|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Sprzęty użytkowników - Suzi by claudii
claudii - Czw 23 Sie, 2012 Temat postu: Suzi by claudii Czas na mnie,
moje pierwsze moto, 2001r., w komplecie stelaż centralny, gmole, ładne ledowe kierunki, zegary podświetlone na chabrowo.
edit: 09.07.2013
Piotras_5 - Czw 23 Sie, 2012 Temat postu: Re: Suzi by claudii
claudii napisał/a: | podświetlone na chabrowo. |
Że wtf łat ee yy? :O
Ładny GSik Co do drgań powyżej 4 tysięcy to się raczej przyzwyczajaj
szerokości!
Radar - Czw 23 Sie, 2012
W okolicach kierownicy to sprawdz czy nie masz luzu na główce ramy gdzie montowany jest caly przedni widelec.
Jesli chodzi o gske super wyglada, paski na obręczach naprawdę duzo zmieniaja wyglad motoru, zrób myk z lampą tylną jest dobrze temat opisany na forum - rowniez duzo odmieni twoją gske.
Jednak w nowszych gskach srebny silnik wyglada duzo lepiej niz czarny.
claudii - Czw 23 Sie, 2012 Temat postu: Re: Suzi by claudii
Piotras_5 napisał/a: | claudii napisał/a: | podświetlone na chabrowo. |
Że wtf łat ee yy? :O
|
no tak faceci znają tylko 3 kolory
Hmm czy co te barabanie to norma, myślałam że jakaś śrubka, może szybka, albo coś.
sebas_bdg - Czw 23 Sie, 2012
Ładna czerwona bestia
To określ nam co to za kolor?
A co do drgań na motocyklu to raczej kobieta powinna byc zadowolona
claudii - Czw 23 Sie, 2012
Radar napisał/a: | W okolicach kierownicy to sprawdz czy nie masz luzu na główce ramy gdzie montowany jest caly przedni widelec.
Jesli chodzi o gske super wyglada, paski na obręczach naprawdę duzo zmieniaja wyglad motoru, zrób myk z lampą tylną jest dobrze temat opisany na forum - rowniez duzo odmieni twoją gske.
Jednak w nowszych gskach srebny silnik wyglada duzo lepiej niz czarny. |
główkę ramy to mam za mocno skręconą, muszę trochę popuścić ale nie mam na razie czym
[ Dodano: Czw 23 Sie, 2012 ]
sebas_bdg napisał/a: |
To określ nam co to za kolor?
|
wstawię fotkę to zobaczycie
kempes - Czw 23 Sie, 2012
Bardzo ładne moto . Na Ostródzkich blachach, ale jakoś nigdy go na mieście nie widziałem.
claudii - Czw 23 Sie, 2012
kupiłam go od Pana który teraz śmiga chopper-em w kamizelce Ostróda, również Suzuki
pawell12344 - Czw 23 Sie, 2012 Temat postu: Re: Suzi by claudii
claudii napisał/a: |
zegary podświetlone na chabrowo. |
Jakbyś napisała na niebiesko to każdy by zrozumiał
claudii - Czw 23 Sie, 2012 Temat postu: Re: Suzi by claudii
pawell12344 napisał/a: | claudii napisał/a: |
zegary podświetlone na chabrowo. |
Jakbyś napisała na niebiesko to każdy by zrozumiał |
ale miało być oryginalnie
sebas_bdg - Czw 23 Sie, 2012
To niebieski, jeden z podstawowych kolorów jaki rozróżniamy my faceci a wciskasz nam jakas dziwna nazwe
krecik - Czw 23 Sie, 2012
chabrowy , cytrynowy i te inne to nie kolory !
Bardzo ładny sprzęt Te Twoje CHABROWE podświetlenie nie drażni podczas jazdy? szczególnie nocą?
matwierch - Czw 23 Sie, 2012
Fajny Gs niech służy.
a po za tym pięknie podoba mi się to podświetlenie.
