.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Sprzęty użytkowników - Suzi by claudii

claudii - Czw 23 Sie, 2012
Temat postu: Suzi by claudii
Czas na mnie, :)
moje pierwsze moto, 2001r., w komplecie stelaż centralny, gmole, ładne ledowe kierunki, zegary podświetlone na chabrowo.






edit: 09.07.2013



Piotras_5 - Czw 23 Sie, 2012
Temat postu: Re: Suzi by claudii
claudii napisał/a:
podświetlone na chabrowo.


Że wtf łat ee yy? :O

Ładny GSik :) Co do drgań powyżej 4 tysięcy to się raczej przyzwyczajaj :)

szerokości!

Radar - Czw 23 Sie, 2012

W okolicach kierownicy to sprawdz czy nie masz luzu na główce ramy gdzie montowany jest caly przedni widelec.

Jesli chodzi o gske super wyglada, paski na obręczach naprawdę duzo zmieniaja wyglad motoru, zrób myk z lampą tylną jest dobrze temat opisany na forum - rowniez duzo odmieni twoją gske.

Jednak w nowszych gskach srebny silnik wyglada duzo lepiej niz czarny.

claudii - Czw 23 Sie, 2012
Temat postu: Re: Suzi by claudii
Piotras_5 napisał/a:
claudii napisał/a:
podświetlone na chabrowo.


Że wtf łat ee yy? :O

no tak faceci znają tylko 3 kolory :P

Hmm czy co te barabanie to norma, myślałam że jakaś śrubka, może szybka, albo coś.

sebas_bdg - Czw 23 Sie, 2012

Ładna czerwona bestia :)

To określ nam co to za kolor? :rotfl:

A co do drgań na motocyklu to raczej kobieta powinna byc zadowolona :P

claudii - Czw 23 Sie, 2012

Radar napisał/a:
W okolicach kierownicy to sprawdz czy nie masz luzu na główce ramy gdzie montowany jest caly przedni widelec.

Jesli chodzi o gske super wyglada, paski na obręczach naprawdę duzo zmieniaja wyglad motoru, zrób myk z lampą tylną jest dobrze temat opisany na forum - rowniez duzo odmieni twoją gske.

Jednak w nowszych gskach srebny silnik wyglada duzo lepiej niz czarny.



główkę ramy to mam za mocno skręconą, muszę trochę popuścić ale nie mam na razie czym :/

[ Dodano: Czw 23 Sie, 2012 ]
sebas_bdg napisał/a:


To określ nam co to za kolor? :rotfl:




wstawię fotkę to zobaczycie :)

kempes - Czw 23 Sie, 2012

Bardzo ładne moto :) . Na Ostródzkich blachach, ale jakoś nigdy go na mieście nie widziałem.
claudii - Czw 23 Sie, 2012

kupiłam go od Pana który teraz śmiga chopper-em w kamizelce Ostróda, również Suzuki :)
pawell12344 - Czw 23 Sie, 2012
Temat postu: Re: Suzi by claudii
claudii napisał/a:

zegary podświetlone na chabrowo.

Jakbyś napisała na niebiesko to każdy by zrozumiał :hyhy:

claudii - Czw 23 Sie, 2012
Temat postu: Re: Suzi by claudii
pawell12344 napisał/a:
claudii napisał/a:

zegary podświetlone na chabrowo.

Jakbyś napisała na niebiesko to każdy by zrozumiał :hyhy:


ale miało być oryginalnie :D

sebas_bdg - Czw 23 Sie, 2012

To niebieski, jeden z podstawowych kolorów jaki rozróżniamy my faceci :D a wciskasz nam jakas dziwna nazwe :P
krecik - Czw 23 Sie, 2012

chabrowy , cytrynowy i te inne to nie kolory ! :P

Bardzo ładny sprzęt :) Te Twoje CHABROWE podświetlenie nie drażni podczas jazdy? szczególnie nocą?

matwierch - Czw 23 Sie, 2012

Fajny Gs niech służy.
a po za tym pięknie podoba mi się to podświetlenie.
Mógł bym wiedzieć jakim typem żarówki,led-ów są one podświetlane ?
chodzi mi o dokładny model,firma też chce takie podświetlenie! :D :rotfl:

claudii - Czw 23 Sie, 2012

nocą jeszcze nie jeździłam,
a co do żarówek to nie wiem, kupiłam już z zamontowanymi.

