.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Mechanika - Przednia zębatka

Inku - Pon 12 Maj, 2008
Temat postu: Przednia zębatka
Witam,
przy chwili wolnego czasu zdjąłem pokrywę przedniej zębatki. Chciałem skontrolować jej stan. Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć jak tam wyglądało :szok: Wyczyściłem wszystko naftą, zajęło mi to chyba 3-4h. Przednia zębatka ma ślady zużycia w przeciwieństwie do tylnej. Zęby są wykrzywione. Czytałem gdzieś, że warto w połowie życia zestawu napędowego, wymienić samą przednią zębatkę.

Przednia:
http://img218.imageshack....7640x480bj0.jpg
(wiem, że wszędzie dookoła brudno, ale zdjęcie robiłem w trakcie czyszczenia)
Tylna:
http://img297.imageshack....9640x480jd3.jpg

Naciąg na wahaczu:
http://img111.imageshack....0640x480qc5.jpg

Łańcuch to z jakiś przyczyn Regina. Niestety jest trochę nierównomiernie wyciągnięty.
Mam dylemat. Kupić i wymienić tylko przednią zębatkę? Czy zbierać na nowy napęd? (co mi sie wyjątkowo nie uśmiecha)

Przy okazji: ten pręt?(przepraszam za ignorancję - nie wiem jak go nazwać) od sprzęgła ma luz na wszystkie strony. Tak ma być?

Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Dodam, że przebieg to ok. 20tys.km ale nie mam pewności czy nie był kręcony więc może to nie jest fabryczny napęd.

Plaster - Pon 12 Maj, 2008

naciag na wahaczu jest w normie na twoim miejscu kupilbym tylko przednia zebatke pojezdzil do konca sezonu a zima wymienil caly zestaw napedowy. aha sprawdz czy przypadkiem uszczelniacze nie puszczaja oleju(od strony zebatki sa 3 simmerigi) bo wszystko tam masz uwalone.
Yarccom - Pon 12 Maj, 2008

ten pret to popychacz sprzegła
jezeli ma luzy to szykuj sie na wyciek oleju i wymiane simeringu
ja tez tak mam
na czesc czekam juz 1,5 tyg :znudzony:

Inku - Pon 12 Maj, 2008

Plaster napisał/a:
naciag na wahaczu jest w normie na twoim miejscu kupilbym tylko przednia zebatke pojezdzil do konca sezonu a zima wymienil caly zestaw napedowy. aha sprawdz czy przypadkiem uszczelniacze nie puszczaja oleju(od strony zebatki sa 3 simmerigi) bo wszystko tam masz uwalone.


A jak sprawdzić czy uszczelniacze nie puszczają? Odpalić silnika ze zdjętą pokrywą? Jeden przy wałku zdawczym, drugi od zmiany biegów a trzeci od popychacza sprzęgła?

Yarccom, pozostaje mi zamówić simmering od popychacza sprzęgła. Z tego co czytałem to tylko ASO. Muszę poszukać jak go wymienić na forum albo zajrzeć w serwisówkę. Mam nadzieję, że sobie poradzę.
Pozdrawiam

Yarccom - Pon 12 Maj, 2008

jest na forum Breżniew opisał to dokładnie

niestety tylko aso w sklepach z simeringami nie mają takich rozmiarów

ja własnie odpaliłem moto i widziałem jak ładnie kapie olej :zdegustowany:

Plaster - Pon 12 Maj, 2008

http://gs500.boo.pl/viewtopic.php?t=1121 tu jest na temat tych simmerow jak wymienic itp. ;) ja zmienilem tylko ten od sprzegla i walka zmiany biegow bo ten za zebatka mial sie calkiem dobrze.
Inku - Wto 13 Maj, 2008

Dziękuję za pomoc koledzy. Już chyba wiem dlaczego musiałem dolać 0,5l oleju na 2,5km :zdegustowany: .
Breżniew - Wto 13 Maj, 2008

Wymień zębatkę zdawczą a po sezonie cały napęd z łańcuchem DID 520VM. Zebatkę do zestawu zakup firm PBR, AFAM, Sunstar . Teraz wstaw JT sprocket - na ten sezon wystarczy. Tył może byc JT.
Inku - Wto 13 Maj, 2008

Dziękuję Breżniew, także za opis wymiany simmeringów. Nie wiedziałem, że JT sprocket na przód się nie nadaje. W takim razie podjadę do Larssona po zębatkę na przód.
Jeszcze pytanko odnośnie nowego napędu. Nie podoba mi się przełożenie w GSie. Szósty bieg za bardzo nie nadaje się do jazdy z plecakiem. Jakbym zastosował jeden ząb mniejszą na przód i jeden ząb większą na tył to łańcuch zostaje tej samej długości czy musi być dłuższy? Niestety nic nie znalazłem na ten temat na forum.

