaga rozebrania zegarów? chyba nie. wystarczy mały śrubokręt przecież.
pootietang - Czw 15 Maj, 2008
Sc0uT napisał/a: | Zamontowanie wymaga rozebrania budzików. |
nic nie trzeba rozbierać, jest mocowane na śrubkę która jest centralnie w pokrętle.
Sc0uT - Pią 16 Maj, 2008
No to mi sie pyklo Ja przy wymianie tarcz zgubilem gdzies pokretlo i musialem nowe zalozyc, to zakladalem na rozebranych budzikach
No jesli sie da bez rozbierania, to przepraszam za wprowadzanie w blad
|
|