matwierch - Czw 23 Sie, 2012

okej :]
Może ktoś wie co to za żaróweczki?
koniecznie muszę je mieć :)

krecik - Czw 23 Sie, 2012

też mi sie podobają ;)
skazawisla1 - Pią 24 Sie, 2012

też mam takie podświetlenie i nie przeszkadza;] więc już jest ich dwie;] ładny motocykl ale ciekawe ile dałaś;p no i nie lubię szybki.... :(
Radar - Pią 24 Sie, 2012

skazawisla1 napisał/a:
też mam takie podświetlenie i nie przeszkadza;] więc już jest ich dwie;] ładny motocykl ale ciekawe ile dałaś;p no i nie lubię szybki.... :(



Polubisz jak pojezdzisz troche po trasach bez niej hehhe, tez sie smialem po co szybka brzydko wyglada itp itd a sam mysle teraz o montażu.

Jesli chodzi o niebieskie podswietlenie troche ten kolor kojarzy mi sie z wiejskim tuningiem ale to kwestia gustu, nie myslalas zeby zrobic np biale podswietlenie jak w nowych autach ala indigo ?? duzo czytelniejsze i efekt tez ok, bo niebieski dosc srednio pasuje do czerwonego.

claudii - Pią 24 Sie, 2012

może zimą jak będę miała czas to będę grzebać, i może zmienię na czerwone na przykład :P

dostałam do niego sakwy boczne, stelaż centralny, oryginalne kierunki, dźwignię zmiany biegów, sprzęgło, trochę farby do małych poprawek :) i oleju na dolewkę, drugą kanapę bo miała być przerabiana, termometr oleju wkręcany zamiast bagnetu. Ubezpieczenie i przegląd do czerwca. Przebieg nie wiem czy oryginalny bo wymieniane były zegary z angielskich i nie wnikałam nawet czy ustawiał na właściwy przebieg.

[ Dodano: Pią 24 Sie, 2012 ]
Jaki zakres obrotów jest najlepszy dla Gsa? Mam nawyk z diesla szybkiej zmiany biegów :P
Czy moto trzeba odpalać na ssaniu? bo mój pali bez ssania :)

krecik - Pią 24 Sie, 2012

"Najlepszy" zakres obrotów to pojęcie względne bo mieści sie od ok 3tys obr do czerwonego pola , zaś gs największa moc gs ma przy 9tys obr. , jeżeli chcesz jeździć ekonomicznie to wydaje mi że do 5-6tys obr kręcenie wystarczy :D
Pytanie dziwne bo ja jako facet kręce bardzo wysoko :D i jazda jest fajna dopiero koło 7tys obr :D :]

Co do ssania nie jestem pewny i nie chce pisać jakiś teorii swoich , ja ssanie używam po odpaleniu aby motocykl się rozgrzał i żeby nie katować zimnego w czasie jazdy :)

Pawlus - Pią 24 Sie, 2012

Cytat:
bo mój pali bez ssania :)


Nawet jak stoi całą noc - przychodzisz rano, bez ssania odpalasz i od razu ma równiutkie obroty ok. 1200??? W takie coś nie wierzę ;) Chyba, że chodzi Ci o rozgrzany silnik.

Ssanie służy do rozgrzewania motocykla. Nie można na ssaniu gazować ani broń Boże jechać... Gdy silnik jest zimny to rozgrzewamy na ssaniu w zakresie 2k-3k obrotów (nie więcej) przez ok. 0,5-2min. Dopiero wtedy można jechać, najpierw bez szaleństw, dopiero później, po przejechaniu kilku km'ów można katować. Inaczej szybko można odesłać na tamten świat panewki, a jak wiadomo jest to niemal równoznaczne z wymianą silnika na nowy. Gdy silnik jest ciepły, można śmiało odpalać bez ssania.

BTW bardzo ładna GS'ka ;) to podświetlenie jest ładne, pewnie siedzą tam diody flux 100mA, ew. walcowe T10. Na zwykłych żarówkach w5w tak ładnie nie podświetla jak tu. Ja u siebie próbowałem różne kolory (żarówki kolorowe w5w oraz diody walcowe 180st.). Najlepiej u mnie wygląda zielony i czerwony, jak na razie pozostałem przy zielonych diodach walcowych.