Breżniew - Wto 13 Maj, 2008

Jak teraz zmienisz na 15 zb zdawczą, to łańcuch może być za długi bo ten jest już rozciągnięty. Lepiej zmień przełożenie na nowym łańcuchu. Tylnej zębatki nie zmieniaj na większą.
Jt jest po prostu ze słabszego materiału i szybciej sie zużywa.

Shadow - Wto 13 Maj, 2008

Breżniew napisał/a:
Tylnej zębatki nie zmieniaj na większą.

jest jakas roznica czy sie zwiekszy tyl czy zmniejszy przod ?

Breżniew - Wto 13 Maj, 2008

Jeden ząb z przodu zmieni przełożenie o tyle co ok 6 zębów z tyłu. Niema więc sensu zmieniać tylnej zębatki. Lepiej jest wstawić zdawczą o 1 ząb mniejszą .
Zmieniając dość mocno przełożenie końcowe spadnie prędkość max i wzrośnie spalanie.

Proponuje poszukać w necie programu GEARDATA i przetestować przełożenia.

Inku - Sro 14 Maj, 2008

Eksperymentować chciałem na nowym napędzie :) W takim razie tylną zębatkę zostawię ze standardową ilością zębów. Sprawdzę sobie tym programem. Pozdro
Shadow - Sro 14 Maj, 2008

Breżniew napisał/a:

Zmieniając dość mocno przełożenie końcowe spadnie prędkość max i wzrośnie spalanie.



dlaczego wzrosnie spalanie ? ja bym powiedzial ze moto uzyje mniej sily przy wchodzeniu na obroty i spalanie zmaleje badz pozostanie takie samo. no i przy utrzymywaniu wyzszych predkosci silnik nie bedzie tez tak obciazany.... poprawcie mnie jesli zle mysle :D

zonk1 - Sro 14 Maj, 2008

Shadow napisał/a:

dlaczego wzrosnie spalanie ? ja bym powiedzial ze moto uzyje mniej sily przy wchodzeniu na obroty i spalanie zmaleje badz pozostanie takie samo. no i przy utrzymywaniu wyzszych predkosci silnik nie bedzie tez tak obciazany.... poprawcie mnie jesli zle mysle :D


Ekspertem nie jestem, ale to chyba tak jak w rowerze - jak będziesz jechał na tym 3-1 30 km/h, to sie bardziej zmęczysz niż jakbyś miał przy tej prędkości 3-7. No a kompromisem jest ustawienie 3-3, gdzie w miarę łatwo się rozpędzić, i pedałować bez większego zmęczenia, przy całkiem niezłej pedkości ;) Ale to takie moje gadanie, nie wiem, czy w motocyklu też by się sprawdziło :P

Shadow - Sro 14 Maj, 2008

zonk1 napisał/a:
Shadow napisał/a:

dlaczego wzrosnie spalanie ? ja bym powiedzial ze moto uzyje mniej sily przy wchodzeniu na obroty i spalanie zmaleje badz pozostanie takie samo. no i przy utrzymywaniu wyzszych predkosci silnik nie bedzie tez tak obciazany.... poprawcie mnie jesli zle mysle :D


Ekspertem nie jestem, ale to chyba tak jak w rowerze - jak będziesz jechał na tym 3-1 30 km/h, to sie bardziej zmęczysz niż jakbyś miał przy tej prędkości 3-7. No a kompromisem jest ustawienie 3-3, gdzie w miarę łatwo się rozpędzić, i pedałować bez większego zmęczenia, przy całkiem niezłej pedkości ;) Ale to takie moje gadanie, nie wiem, czy w motocyklu też by się sprawdziło :P


nom to normalne ze przy wiekszych obrotach wieksze spalanie xD ale ja mysle o tych samych np. przyspieszanie na 5 czy 4 biegu do np. 10 tys obrotow na jednym ustawieniu i na drugim... wydaje mi sie ze mniej spali na ustawieniu bardziej dynamicznym czyt. v max mniejsze :D