Mógł bym wiedzieć jakim typem żarówki,led-ów są one podświetlane ?
chodzi mi o dokładny model,firma też chce takie podświetlenie!
claudii - Czw 23 Sie, 2012
nocą jeszcze nie jeździłam,
a co do żarówek to nie wiem, kupiłam już z zamontowanymi.
matwierch - Czw 23 Sie, 2012
okej
Może ktoś wie co to za żaróweczki?
koniecznie muszę je mieć
krecik - Czw 23 Sie, 2012
też mi sie podobają
skazawisla1 - Pią 24 Sie, 2012
też mam takie podświetlenie i nie przeszkadza;] więc już jest ich dwie;] ładny motocykl ale ciekawe ile dałaś;p no i nie lubię szybki....
Radar - Pią 24 Sie, 2012
skazawisla1 napisał/a: | też mam takie podświetlenie i nie przeszkadza;] więc już jest ich dwie;] ładny motocykl ale ciekawe ile dałaś;p no i nie lubię szybki.... |
Polubisz jak pojezdzisz troche po trasach bez niej hehhe, tez sie smialem po co szybka brzydko wyglada itp itd a sam mysle teraz o montażu.
Jesli chodzi o niebieskie podswietlenie troche ten kolor kojarzy mi sie z wiejskim tuningiem ale to kwestia gustu, nie myslalas zeby zrobic np biale podswietlenie jak w nowych autach ala indigo duzo czytelniejsze i efekt tez ok, bo niebieski dosc srednio pasuje do czerwonego.
claudii - Pią 24 Sie, 2012
może zimą jak będę miała czas to będę grzebać, i może zmienię na czerwone na przykład
dostałam do niego sakwy boczne, stelaż centralny, oryginalne kierunki, dźwignię zmiany biegów, sprzęgło, trochę farby do małych poprawek i oleju na dolewkę, drugą kanapę bo miała być przerabiana, termometr oleju wkręcany zamiast bagnetu. Ubezpieczenie i przegląd do czerwca. Przebieg nie wiem czy oryginalny bo wymieniane były zegary z angielskich i nie wnikałam nawet czy ustawiał na właściwy przebieg.
[ Dodano: Pią 24 Sie, 2012 ]
Jaki zakres obrotów jest najlepszy dla Gsa? Mam nawyk z diesla szybkiej zmiany biegów
Czy moto trzeba odpalać na ssaniu? bo mój pali bez ssania
krecik - Pią 24 Sie, 2012
"Najlepszy" zakres obrotów to pojęcie względne bo mieści sie od ok 3tys obr do czerwonego pola , zaś gs największa moc gs ma przy 9tys obr. , jeżeli chcesz jeździć ekonomicznie to wydaje mi że do 5-6tys obr kręcenie wystarczy
Pytanie dziwne bo ja jako facet kręce bardzo wysoko i jazda jest fajna dopiero koło 7tys obr
Co do ssania nie jestem pewny i nie chce pisać jakiś teorii swoich , ja ssanie używam po odpaleniu aby motocykl się rozgrzał i żeby nie katować zimnego w czasie jazdy
Pawlus - Pią 24 Sie, 2012
Cytat: | bo mój pali bez ssania |
Nawet jak stoi całą noc - przychodzisz rano, bez ssania odpalasz i od razu ma równiutkie obroty ok. 1200??? W takie coś nie wierzę Chyba, że chodzi Ci o rozgrzany silnik.
Ssanie służy do rozgrzewania motocykla. Nie można na ssaniu gazować ani broń Boże jechać... Gdy silnik jest zimny to rozgrzewamy na ssaniu w zakresie 2k-3k obrotów (nie więcej) przez ok. 0,5-2min. Dopiero wtedy można jechać, najpierw bez szaleństw, dopiero później, po przejechaniu kilku km'ów można katować. Inaczej szybko można odesłać na tamten świat panewki, a jak wiadomo jest to niemal równoznaczne z wymianą silnika na nowy. Gdy silnik jest ciepły, można śmiało odpalać bez ssania.
BTW bardzo ładna GS'ka to podświetlenie jest ładne, pewnie siedzą tam diody flux 100mA, ew. walcowe T10. Na zwykłych żarówkach w5w tak ładnie nie podświetla jak tu. Ja u siebie próbowałem różne kolory (żarówki kolorowe w5w oraz diody walcowe 180st.). Najlepiej u mnie wygląda zielony i czerwony, jak na razie pozostałem przy zielonych diodach walcowych.