EDIT:
Cytat:
czy może ktoś wie co może być powodem barabanienia w okolicach kierownicy, coś mi o coś stuka i nie mogę zlokalizować. Drgania występują przy obrotach powyżej 4tyś. trochę mnie to drażni


Zobacz, czy ciężarki kierownicy się są poluzowane i się nie kręcą. Pod każdym jest podkładka i to tak może tarabanić po zluzowaniu. U mnie tak się robiło, przykręciłem na niebieski klej do gwintów i jest gitara.

claudii - Pią 24 Sie, 2012

przychodzę po 24h i odpala bez problemu obroty są w granicach 1,2 ale wskazówka delikatnie drga, ale tak chyba zawsze drga na jałowym.
Pawlus - Pią 24 Sie, 2012

A jak pojeździsz trochę, tak dość ostro (tak, żeby silnik był gorący), co najmniej 10-15 min to wolne obroty nadal takie są, czy się podnoszą? Jeśli się podnoszą, to do jakiej granicy?
claudii - Pią 24 Sie, 2012

jutro się przyjrzę :)
Pawlus - Pią 24 Sie, 2012

ok, daj znać bo mnie to zaciekawiło ;)
claudii - Pią 24 Sie, 2012

a mnie zaniepokoiło że coś może być nie tak?
Pawlus - Pią 24 Sie, 2012

Spokojnie, zdaj jutro relację i zobaczymy. Na razie niczego nie można stwierdzić (ani złego ani dobrego, choć mogłoby się wydawać, że to dobrze, że silnik tak ładnie trzyma obroty na zimnym ;) ).
Langus92 - Pią 24 Sie, 2012

U mnie jak zostawie na noc i rano pójde odpalić to też bez ssania odpala, trzyma 1,3-1,5k obrotów po rozgrzaniu trzyma ok 1,3k obrotów ;)
sebas_bdg - Pią 24 Sie, 2012

u mnie po rozgrzaniu obrotomierz pokazuje 1,5tys a przy odpaleniu rano muszę ssanie włączyć i rozgrzać, bo gaśnie. Moj GS stoi w nocy tylko pod plandeką, a ostatnio nie jest juz tak ciepło rano :P
claudii - Sob 25 Sie, 2012

odpalanie z rana bez ssania: http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

po 2 min: http://youtu.be/BggcEREvKjU

po chwili jazdy, olej miał ok 70 stopni: http://youtu.be/srYCOb1YYIU


to szybka wpada mi mi w drgania i to ona tak brzęczy :/

Pawlus - Sob 25 Sie, 2012

claudii napisał/a:
odpalanie z rana bez ssania: http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be


Obroty poniżej 1k - nigdy tak więcej nie odpalaj na zimnym, przy takich obrotach ciśnienie oleju jest za niskie i panewki nie są poprawnie smarowane, przez co mają ogromne obciążenie. Zimny silnik zawsze odpalaj na ssaniu (0,5-2min, 2k-3k rpm).

claudii napisał/a:
po 2 min: http://youtu.be/BggcEREvKjU


silnik wciąż niedogrzany, obroty nieco za niskie ale nie tak szkodliwe jak wyżej.

claudii napisał/a:
po chwili jazdy, olej miał ok 70 stopni: http://youtu.be/srYCOb1YYIU


Poprawne obroty w granicach 1200rpm. Pewnie gdy silnik złapie normalną temperaturę pracy nieco się podniosą.

Ogólnie podejrzenia które miałem można uznać za nieważne ;) Wszystko wygląda na ok. Z Twojego wcześniejszego opisu wynikało, że od razu masz takie obroty jak na 3 filmiku.

EDIT:
Wskazówka zawsze nieco drga, szczególnie na wolnych obrotach, ale dla pewności zdejmij linkę i ją nasmaruj olejem silnikowym (wyjąć z pancerza i pędzelkiem przesmarować, ale nie za bardzo bo będzie się z niej wtedy lało), może to nieco pomóc. Przed smarowaniem możesz wyczyścić benzyną (ekstrakcyjną lub ew. zwykłą) jeśli byłaby bardzo brudna.

claudii - Sob 25 Sie, 2012

dziękuję za cenne porady, więcej tak nie będę robić :P
Pawlus - Sob 25 Sie, 2012

proszę bardzo :P szanuj silnik, bo jak on kiedyś <odpukać> zawiedzie, to dalej nie pojedziesz ;)