ziomekpk - Czw 22 Sty, 2009
Temat postu: Przednia zębatka
Panowie moze glupie pytanie ale istotne,jakis czas temu rozebralem moto w celu inspekcji lozysk tylengo zawieszenia,lancucha i zebatek itp powoli zabieram sie za skladanien (dzisiaj dojechal lancuch i zebatki ) i teraz mam maly problem zapomnialem ktora strona zalozyc zebatke na walek,za nic w swiecie nie moge sobie przypomniec, o to fotki 2 mozliwosci

http://www.bikepics.com/pictures/1525338/


http://www.bikepics.com/pictures/1525340/

plaska powierzchnia do lozyska czy na zewnatrz???
moj gs jest z 97roku wiec prosze wszystkich uzytkownikow o podpowiedz,wiem ze w starszych modelach przednia zebatka jest z 2 srton plaska. z gory dziekuje pozdro

Breżniew - Czw 22 Sty, 2009

Nie jest to ważne. Ważne natomiast jest aby obie zębatki były w jednej płaszczyźnie. Łańcuch nie może się układać w łuk czy S patrząc od tyłu i według tego załóż zębatkę odpowiednią stroną. W teorii kołnierz jest od strony wałka zdawczego.
ziomekpk - Nie 25 Sty, 2009

dzieki za info,pozdrawaim
jacek - Sro 28 Sty, 2009

Napewno nie jest ważne? A co jesli zebatka jest juz troche zużyta?

Moje moto jest z 91r wiec nie ma kołnierza ale gdy sciagałem tryb zeby przesmarowac wielowpust wałka to zwróciłem uwage gdyz 2 strony mialem identyczne.

ziomekpk - Nie 01 Lut, 2009

Zalozylem nowy lancuch i nowe zebatki,najpierw zalozylem przednia zebatke kolnierzem do lozyka i patrzac od tylu lancuch wygladal ok,nastepnie zalozylem przednia zebatke kolnierzem na zewnatrz i lancuch tez wygladal ok,ten kolnierz ma ok 2mm wiec ciezko golym okiem zauwazyc roznice,chce zalozyc ta zebatke tak jak powinno byc,po cos jest ten kolnierz,prosze wszystkich uzytkownikow o podpowiedz,wierze ze wiekszosc z was zdejmowala ta pokrywe za ktora jest zebatka,moze pamietacie .Z gory dzieki,pozdro
CZOKO - Nie 01 Lut, 2009

Słuchajcie nie możecie zadawać tak głupich pytań bo to nie najlepiej o was świadczy, zajmujecie się czymś nieistotnym przez tyle dni. Chyba breżniew napisał absolutnie wszystko co było do napisania. W teorii kołnierzem do środka ale tak naprawdę to bez znaczenia dopóki gołym okiem nie widać że zębatki nie są w jednej osi a co za tym idzie łańcuch układa się w "S". Ten kołnierz wprowadzili w późniejszych modelach żeby wałek się tak szybko nie zużywał. Załóż kołnierzem do wewn i nie drąż już tego tematu. PZDR
jacek - Wto 03 Lut, 2009

CZOKO napisał/a:
W teorii kołnierzem do środka ale tak naprawdę to bez znaczenia dopóki gołym okiem nie widać że zębatki nie są w jednej osi a co za tym idzie łańcuch układa się w "S". Ten kołnierz wprowadzili w późniejszych modelach żeby wałek się tak szybko nie zużywał.


A ty nie opowiadaj tu takich banałów bo o tym bylo napisane juz wiele razy.