EDIT:
Cytat: | czy może ktoś wie co może być powodem barabanienia w okolicach kierownicy, coś mi o coś stuka i nie mogę zlokalizować. Drgania występują przy obrotach powyżej 4tyś. trochę mnie to drażni |
Zobacz, czy ciężarki kierownicy się są poluzowane i się nie kręcą. Pod każdym jest podkładka i to tak może tarabanić po zluzowaniu. U mnie tak się robiło, przykręciłem na niebieski klej do gwintów i jest gitara.
claudii - Pią 24 Sie, 2012
przychodzę po 24h i odpala bez problemu obroty są w granicach 1,2 ale wskazówka delikatnie drga, ale tak chyba zawsze drga na jałowym.
Pawlus - Pią 24 Sie, 2012
A jak pojeździsz trochę, tak dość ostro (tak, żeby silnik był gorący), co najmniej 10-15 min to wolne obroty nadal takie są, czy się podnoszą? Jeśli się podnoszą, to do jakiej granicy?
claudii - Pią 24 Sie, 2012
jutro się przyjrzę
Pawlus - Pią 24 Sie, 2012
ok, daj znać bo mnie to zaciekawiło
claudii - Pią 24 Sie, 2012
a mnie zaniepokoiło że coś może być nie tak?
Pawlus - Pią 24 Sie, 2012
Spokojnie, zdaj jutro relację i zobaczymy. Na razie niczego nie można stwierdzić (ani złego ani dobrego, choć mogłoby się wydawać, że to dobrze, że silnik tak ładnie trzyma obroty na zimnym ).
Langus92 - Pią 24 Sie, 2012
U mnie jak zostawie na noc i rano pójde odpalić to też bez ssania odpala, trzyma 1,3-1,5k obrotów po rozgrzaniu trzyma ok 1,3k obrotów
sebas_bdg - Pią 24 Sie, 2012
u mnie po rozgrzaniu obrotomierz pokazuje 1,5tys a przy odpaleniu rano muszę ssanie włączyć i rozgrzać, bo gaśnie. Moj GS stoi w nocy tylko pod plandeką, a ostatnio nie jest juz tak ciepło rano
claudii - Sob 25 Sie, 2012
odpalanie z rana bez ssania: http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
po 2 min: http://youtu.be/BggcEREvKjU
po chwili jazdy, olej miał ok 70 stopni: http://youtu.be/srYCOb1YYIU
to szybka wpada mi mi w drgania i to ona tak brzęczy
Pawlus - Sob 25 Sie, 2012
Obroty poniżej 1k - nigdy tak więcej nie odpalaj na zimnym, przy takich obrotach ciśnienie oleju jest za niskie i panewki nie są poprawnie smarowane, przez co mają ogromne obciążenie. Zimny silnik zawsze odpalaj na ssaniu (0,5-2min, 2k-3k rpm).
silnik wciąż niedogrzany, obroty nieco za niskie ale nie tak szkodliwe jak wyżej.
Poprawne obroty w granicach 1200rpm. Pewnie gdy silnik złapie normalną temperaturę pracy nieco się podniosą.
Ogólnie podejrzenia które miałem można uznać za nieważne Wszystko wygląda na ok. Z Twojego wcześniejszego opisu wynikało, że od razu masz takie obroty jak na 3 filmiku.
EDIT:
Wskazówka zawsze nieco drga, szczególnie na wolnych obrotach, ale dla pewności zdejmij linkę i ją nasmaruj olejem silnikowym (wyjąć z pancerza i pędzelkiem przesmarować, ale nie za bardzo bo będzie się z niej wtedy lało), może to nieco pomóc. Przed smarowaniem możesz wyczyścić benzyną (ekstrakcyjną lub ew. zwykłą) jeśli byłaby bardzo brudna.
claudii - Sob 25 Sie, 2012
dziękuję za cenne porady, więcej tak nie będę robić
Pawlus - Sob 25 Sie, 2012
proszę bardzo szanuj silnik, bo jak on kiedyś <odpukać> zawiedzie, to dalej nie pojedziesz
Generalnie jest tak, że gdy olej osiągnie temperaturę 70st. można jechać, ale bez szaleństw. Przy 90+ można odkręcać już do czerwonego pola. Ja nie mam termometru, więc zawsze grzeję silnik aż będzie miał równe obroty (pokrywy są wtedy ciepłe). Pierwsze 5-10km spokojna jazda, a później już dynamicznie. Silnik jest w normalnej temperaturze pracy, mniej więcej wtedy gdy pokrywy są już gorące. Jak się ma termometr to już inna sprawa.