Generalnie jest tak, że gdy olej osiągnie temperaturę 70st. można jechać, ale bez szaleństw. Przy 90+ można odkręcać już do czerwonego pola. Ja nie mam termometru, więc zawsze grzeję silnik aż będzie miał równe obroty (pokrywy są wtedy ciepłe). Pierwsze 5-10km spokojna jazda, a później już dynamicznie. Silnik jest w normalnej temperaturze pracy, mniej więcej wtedy gdy pokrywy są już gorące. Jak się ma termometr to już inna sprawa.

claudii - Sob 25 Sie, 2012

Wieczorkiem odpaliłam żeby pojeździć, myślałam że da radę bez ssania ale ledwo klekotał, wiec chciałam ssanie ale ledwo ruszyłam dźwignię i na 6 tyś mi wskoczył więc spanikowałam i zluzowałam na dosłownie 1/5 dźwigni do ok 2-3yś, jak to jest z tym ssanie, jakie ma mieć obroty?
coś nie tak mam z dźwignią?

po dobrym nagrzaniu do ok 100 stopni, jałowy dalej był ok 1tys. jakby miał zaraz zgasnąć, wkręcając pokrętło regulacji zwiększam obroty jałowego?

matwierch - Sob 25 Sie, 2012

spokojnie jak odpalasz na ssaniu nie daj mu się wkręcić więcej niż 4k.
na ssaniu tak jak kolega wspominał 2-3k utrzymuj. Z czasem obroty będą wzrastać.
Im olej będzie cieplejszy tym obroty będą większe na ssaniu więc regulując dźwignią utrzymujesz obroty między 2-3 tyś rpm.
Może masz linkę ssania mocno naciągniętą stąd taka czuła ta dźwignia.
i po rozgrzaniu wyłączasz ssanie powinien mieć obroty powyżej 1k (lepiej troszkę większe niż mniejsze ponieważ smarowanie jest prawidłowe)
Obroty na jałowym powinny wynosić około 1300rpm.
a z tym pokrętłem to popróbuj musisz sama wyczuć bo nie pamiętam jak to już było.
ale raczej jak wkręcasz pokrętło to obroty będą rosły.
Tyle z mojej strony jeśli coś napisałem nie tak to proszę poprawcie mnie.
Pozdrawiam :)

matwierch - Sob 25 Sie, 2012

więc jak sprawdzisz,zrobisz to mów co i jak :)
Pawlus - Nie 26 Sie, 2012

Normalka, że na ssaniu wkręca się na większe obroty niż te 2k-3k. Nie przejmuj się tym, pilnuj tylko, żeby były w tym przedziale. Jak będziesz regulować wolne obroty, pamiętaj, że robi się to na nagrzanym silniku do normalnej temperatury pracy.
claudii - Nie 26 Sie, 2012

jałowy podkręcony na 1300 dzięki za pomoc :)
claudii - Sro 29 Sie, 2012

czy jest szansa dostać gdzieś te kolorowe zaślepki od kontrolek na półce?
ni chu, chu nie mogę nic takiego znaleźć

nav - Sro 29 Sie, 2012

Set3 powinien mieć, http://netbiker.pl/produk...tikowa-szkielka
claudii - Wto 13 Lis, 2012

spotkała mnie dziś niemiła niespodzianka :( zachodzę do garażu a tam kapiąca benzyna, doszłam szybko że wężyk z kranika przy baku się zsunął to na szybko odkręciłam bak zakręciłam kranik, naciągnęłam wężyk.
Skręciłam do kupy ale wydaje mi się że mam za duży luz na baku, nie pamiętam czy był czy nie :P
Czy u was też bak lekko się rusza na boki, może źle podkładki włożyłam, pod bakiem ta większa zwężana do dołu a pod śrubą ta cieńsza?

_ANIOŁ_ - Wto 13 Lis, 2012

No to troszkę bogactwa odeszło :)

U mnie też bak się lekko rusza, także nie martw się:)

Machu - Wto 13 Lis, 2012

U mnie jest sztywny jak cholera :szok: Jak po skręceniu baku na wszystkich śrubach się rusza na boki? :szok:
_ANIOŁ_ - Wto 13 Lis, 2012

Mi się od zawsze trochę ruszał u góry, ale nie sam, tzn. sam mogę go minimalnie przesunąć. Na dole trzyma się tylko na 2 śrubach a u góry jest wsuwany więc fizycznie nie jest to dziwne.
kempes - Wto 13 Lis, 2012

Na dole baku, przy wlocie do airboxa jest taka blacha w której są otwory do przykręcenia baku do ramy. Ta blacha jest mocowana to zbiornika śrubami oddzielonymi gumowymi tulejkami. Jest to po to aby wytłumić drgania przenoszone z ramy na bak. Jeśli po zamontowaniu zbiornik jest za luźny/ciasny to spróbujcie wyregulować to tymi śrubami.