Zebatka używana ma niesymetryczny kształt zebów wiec napewno ma to znaczenie ktora strona sie ja załozy :chytry:

Lemon - Wto 03 Lut, 2009

no to gratki jeśli zakładasz taką zębatkę, na której są widoczne ślady "niesymetryczności"

ile kosztuje nówka? 20-30zu?
:looka:

CZOKO - Wto 03 Lut, 2009

Lemon napisał/a:
no to gratki jeśli zakładasz taką zębatkę, na której są widoczne ślady "niesymetryczności"

ile kosztuje nówka? 20-30zu?
:looka:


Nic dodać nic ująć :rotfl:

jacek - Wto 03 Lut, 2009

CZOKO napisał/a:
Lemon napisał/a:
no to gratki jeśli zakładasz taką zębatkę, na której są widoczne ślady "niesymetryczności"

ile kosztuje nówka? 20-30zu?
:looka:


Nic dodać nic ująć :rotfl:


Nowke założysz ze starym łańcuchem?? :rotfl:

Lemon - Wto 03 Lut, 2009

jacek napisał/a:
Nowke założysz ze starym łańcuchem??

ja raczej cały napęd bym wymienił, ale każdy robi co tam lubi..
jesli kręci Cie zakładanie starego łańcucha i wyruchanej zębatki to padam monsigniore

CZOKO - Wto 03 Lut, 2009

jacek ale mi wlaśnie o to chodzi żeby takich banałów nie rozpatrywać tygodniami. Ta zębatka nie pracuje w zegarku i nie musi być tak laboratoryjnie dopasowana. Jeżeli na oko wygląda dobrze to obojętnie jak ją założysz będzie git a jak widzisz, że jest wyrzępolona na maxa to czy ją zał tak czy siak i tak będzie gówno. Nie kłóćmy się o taki syf.
Lemon - Wto 03 Lut, 2009

piwo mu.
cosinus - Nie 05 Kwi, 2009

Pomyślałem wczoraj ze dostane się do przedniej zębatki dla przeglądu, odkręciłem sześciokątne śrubki w tylnej części pokrywy, jakiś mały ruch wykonywała ale się nie otworzyła, poddałem sięi zakręciłem.

Mam jeden problem: śruba tak w centrum 'półpokrywki' /tył, nad dźwignia biegów, u mnie pod śrubokręt płaski: odkręciłem i nie reaguje na dokręcanie. Tam jakaś nakrętka pod spodem jest czy co?

Leon84 - Nie 05 Kwi, 2009

Nie chodzi Ci chyba o srubę od regulacji sprzęgła ? :kwasny:

Wyciągasz wajchę od zmiany biegów i po odkręceniu wszytskich śrubek do okoła musi się dać wyciągnąć pokrywę.

Jeśli jedna ze śrubek nie daje się dokręcić to znaczy,że zjechany jest wgwint w połówce silnika. Jesli masz tam śrubkę na płaski wkrętak to znaczy,że juz tam ktos wczesniej "modził" :kwasny:

ghostrider - Nie 05 Kwi, 2009

Fakt, pokrywka sama nie wyleci !

Podważ lekko łomikiem/śrubokrętem z każdej strony i wyjdzie, musi ! :]

cosinus - Nie 05 Kwi, 2009

Leon84 napisał/a:
Nie chodzi Ci chyba o srubę od regulacji sprzęgła ? :kwasny:

Wyciągasz wajchę od zmiany biegów i po odkręceniu wszytskich śrubek do okoła musi się dać wyciągnąć pokrywę.

Jeśli jedna ze śrubek nie daje się dokręcić to znaczy,że zjechany jest wgwint w połówce silnika. Jesli masz tam śrubkę na płaski wkrętak to znaczy,że juz tam ktos wczesniej "modził" :kwasny:


Mówię o numerze 22 wg tego rysunku
http://fiche.ronayers.com...CRANKCASE_COVER

To mi lata.
Tzn to mi nie lata ;) , ale motocyklowi lata i jest pod płaski śrubokręt. Za co to odpowiada?

Podkopnik - Pon 06 Kwi, 2009

Nr 22 to śruba mocujaca dekielek i nie powinna byc na płaski srubokręt tylko jak reszta na klucz nasadowy (nie pamietam numeru) więc za nic poza trzymaniem dekla odpowiedzialna nie jest. A lata pewnie dlatego ze jest za krótka.
cosinus - Wto 07 Kwi, 2009

Podkopnik napisał/a:
Nr 22 to śruba mocujaca dekielek i nie powinna byc na płaski srubokręt tylko jak reszta na klucz nasadowy. A lata pewnie dlatego ze jest za krótka.


Rzeczywiście podważyłem popukałem, zeszło, oczyściłem, zobaczyłem co mam (mało zużytą JT) Kumpel mi przerwał montaż, dziś zobaczę co z tą jedną śrubą, ale ma aluminium na gwincie niestety

Inku napisał/a:
Dziękuję Breżniew ... . Nie wiedziałem, że JT sprocket na przód się nie nadaje. W takim razie podjadę do Larssona po zębatkę na przód.