claudii - Sob 25 Sie, 2012
Wieczorkiem odpaliłam żeby pojeździć, myślałam że da radę bez ssania ale ledwo klekotał, wiec chciałam ssanie ale ledwo ruszyłam dźwignię i na 6 tyś mi wskoczył więc spanikowałam i zluzowałam na dosłownie 1/5 dźwigni do ok 2-3yś, jak to jest z tym ssanie, jakie ma mieć obroty?
coś nie tak mam z dźwignią?
po dobrym nagrzaniu do ok 100 stopni, jałowy dalej był ok 1tys. jakby miał zaraz zgasnąć, wkręcając pokrętło regulacji zwiększam obroty jałowego?
matwierch - Sob 25 Sie, 2012
spokojnie jak odpalasz na ssaniu nie daj mu się wkręcić więcej niż 4k.
na ssaniu tak jak kolega wspominał 2-3k utrzymuj. Z czasem obroty będą wzrastać.
Im olej będzie cieplejszy tym obroty będą większe na ssaniu więc regulując dźwignią utrzymujesz obroty między 2-3 tyś rpm.
Może masz linkę ssania mocno naciągniętą stąd taka czuła ta dźwignia.
i po rozgrzaniu wyłączasz ssanie powinien mieć obroty powyżej 1k (lepiej troszkę większe niż mniejsze ponieważ smarowanie jest prawidłowe)
Obroty na jałowym powinny wynosić około 1300rpm.
a z tym pokrętłem to popróbuj musisz sama wyczuć bo nie pamiętam jak to już było.
ale raczej jak wkręcasz pokrętło to obroty będą rosły.
Tyle z mojej strony jeśli coś napisałem nie tak to proszę poprawcie mnie.
Pozdrawiam
matwierch - Sob 25 Sie, 2012
więc jak sprawdzisz,zrobisz to mów co i jak
Pawlus - Nie 26 Sie, 2012
Normalka, że na ssaniu wkręca się na większe obroty niż te 2k-3k. Nie przejmuj się tym, pilnuj tylko, żeby były w tym przedziale. Jak będziesz regulować wolne obroty, pamiętaj, że robi się to na nagrzanym silniku do normalnej temperatury pracy.
claudii - Nie 26 Sie, 2012
jałowy podkręcony na 1300 dzięki za pomoc
claudii - Sro 29 Sie, 2012
czy jest szansa dostać gdzieś te kolorowe zaślepki od kontrolek na półce?
ni chu, chu nie mogę nic takiego znaleźć
nav - Sro 29 Sie, 2012
Set3 powinien mieć, http://netbiker.pl/produk...tikowa-szkielka
claudii - Wto 13 Lis, 2012
spotkała mnie dziś niemiła niespodzianka zachodzę do garażu a tam kapiąca benzyna, doszłam szybko że wężyk z kranika przy baku się zsunął to na szybko odkręciłam bak zakręciłam kranik, naciągnęłam wężyk.
Skręciłam do kupy ale wydaje mi się że mam za duży luz na baku, nie pamiętam czy był czy nie
Czy u was też bak lekko się rusza na boki, może źle podkładki włożyłam, pod bakiem ta większa zwężana do dołu a pod śrubą ta cieńsza?
_ANIOŁ_ - Wto 13 Lis, 2012
No to troszkę bogactwa odeszło
U mnie też bak się lekko rusza, także nie martw się:)
Machu - Wto 13 Lis, 2012
U mnie jest sztywny jak cholera Jak po skręceniu baku na wszystkich śrubach się rusza na boki?
_ANIOŁ_ - Wto 13 Lis, 2012
Mi się od zawsze trochę ruszał u góry, ale nie sam, tzn. sam mogę go minimalnie przesunąć. Na dole trzyma się tylko na 2 śrubach a u góry jest wsuwany więc fizycznie nie jest to dziwne.
kempes - Wto 13 Lis, 2012
Na dole baku, przy wlocie do airboxa jest taka blacha w której są otwory do przykręcenia baku do ramy. Ta blacha jest mocowana to zbiornika śrubami oddzielonymi gumowymi tulejkami. Jest to po to aby wytłumić drgania przenoszone z ramy na bak. Jeśli po zamontowaniu zbiornik jest za luźny/ciasny to spróbujcie wyregulować to tymi śrubami.