Mam nadzieję, że nic nie pokręciłem bo już dość dawno to robiłem ;) .

_ANIOŁ_ - Wto 13 Lis, 2012

Nie wiem jak koleżanka, ale mi się nie chce :rotfl:
claudii - Sro 14 Lis, 2012

zaglądałam do serwisówki i chyba odwrotnie podkładki założyłam :P bo jedna jest grubsza a druga cieńsza. Jeśli ma to jakieś znaczenie. Bo śruby już dalej wkręcić nie mogę i jest luz.
_ANIOŁ_ - Sro 14 Lis, 2012

Ja kombinowałem tak i tak, ale co go mogę poruszyć to mogę. Może mój staruszek tak ma?
affectpct - Sro 14 Lis, 2012

u mnie lata na boki delikatnie

zbiornik skreca sie tylko dwoma śrubami?

moze cos poknociłem jak skręcałem ale pare śrub mi zostało więc może coś zrobiłem nie tak

sam jestem ciekaw jak to jest próbowałem to wyeliminować lecz nie widziałem nigdzie czegoś do dokręcenia

_ANIOŁ_ - Sro 14 Lis, 2012

Skręcasz tylko śrubami na dole, u góry wsuwa się i tyle. Ja o tym fakcie dawno zapomniałem :)
claudii - Sro 14 Lis, 2012

Rozpoczęłam pracę nad wyświetlaczem biegów, czujnik prawie gotowy, tak to wygląda w moim wykonaniu, jedna trochę zeszła z kursu ale chyba styknie :)




Suzi rozebrana bo będę wstawiać wyświetlacz w obrotomierz (niebieski :D ), tu pytanie którędy go tam wcisnąć i na co przykleić, bo kabel dość sztywny i obawiam się że może być problem.

Przy okazji zajrzałam do linki obrotomierza bo cieknie z niej olej, pancerzyk mam pęknięty. Czy wystarczy tu wstawić nowy oring bo stary był twardy i w 2 kawałkach, czy trzeba te ustrojstwo jeszcze odkręcić?



Zamierzam jeszcze pomalować kubeczki na srebrno, przy okazji dowiedziałam się że były klejone :/ Zwykły spray srebrny wystarczy czy na wierzch jeszcze bezbarwny machnąć?

affectpct - Sro 14 Lis, 2012

bezbarwny nie potrzebny pamietaj zeby odtluscic kubelki powinny chycic ale jest to tworzywo sztuczne wiec powinien byc specialny podklad? tak mi sie zdaje choc jezeli masz tylko sprey to przejedz drobnym papierem wodnym odtlusc rozpuchem i maluj :-)
sebas_bdg - Sob 17 Lis, 2012

powinnaś raczej zmatowić papierem ściernym kubki, nie za grubym zeby nie było widac mocnych śladów i nie za drobnym, później odtłuścić i pomalować dopiero jakimś lepszym spryem, podkładowa i głowny kolor, nie maluj raczej na gładkiej powierzchni bo może Ci szybko farba zejść ;) u mnie też trochę mokro od oleju prz wyjsciu linki obrotomierza z silnika też będe musiał tam kiedyś zajrzeć, a aktualnie bede chyba zabierał sie za malowanie(renowacje) całego układu wydechowego ;]
claudii - Nie 18 Lis, 2012

Moje kubki były klejone i szpachlowane i ich powierzchnia była dość porowata, gdzieniegdzie trochę krzywo poklejone :/ Więc zmatowiłam papierem odtłuściłam benzyką i wio. Wyszło całkiem nieźle nie spodziewałam się że aż tak fajnie będzie to wyglądało. :D
affectpct - Nie 18 Lis, 2012

no i gitara a koszulke dostałaś?
GSadmirer - Nie 18 Lis, 2012

oo i reklama motipa ;) widzę że ten spray jest naprawdę niezły, dobrze wiedzieć :) fajnie Ci wyszło
Machu - Nie 18 Lis, 2012

GSadmirer napisał/a:
oo i reklama motipa ;)


To jest lokowanie produktu :P

blueboys16 - Nie 18 Lis, 2012

No ładnie wyszło, a co do motipa to chyba jedne z lepszych lakierów w sprayu on ma. Dużo rzeczy malowałem nimi i złego słowa nie można powiedzieć.
sebas_bdg - Wto 20 Lis, 2012

Zdolna kobieta :D
claudii - Sro 05 Gru, 2012

W garażu już prawie zero stopni, ale Suzi przykryta kołderką :P

Kubeczki pasują :D teraz myślę nad plastikiem lampy, ale ze zdjęciem chyba więcej roboty.