Na dziś, wiosna 2009, Larson prowadzi wyłącznie "JT sprocket" (przynajmniej <94) , dają mocne pouczenie jakie to zaawansowana technologia.

jocker01 - Sob 23 Maj, 2009
Temat postu: luz na przedniej zebatce
Czesc, przedwczoraj zmienialem czujnik luzu i zauwazylem ze przednia zebatka ma luz, nie wiem czy tak powinno byc. wczasie jazdy jest dosc odczuwalne, jezeli jade powoli to mozna zauwazyc kangurka!!!tzn jest dziura zanim zacznie sie zbierac! jak jade dynamiczniej jest to mniej odczuwalne! Szukam w ksiazce ale tam nic nie pisze o zadnym luzie! wczoraj przejechalem sie nowa honda cbf125 od kolezanki i tam czegos takiego nie ma! nie ma dziury, zbiera sie od razu jak przyciagne manetke! jak sprawa wyglada z waszymi niuniami? czy jak ruszacie kolem na biegu jest stabilne od razu czy na jakis luz zanim zaczynacie czuc opor? Pozdrawiam Jocker01
cosinus - Sob 23 Maj, 2009
Temat postu: Re: luz na przedniej zebatce
jocker01 napisał/a:
Czesc, przedwczoraj zmienialem czujnik luzu i zauwazylem ze przednia zebatka ma luz, nie wiem czy tak powinno byc. wczasie jazdy jest dosc odczuwalne, jezeli jade powoli to mozna zauwazyc kangurka!!!tzn jest dziura zanim zacznie sie zbierac! jak jade dynamiczniej jest to mniej odczuwalne!


Jeśli wyczuwasz przerwę w dynamice, musi to być z innego powodu. Musiałbyś mieć luz pewnie na pół obrotu. Prędzej z łańcucha lub taka uroda silnika.

mały luz ma być. Na ile mały, szukaj tutaj m.in. pod hasłami wałek zdawczy/zębatka zdawcza

Z ciekawości, jakiej firmy to masz?

pchelka - Pią 29 Maj, 2009

Panowie mam takie pytanie dotyczące zębatki zbiorczej - chcę zamontować JT na przód (taką posiadam w tej chwili 16 zębów) i jest za gruba - tzn tn kołnierz jest na tyle duży że uniemożliwia założenie zabezpieczenia.

Poprzednia która była też tak miała - brakuje około 2 mm aby zabezpieczenie się zmieściło, nie wiem jak poprzedni właściciel na tym mógł jeździć - ja bez zabezpieczenia nie siądę ...

teraz pytanie czy też tak mieliście u siebie ? i co z tym zrobiliście - szlifować zębatkę ?

Na wałku zdawczym mam tylko oryginalny dystans / zębatkę mam taką jak widać tu
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=3299
tyle że 16 zęba

Ile tam powinno być luzu między zębatką a zabezpieczeniem ? Na ścisk ?

Podkopnik - Pią 29 Maj, 2009

pchelka napisał/a:
zębatki zbiorczej


Ja tam mam zębatkę zdawczą :]

P.S Wrzuc zdjecie tej zebatki i obecnej ktora masz . U mnie wchodzi spokojnie zostaje luzu jeszcze az zaś..

pchelka - Pią 29 Maj, 2009

jest dokładnie taka jak ta
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=3299
Z tym że ma 16 zębów - (JT)

Czy ją można w miarę spokojnie zeszlifować lub obtoczyć te 2 mm ? Z tego co wyczytałem gdzieś na forum ten kołnierz nie ma za zadanie wzmacniać a tylko zabezpieczać wieloklin przed większym zużyciem

Hellp...!

Breżniew - Pią 29 Maj, 2009

Masz po prostu zębatkę od nowszego GS-a. Możesz ten kołnierz zeszlifować lub stoczyć.
pchelka - Pią 29 Maj, 2009

Dzięki Breżniew, QR a mówiłem gościowi że '97 ;/ - od którego roku były grubsze ? '99?
Majic - Pią 29 Maj, 2009

pchelka napisał/a:
Dzięki Breżniew, QR a mówiłem gościowi że '97 ;/ - od którego roku były grubsze ? '99?