Mam nadzieję, że nic nie pokręciłem bo już dość dawno to robiłem .
_ANIOŁ_ - Wto 13 Lis, 2012
Nie wiem jak koleżanka, ale mi się nie chce
claudii - Sro 14 Lis, 2012
zaglądałam do serwisówki i chyba odwrotnie podkładki założyłam bo jedna jest grubsza a druga cieńsza. Jeśli ma to jakieś znaczenie. Bo śruby już dalej wkręcić nie mogę i jest luz.
_ANIOŁ_ - Sro 14 Lis, 2012
Ja kombinowałem tak i tak, ale co go mogę poruszyć to mogę. Może mój staruszek tak ma?
affectpct - Sro 14 Lis, 2012
u mnie lata na boki delikatnie
zbiornik skreca sie tylko dwoma śrubami?
moze cos poknociłem jak skręcałem ale pare śrub mi zostało więc może coś zrobiłem nie tak
sam jestem ciekaw jak to jest próbowałem to wyeliminować lecz nie widziałem nigdzie czegoś do dokręcenia
_ANIOŁ_ - Sro 14 Lis, 2012
Skręcasz tylko śrubami na dole, u góry wsuwa się i tyle. Ja o tym fakcie dawno zapomniałem
claudii - Sro 14 Lis, 2012
Rozpoczęłam pracę nad wyświetlaczem biegów, czujnik prawie gotowy, tak to wygląda w moim wykonaniu, jedna trochę zeszła z kursu ale chyba styknie
Suzi rozebrana bo będę wstawiać wyświetlacz w obrotomierz (niebieski ), tu pytanie którędy go tam wcisnąć i na co przykleić, bo kabel dość sztywny i obawiam się że może być problem.
Przy okazji zajrzałam do linki obrotomierza bo cieknie z niej olej, pancerzyk mam pęknięty. Czy wystarczy tu wstawić nowy oring bo stary był twardy i w 2 kawałkach, czy trzeba te ustrojstwo jeszcze odkręcić?
Zamierzam jeszcze pomalować kubeczki na srebrno, przy okazji dowiedziałam się że były klejone Zwykły spray srebrny wystarczy czy na wierzch jeszcze bezbarwny machnąć?
affectpct - Sro 14 Lis, 2012
bezbarwny nie potrzebny pamietaj zeby odtluscic kubelki powinny chycic ale jest to tworzywo sztuczne wiec powinien byc specialny podklad? tak mi sie zdaje choc jezeli masz tylko sprey to przejedz drobnym papierem wodnym odtlusc rozpuchem i maluj
sebas_bdg - Sob 17 Lis, 2012
powinnaś raczej zmatowić papierem ściernym kubki, nie za grubym zeby nie było widac mocnych śladów i nie za drobnym, później odtłuścić i pomalować dopiero jakimś lepszym spryem, podkładowa i głowny kolor, nie maluj raczej na gładkiej powierzchni bo może Ci szybko farba zejść u mnie też trochę mokro od oleju prz wyjsciu linki obrotomierza z silnika też będe musiał tam kiedyś zajrzeć, a aktualnie bede chyba zabierał sie za malowanie(renowacje) całego układu wydechowego
claudii - Nie 18 Lis, 2012
Moje kubki były klejone i szpachlowane i ich powierzchnia była dość porowata, gdzieniegdzie trochę krzywo poklejone Więc zmatowiłam papierem odtłuściłam benzyką i wio. Wyszło całkiem nieźle nie spodziewałam się że aż tak fajnie będzie to wyglądało.
affectpct - Nie 18 Lis, 2012
no i gitara a koszulke dostałaś?