Czy tam w środku jest jakaś kostka do odpięcia kabli i kierunków?

perLucjano - Sro 05 Gru, 2012

Tak w środku lampy są kostki, zrób fotkę przed demontażem a potem złożysz identycznie i będzie jak z fabryki ;)
Ostatnia fotka to biała DAMA :rotfl: , sama szyłaś na miarę? ładnie pasuje a takiej foty to jeszcze nie miałem okazji oglądać :hyhy:

claudii - Czw 06 Gru, 2012

stara poszewka na kołdrę, trochę rozerwałam i pasuje jak ulał, długa suknia do samej ziemi :D
Set3 - Czw 06 Gru, 2012

Claudia Ty masz chyba jakąś nie oryginalną lampę jak mówisz o plastiku lampy. Lampa w GS jest metalowa z tyłu. Możesz mieć tzw zamiennik. Zrób zdjęcie lampy. Jak masz zamiennik to masz mniejszą. Niestety oryginał więcej kosztuje i dlatego mógł ktoś tzn poprzedni właściciel wstawić tańszy.
Niestety zamiennik nie ma na dole stabilizatora i może po prostu swiatło w czasie jazdy drgać. No i jest słabsze. Jak masz nieoryginalną lampę to kostki nie mieszczą się w niej. Wyslij zdjęcie to powiem jaką masz lampę bo może się myslę i nie o to chodziło z tymi plastikami'

claudii - Czw 06 Gru, 2012

Przód lampy jest metalowy nawet trochę zardzewiały, tył plastik. Średnica lampy ok 20cm. Jak wygląda ten stabilizator?





Set3 - Czw 06 Gru, 2012

Tak myslałem. Masz nie oryginał. Normalnie lampa w GS jest większa. ma około 23cm średnicy i wiązki kabli razem z koncówkami wchodzą w srodek. Jezdzić można ale pomysl o wymianie.
Napewno wiedział. i napewno wiedziął jaki jest koszt lampy.
Ta lampa co masz jest tylko na 2 srubach. Oryginał ma na dole mocowanie by w czasie jazdy nie drgała. Tą to sobie możesz dowolnie podności i opuszczac. W GS tak nie ma. Wysokość swiatła reguluję się odpowiednim pokrętłem w lampie.

claudii - Czw 06 Gru, 2012

to pewnie kostek w środku nie ma :/ dodatkowy kłopot z dorabianiem kostek do oryginalnej lampy. Daruje sobie wymianę ta świeci całkiem nieźle, tylko gumowe podkładki po bokach muszę wymienić bo się rozsypały. Masz może coś takiego na stanie?
Set3 - Czw 06 Gru, 2012

tam są tulejki plastikowe. Nie mam takiej lampy. Ale kostki napewno masz. Wiesz przy takich lampach one się po prostu nie mieszczą w srodku jak normalnie i założe się że powtykali je pod spodem. Nie widzać dokładnie na zdjęciu.
nie wieże żeby pousuwali kostki a połączyli na krótko. Jeszcze tego nie widziałem :)

claudii - Nie 06 Sty, 2013

rameczka odświeżona :D i naklejki do kontrolek udało mi się zdobyć, choć nie takie same jak w oryginale.
Ryder - Nie 06 Sty, 2013

Bardzo ładnie to wyszło :D
m - Nie 06 Sty, 2013

a skad wyczarowałas naklejki ??
claudii - Nie 06 Sty, 2013

na allegro u jakiego typa miały być puste w środku a zrobił takie :/ ale całkiem nieźle wyglądają. Choć są dość grube i odstają, pomimo że bezbarwnym pryskałam.
claudii - Wto 15 Sty, 2013

pomysłem dymn-ego okleiłam korek taśmą 3M carbon, na wierzch lakier bezbarwny. Wygląda o wiele lepiej niż wieśniacki cap pad :P
No i satysfakcja z własnego dzieła :D

danny - Wto 15 Sty, 2013

Super wyglada :)
matwierch - Sro 16 Sty, 2013

naprawdę mega profesjonalnie ci to wyszło ;)
elegancko ;]