Grubsze są od 94. Może coś masz namieszane ? Wcześniejsze roczniki mają właśnie płaską zębatkę. Jeżeli mówiłeś, że dla 97 to dostałeś dobrą.

pchelka - Sro 03 Cze, 2009

Zębatka założona - po chamsku zeszlifowana (15 zębów) - teraz panowie mam następujące pytanie

Jakie macie obroty na poszczególnych biegach 4,5,6 przy 100 km/h ? (na zestawie zębów 15/39)

oraz

Jakie macie obroty na poszczególnych biegach 4,5,6 przy 100 km/h ? (na zestawie zębów 16/39)

Aktualnie na 6 tym biegu przy setce mam około 5tyś obr i zdaje mi się to trochę za dużo (ciekawy jestm jak jest na oryginalnej zębatce 16z)

MacDada - Sro 03 Cze, 2009

4 tysiące na 6 biegu (80 km/h)
5 tysiący na 6 biegu (100 km/h)
6 tysiący na 6 biegu (120 km/h)
7 tysięcy na 6 biegu (140 km/h)

rośnie raczej liniowo. zwiększenie biegu obniża obroty o jakiś tysiąc.
mam standardowe zębatki JT, nówki wraz z łańcuchem od jakichś 500 km

Leon84 - Sro 03 Cze, 2009

MacDada napisał/a:
4 tysiące na 6 biegu (80 km/h)
5 tysiący na 6 biegu (100 km/h)
6 tysiący na 6 biegu (120 km/h)
7 tysięcy na 6 biegu (140 km/h)

j.w.

A u kolegi jak to wygląda?

maniek - Wto 19 Kwi, 2011

Witam, dzisiaj zauważyłem gdy kręcę kołem na luzie to coś "pyka" przy zębatce przedniej. Na nowym napędzie zrobiłem ok 6tyś. km. Po zdjęciu osłony zębatki i łańcucha jak kręcę samym wałkiem zdawczym to wszystko jest ok. Na zębatce widać niewielkie wyrobienia, dodam że zębatka jest firmy JT. Możliwe jest że trafiła mi się gorsza jakościowo zębatka??
grzesiek4535 - Pią 11 Sty, 2013

Witam.
Zmieniam wałek zdawczy w GS-ce, co wiąże się i z zębatką przednia. I tu pytanko. Której firmy polecacie. Mam do dyspozycji:
1. Acces..............produkcji Tajwańskiej --> 30zł
2. JT Sprockets....produkcji Tajlandzkiej --> 54zł
3. SUNSTAR........produkcji Japońskiej --> 40zł

kysa275 - Pią 11 Sty, 2013

SUNSTAR sprawdzony na forum.
grzesiek4535 - Pią 11 Sty, 2013

Ok. Dzięki za szybką odpowiedź ;) .
Strojak - Wto 14 Kwi, 2015

Witam
Dla świętego spokoju chciałbym się poradzić czy luz u mnie jest prawidłowy czy tak jak ktoś pisał wcześniej dostałem zębatkę nie do mojego rocznika (01)
W sumie jeżdżę tak od końca poprzedniego sezonu ale dla pewności...

https://www.youtube.com/watch?v=d2WoBcoHCZU

_adam_ - Sro 17 Cze, 2015

grzesiek4535 napisał/a:
Witam.
Mam do dyspozycji:
1. Acces..............produkcji Tajwańskiej --> 30zł
2. JT Sprockets....produkcji Tajlandzkiej --> 54zł
3. SUNSTAR........produkcji Japońskiej --> 40zł


Gdzie SUNSTARA znalazłeś ?

Warto kupić JT Sprockets ? Bo na alledrogo tylko takie widzę :/

tmi - Sro 17 Cze, 2015

_adam_, spójrz na datę, Wysłany: Pią 11 Sty, 2013.
W GS'ie jeździłem na JT i było ok.

_adam_ - Czw 18 Cze, 2015

tmi napisał/a:
_adam_, spójrz na datę, Wysłany: Pią 11 Sty, 2013.
W GS'ie jeździłem na JT i było ok.


Spojrzałem jak już posta napisałem i nie zmieniałem :)
W takim razie i ja JT biore.

Arcisz - Czw 18 Cze, 2015

Ja również zamówiłem zębatki JTka a do tego łańcuch dida :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group