GSadmirer - Nie 18 Lis, 2012
oo i reklama motipa widzę że ten spray jest naprawdę niezły, dobrze wiedzieć fajnie Ci wyszło
Machu - Nie 18 Lis, 2012
GSadmirer napisał/a: | oo i reklama motipa |
To jest lokowanie produktu
blueboys16 - Nie 18 Lis, 2012
No ładnie wyszło, a co do motipa to chyba jedne z lepszych lakierów w sprayu on ma. Dużo rzeczy malowałem nimi i złego słowa nie można powiedzieć.
sebas_bdg - Wto 20 Lis, 2012
Zdolna kobieta
claudii - Sro 05 Gru, 2012
W garażu już prawie zero stopni, ale Suzi przykryta kołderką
Kubeczki pasują teraz myślę nad plastikiem lampy, ale ze zdjęciem chyba więcej roboty.
Czy tam w środku jest jakaś kostka do odpięcia kabli i kierunków?
perLucjano - Sro 05 Gru, 2012
Tak w środku lampy są kostki, zrób fotkę przed demontażem a potem złożysz identycznie i będzie jak z fabryki
Ostatnia fotka to biała DAMA , sama szyłaś na miarę? ładnie pasuje a takiej foty to jeszcze nie miałem okazji oglądać
claudii - Czw 06 Gru, 2012
stara poszewka na kołdrę, trochę rozerwałam i pasuje jak ulał, długa suknia do samej ziemi
Set3 - Czw 06 Gru, 2012
Claudia Ty masz chyba jakąś nie oryginalną lampę jak mówisz o plastiku lampy. Lampa w GS jest metalowa z tyłu. Możesz mieć tzw zamiennik. Zrób zdjęcie lampy. Jak masz zamiennik to masz mniejszą. Niestety oryginał więcej kosztuje i dlatego mógł ktoś tzn poprzedni właściciel wstawić tańszy.
Niestety zamiennik nie ma na dole stabilizatora i może po prostu swiatło w czasie jazdy drgać. No i jest słabsze. Jak masz nieoryginalną lampę to kostki nie mieszczą się w niej. Wyslij zdjęcie to powiem jaką masz lampę bo może się myslę i nie o to chodziło z tymi plastikami'
claudii - Czw 06 Gru, 2012
Przód lampy jest metalowy nawet trochę zardzewiały, tył plastik. Średnica lampy ok 20cm. Jak wygląda ten stabilizator?
Set3 - Czw 06 Gru, 2012
Tak myslałem. Masz nie oryginał. Normalnie lampa w GS jest większa. ma około 23cm średnicy i wiązki kabli razem z koncówkami wchodzą w srodek. Jezdzić można ale pomysl o wymianie.
Napewno wiedział. i napewno wiedziął jaki jest koszt lampy.
Ta lampa co masz jest tylko na 2 srubach. Oryginał ma na dole mocowanie by w czasie jazdy nie drgała. Tą to sobie możesz dowolnie podności i opuszczac. W GS tak nie ma. Wysokość swiatła reguluję się odpowiednim pokrętłem w lampie.
claudii - Czw 06 Gru, 2012
to pewnie kostek w środku nie ma dodatkowy kłopot z dorabianiem kostek do oryginalnej lampy. Daruje sobie wymianę ta świeci całkiem nieźle, tylko gumowe podkładki po bokach muszę wymienić bo się rozsypały. Masz może coś takiego na stanie?
Set3 - Czw 06 Gru, 2012
tam są tulejki plastikowe. Nie mam takiej lampy. Ale kostki napewno masz. Wiesz przy takich lampach one się po prostu nie mieszczą w srodku jak normalnie i założe się że powtykali je pod spodem. Nie widzać dokładnie na zdjęciu.
nie wieże żeby pousuwali kostki a połączyli na krótko. Jeszcze tego nie widziałem
claudii - Nie 06 Sty, 2013
rameczka odświeżona i naklejki do kontrolek udało mi się zdobyć, choć nie takie same jak w oryginale.