Bonzo - Czw 17 Sty, 2013

Kabron jak się patrzy:D

Trzeba było wypolerować wlew, wtedy by ładnie wyglądało :)

mocar - Czw 17 Sty, 2013

No ładnie, ciekawe jak wygląda już na swoim miejscu :)
kempes - Czw 17 Sty, 2013

Ładnie, ładnie. Ja korek wypolerowałem, co dało też całkiem fajny efekt :) .
affectpct - Wto 22 Sty, 2013

fajnie wyszedł ci ten carbon ja chciałem sobie dekielki okleić ale chyba nie ładnie by to wyglądało ;p
claudii - Sro 17 Kwi, 2013

wyświetlacz w końcu skończony :D
dodałam szkiełko, żeby nie szpecił na wyłączonym.


Machu - Sro 17 Kwi, 2013

claudii rozwalasz mnie :P A wyświetlacz Ci wyszedł rewelacyjnie.
claudii - Sro 17 Kwi, 2013

Machu napisał/a:
claudii rozwalasz mnie :P A wyświetlacz Ci wyszedł rewelacyjnie.


:zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony:

pawulon40 - Sro 17 Kwi, 2013

Dobra robota, jak zdolna kobietka Pozdrawiam :) ;)
mocar - Sro 17 Kwi, 2013

Wyświetlacz pierwsza klasa :ok:
kempes - Pią 19 Kwi, 2013

Machu napisał/a:
claudii rozwalasz mnie

Fakt. Kobieta, która lubi motocykle i jeszcze potrafi sporo przy nich zrobić to rzadkość.
Wyświetlacz super! :)

affectpct - Pią 26 Kwi, 2013

co Ty masz za kluczyk;D? jak do mercedesa:)
claudii - Pią 26 Kwi, 2013

affectpct napisał/a:
co Ty masz za kluczyk;D? jak do mercedesa:)


scyzoryk z pilotem - zdalne sterowanie i takie tam :P

affectpct - Pią 26 Kwi, 2013

ciu też chce taki bajer :D jak takie cudo zdobyć;D?
Razz - Pon 10 Cze, 2013

Dołączam się do pytania o kluczyk, no i jeszcze jedno - gdzie kupić taką szybkę do GS500E?

PS. Gratuluję talentu :)

claudii - Pon 10 Cze, 2013

uniwersalna centralka alarmowa, np taka" http://allegro.pl/alarm-m...3299251169.html

szybka też uniwersalna na allegro znajdziesz.

Septimus - Sro 12 Cze, 2013
Temat postu: Nice!
Założę się że nie jeden Forumowicz patrząc jak dbasz o swoją maleńką ma teraz wyrzuty sumienia :D

Wyświetlacz wyszedł Ci super, poezja :hyhy:

johnny - Sob 15 Cze, 2013

chyba Cię widziałem w tygodniu na Sikorskiego, z daleka myślałem że pędzi jakieś Ducati a to krwistoczerwony świerszcz :) Ładnie się prezentuje.
claudii - Sob 15 Cze, 2013

możliwe :) we wtorek przed południem leciałam na Butryny :)
claudii - Wto 14 Sty, 2014

Suzi dostała kuferek ale żeby nie był taki zwykły to jest ze światełkiem stopu :)
Koszt materiałów 8zł, piwa 12 zł :P

Kazik - Wto 14 Sty, 2014

cacy kuferek <brawo>
nikto - Wto 14 Sty, 2014

nice :]
claudii - Nie 23 Lut, 2014

Suzi wyszła na mały spacerek pod dom, kierownica wymieniona z małymi przeszkodami z kablami, trochę lipnie wyglądają, muszę poprzekładać inaczej. I przełączniki po skręceniu kręcą się na kierownicy, bo na poprzedniej były na taśmie izolacyjnej :/
Pozycja na moto bajka :D I o wiele lepiej wygląda :rotfl:




tezet - Nie 23 Lut, 2014

Bardzo fajnie wygląda ta kierownica :) jakiej to marki ?
claudii - Nie 23 Lut, 2014

kiera Lucasa, mocowania Accel
pawulon40 - Nie 23 Lut, 2014

Bardzo ładnie wszystko się prezentuje ;) :) :moto:
Kondii - Nie 23 Lut, 2014

A lusterka to gdzie? :D
Zakładać już! :D

tmi - Nie 23 Lut, 2014

Robiłaś coś ze szkiełkami prędkościomierza i obrotomierza bo ładnie się świecą i wyglądają klarownie?
claudii - Nie 23 Lut, 2014

tmi napisał/a:
Robiłaś coś ze szkiełkami prędkościomierza i obrotomierza bo ładnie się świecą i wyglądają klarownie?