Ryder - Nie 06 Sty, 2013
Bardzo ładnie to wyszło
m - Nie 06 Sty, 2013
a skad wyczarowałas naklejki
claudii - Nie 06 Sty, 2013
na allegro u jakiego typa miały być puste w środku a zrobił takie ale całkiem nieźle wyglądają. Choć są dość grube i odstają, pomimo że bezbarwnym pryskałam.
claudii - Wto 15 Sty, 2013
pomysłem dymn-ego okleiłam korek taśmą 3M carbon, na wierzch lakier bezbarwny. Wygląda o wiele lepiej niż wieśniacki cap pad
No i satysfakcja z własnego dzieła
danny - Wto 15 Sty, 2013
Super wyglada
matwierch - Sro 16 Sty, 2013
naprawdę mega profesjonalnie ci to wyszło
elegancko
Bonzo - Czw 17 Sty, 2013
Kabron jak się patrzy:D
Trzeba było wypolerować wlew, wtedy by ładnie wyglądało
mocar - Czw 17 Sty, 2013
No ładnie, ciekawe jak wygląda już na swoim miejscu
kempes - Czw 17 Sty, 2013
Ładnie, ładnie. Ja korek wypolerowałem, co dało też całkiem fajny efekt .
affectpct - Wto 22 Sty, 2013
fajnie wyszedł ci ten carbon ja chciałem sobie dekielki okleić ale chyba nie ładnie by to wyglądało
claudii - Sro 17 Kwi, 2013
wyświetlacz w końcu skończony
dodałam szkiełko, żeby nie szpecił na wyłączonym.
Machu - Sro 17 Kwi, 2013
claudii rozwalasz mnie A wyświetlacz Ci wyszedł rewelacyjnie.
claudii - Sro 17 Kwi, 2013
Machu napisał/a: | claudii rozwalasz mnie A wyświetlacz Ci wyszedł rewelacyjnie. |
pawulon40 - Sro 17 Kwi, 2013
Dobra robota, jak zdolna kobietka Pozdrawiam
mocar - Sro 17 Kwi, 2013
Wyświetlacz pierwsza klasa
kempes - Pią 19 Kwi, 2013
Machu napisał/a: | claudii rozwalasz mnie |
Fakt. Kobieta, która lubi motocykle i jeszcze potrafi sporo przy nich zrobić to rzadkość.
Wyświetlacz super!
affectpct - Pią 26 Kwi, 2013
co Ty masz za kluczyk;D? jak do mercedesa:)
claudii - Pią 26 Kwi, 2013
affectpct napisał/a: | co Ty masz za kluczyk;D? jak do mercedesa:) |
scyzoryk z pilotem - zdalne sterowanie i takie tam
affectpct - Pią 26 Kwi, 2013
ciu też chce taki bajer jak takie cudo zdobyć;D?
Razz - Pon 10 Cze, 2013
Dołączam się do pytania o kluczyk, no i jeszcze jedno - gdzie kupić taką szybkę do GS500E?
PS. Gratuluję talentu
claudii - Pon 10 Cze, 2013
uniwersalna centralka alarmowa, np taka" http://allegro.pl/alarm-m...3299251169.html
szybka też uniwersalna na allegro znajdziesz.
Septimus - Sro 12 Cze, 2013 Temat postu: Nice! Założę się że nie jeden Forumowicz patrząc jak dbasz o swoją maleńką ma teraz wyrzuty sumienia
Wyświetlacz wyszedł Ci super, poezja
johnny - Sob 15 Cze, 2013
chyba Cię widziałem w tygodniu na Sikorskiego, z daleka myślałem że pędzi jakieś Ducati a to krwistoczerwony świerszcz Ładnie się prezentuje.
claudii - Sob 15 Cze, 2013
możliwe we wtorek przed południem leciałam na Butryny
claudii - Wto 14 Sty, 2014
Suzi dostała kuferek ale żeby nie był taki zwykły to jest ze światełkiem stopu
Koszt materiałów 8zł, piwa 12 zł
Kazik - Wto 14 Sty, 2014
cacy kuferek
nikto - Wto 14 Sty, 2014
nice
claudii - Nie 23 Lut, 2014
Suzi wyszła na mały spacerek pod dom, kierownica wymieniona z małymi przeszkodami z kablami, trochę lipnie wyglądają, muszę poprzekładać inaczej. I przełączniki po skręceniu kręcą się na kierownicy, bo na poprzedniej były na taśmie izolacyjnej
Pozycja na moto bajka I o wiele lepiej wygląda
tezet - Nie 23 Lut, 2014
Bardzo fajnie wygląda ta kierownica jakiej to marki ?
claudii - Nie 23 Lut, 2014
kiera Lucasa, mocowania Accel
pawulon40 - Nie 23 Lut, 2014
Bardzo ładnie wszystko się prezentuje
Kondii - Nie 23 Lut, 2014
A lusterka to gdzie?
Zakładać już!
tmi - Nie 23 Lut, 2014
Robiłaś coś ze szkiełkami prędkościomierza i obrotomierza bo ładnie się świecą i wyglądają klarownie?
claudii - Nie 23 Lut, 2014
tmi napisał/a: | Robiłaś coś ze szkiełkami prędkościomierza i obrotomierza bo ładnie się świecą i wyglądają klarownie? |
czyściłam z obydwu stron chusteczką do okularów z Lidla
claudii - Czw 27 Mar, 2014
https://www.youtube.com/watch?v=X_rSDBU4wQw z pierwszej wiosennej przejażdżki, kamerka zamontowana na przedramieniu, film przekonwertowany bo za dużo miejsca zajmował
kello - Czw 27 Mar, 2014
Ze Swaderek wrócić bez ryby to jak nie być w Swaderkach
Borek - Czw 27 Mar, 2014
Jedwabno - Olsztynek niezłe winkle co nie claudii? Jak zjeżdżam do domu i jest pogoda to z kumplami katujemy traskę cały dzień
claudii - Czw 27 Mar, 2014
fajna, fajna, dziur nie ma i ruch nie za duży można polatać W sumie jedyny kierunek w który można z Olsztyna polecieć, bo wszędzie już proste autostrady budują.
Set3 - Czw 27 Mar, 2014
Claudia czerwone kierownice maja grube scianki. Zapomniałem ze masz kolorowa kiere. dopasowałas ta gumke. pozdrawiam serdecznie
GSadmirer - Czw 27 Mar, 2014
fajny ogródek
duzo mialaś problemów żeby zamontowac wyswietlacz w środku zegaru?
claudii - Pią 28 Mar, 2014
GSadmirer napisał/a: | fajny ogródek
duzo mialaś problemów żeby zamontowac wyswietlacz w środku zegaru? |
trochę było dłubania bo nie miałam narzędzi do zrobienia dziury Zaklejone klejem do metalu i przykryte ciemną szybką.
Set wycięłam jakoś ale nie da się tego równo wyciąć, i ciężarki trochę jakby krzywo siedzą. A linkę wysłałeś?
affectpct - Czw 03 Kwi, 2014
Fajny projekt fajnie że go dalej ciągniesz pzodrawiam
claudii - Sob 05 Kwi, 2014
Kolejne prezenty dla Suzi:
Światełko stopu do kufra zamontowane
Kanapa obita, trochę wyżej się siedzi, może tyłek nie będzie już bolał
x_warrior - Pon 07 Kwi, 2014
Światło stop - pasek ledowy ? Ładnie to to wgląda
claudii - Pon 07 Kwi, 2014
taa paseczek ledowy za 2 zł O kierunkach też myślałam, ale w sumie za mały kufer.
Z tego co mi się wydaje to w twoim kufrze też jest miejsce na światełka.
Kuraś - Pon 07 Kwi, 2014
ładnie obszyte siedzenie, ale ogólnie wyglada jak z dup* wyjete (kształt) - ni jak nie pasuje do gsa
x_warrior - Wto 08 Kwi, 2014
No u mnie jest miejsce na swiatła, a siedzenia wyglądają zajebiście .
beacia500 - Wto 08 Kwi, 2014
Prześledziłam cały temat i muszę przyznać, że bardzo , ale to bardzo mi się podoba to co zrobiłaś ze swoim GS-em. Może i ja się zmobilizuję i zacznę działać wieczorami z moim kosmitą, jak już będę miała światło w garażu i dziecko będzie wieczorami ładnie spało
Pozdrawiam
claudii - Wto 08 Kwi, 2014
obicie jak każde inne, tylko ten tył trochę grubszy. Na żywo wygląda lepiej, nawet nie ma co porównywać do obskurnych oryginalnych czy jakiś pseudo-pokrowców.
beacia500, działaj, działaj chętnie obejrzę efekty
claudii - Pią 23 Maj, 2014
i tak oto babci strzeliła 70-ka
Kazik - Pią 23 Maj, 2014
no to teraz pozostaje stóweczki życzyc
claudii - Pon 09 Cze, 2014
nowy laczek dla suzi na dotarciu
|
|