czyściłam z obydwu stron chusteczką do okularów z Lidla :D

claudii - Czw 27 Mar, 2014

https://www.youtube.com/watch?v=X_rSDBU4wQw z pierwszej wiosennej przejażdżki, kamerka zamontowana na przedramieniu, film przekonwertowany bo za dużo miejsca zajmował :P
kello - Czw 27 Mar, 2014

Ze Swaderek wrócić bez ryby to jak nie być w Swaderkach :)
Borek - Czw 27 Mar, 2014

Jedwabno - Olsztynek niezłe winkle co nie claudii? Jak zjeżdżam do domu i jest pogoda to z kumplami katujemy traskę cały dzień :D
claudii - Czw 27 Mar, 2014

fajna, fajna, dziur nie ma i ruch nie za duży można polatać :D W sumie jedyny kierunek w który można z Olsztyna polecieć, bo wszędzie już proste autostrady budują. :kwasny:
Set3 - Czw 27 Mar, 2014

Claudia czerwone kierownice maja grube scianki. Zapomniałem ze masz kolorowa kiere. dopasowałas ta gumke. pozdrawiam serdecznie
GSadmirer - Czw 27 Mar, 2014

fajny ogródek :hyhy:

duzo mialaś problemów żeby zamontowac wyswietlacz w środku zegaru?

claudii - Pią 28 Mar, 2014

GSadmirer napisał/a:
fajny ogródek :hyhy:

duzo mialaś problemów żeby zamontowac wyswietlacz w środku zegaru?

trochę było dłubania bo nie miałam narzędzi do zrobienia dziury :P Zaklejone klejem do metalu i przykryte ciemną szybką.

Set wycięłam jakoś ale nie da się tego równo wyciąć, i ciężarki trochę jakby krzywo siedzą. A linkę wysłałeś? :)

affectpct - Czw 03 Kwi, 2014

Fajny projekt fajnie że go dalej ciągniesz ;) pzodrawiam ;)
claudii - Sob 05 Kwi, 2014

Kolejne prezenty dla Suzi:

Światełko stopu do kufra zamontowane :)



Kanapa obita, trochę wyżej się siedzi, może tyłek nie będzie już bolał :P


x_warrior - Pon 07 Kwi, 2014

Światło stop - pasek ledowy ? Ładnie to to wgląda :D
claudii - Pon 07 Kwi, 2014

taa paseczek ledowy za 2 zł :D O kierunkach też myślałam, ale w sumie za mały kufer.
Z tego co mi się wydaje to w twoim kufrze też jest miejsce na światełka.

Kuraś - Pon 07 Kwi, 2014

ładnie obszyte siedzenie, ale ogólnie wyglada jak z dup* wyjete (kształt) - ni jak nie pasuje do gsa :/
x_warrior - Wto 08 Kwi, 2014

No u mnie jest miejsce na swiatła, a siedzenia wyglądają zajebiście :) .
beacia500 - Wto 08 Kwi, 2014

Prześledziłam cały temat i muszę przyznać, że bardzo , ale to bardzo mi się podoba to co zrobiłaś ze swoim GS-em. Może i ja się zmobilizuję i zacznę działać wieczorami z moim kosmitą, jak już będę miała światło w garażu i dziecko będzie wieczorami ładnie spało ;)

Pozdrawiam :)

claudii - Wto 08 Kwi, 2014

obicie jak każde inne, tylko ten tył trochę grubszy. Na żywo wygląda lepiej, nawet nie ma co porównywać do obskurnych oryginalnych czy jakiś pseudo-pokrowców.

beacia500, działaj, działaj chętnie obejrzę efekty :)

claudii - Pią 23 Maj, 2014

i tak oto babci strzeliła 70-ka :D
Kazik - Pią 23 Maj, 2014

no to teraz pozostaje stóweczki życzyc :D
claudii - Pon 09 Cze, 2014

nowy laczek dla suzi na dotarciu :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group