.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

podlaskie (B) - Wymiana oleju i uszczelniaczy lag

Grzesiek72 - Wto 24 Kwi, 2012
Temat postu: Wymiana oleju i uszczelniaczy lag
Witam kolegów i koleżanki.Szukam kogoś z Białegostoku, kto by potrafił wymienić olej i uszczelniacze lag nie drogo .Suzuki gs 500 2005 rok.
Pozdrawiam

maruder07 - Wto 24 Kwi, 2012

Jak nie drogo i dobrze to najlepiej samemu to zrobić! a tako to w doilidach mają sprzęt do takich zabaw. I tam warto zajechać. więcej jak 200zł nie powinieneś zapłaćić.

A tak swoją drogą kolega się nie pochwalił jaką GSkę ma. Gdzie są fotki? Byłeś na rozpoczęciu sezonu w białym 21kwietnia??? :P

Grzesiek72 - Wto 24 Kwi, 2012

Byłem,byłem :)
maruder07 - Wto 24 Kwi, 2012

A ja widziałem tego sprzęta na zlocie :zdziwko: tylko jakoś właściciela wokół nie widać było. Nie no ładna maszynka naprawdę moja będzie podobna! :D
Grzesiek72 - Wto 24 Kwi, 2012

Akurat odszedłem popatrzeć na inne motocykle :) a tak po za tym to widziałem kogoś na czerwonym, gsie nie wiem czy tu na forum jest :)
maruder07 - Wto 24 Kwi, 2012

Na forum jest czarny całkowicie GS (mój) szary do szymona należy, czarno srebrny z paskami czerwonymi Loraka. A czerwonego tu nie widziałem.

dobra ale to temat o lagach, a wiec zapraszam do dyskusji w temacie ogólnym głównym nieco wyżej. Tutaj nie spamujmy...

lorak1988 - Sob 28 Kwi, 2012

e tam, nas tu mało to można spamować :p

A tak sie składa ze też mam problem z lagami, uszczelniaczami.
Jak tam Grzesiek72 , udało sie zrobić lagi? U dzięciła na dojkach chcą 250zł. Może gdzieś robią taniej bo jak nie to ja raczej sam się tym zajme.
Dzisiaj na allegro miałem zamówić uszczelniacze i olej, ale raczej nie jestem w stanie

Ale jakieś gmole dziwne masz, czy co to jest, na tłumiku

Special - Nie 29 Kwi, 2012

250 wow zjodziejstwo
przecież to gs 500 na nie r1 2012
kurna jak można tak traktować ludzi :(

maruder07 - Nie 29 Kwi, 2012

Special napisał/a:

kurna jak można tak traktować ludzi :(


Można jak się jest jednym z niewielu serwisów w Białymstoku to tak można. Dodatkowo ma się full roboty przez cały sezon że 8mechaników się nie wyrabia to jedyna radą na poluzowanie kolejki jest podniesienie cen za usługi. Wtedy mniej osób decyduje się na naprawę w tym serwisie (robią przeważnie na własna rękę) i jest luz. Ot takie jest miasto Białystok.

lorak1988 - Nie 29 Kwi, 2012

A właśnie kupuje cały zestaw na allegro. Olej motul i wszystkie uszczelniacze: 130zł z przesyłką.
Grzesiek72 - Wto 01 Maj, 2012

Niestety jeszcze mi sie nie udało wymienić , a tak po za tym zeby nie robic nowego tematu, mam pytanie w sprawie tankowania wczoraj przełączyłem na rezerwe i jade na stacje tankuje o dziwo tylko za 22zł .Pistolet wsadzilem na maxa (odbija)??Tankowałem na centralnej stopce.Czy moze jakos pod skosem lac czy do konca nie wsadzac pistoleta, benzyna szumi i dystrybutor mysli ze mam pelno jak to jest, to było moje pierwsze tankowanie?

[ Dodano: Wto 01 Maj, 2012 ]
Ale jakieś gmole dziwne masz, czy co to jest, na tłumiku

No tak już kupiłem:)

Kat - Wto 01 Maj, 2012

Pistolet przy tankowaniu wsadzasz do baku tak na 5 cm, a jak odbije to wyjmujesz i powoli dolewasz do pełna. Przy okazji zerujesz licznik dzienny, jeździsz 300 km i tankujesz znowu :)
lorak1988 - Wto 01 Maj, 2012

Jak mam pusto w zbiorniku to pistolet wkladam do konca i leje az odbije, a potem delikatnie do pełna zagladajac caly czas czy moze juz nie przelałem.

Tankuje na stopce bocznej, wydaje mi sie ze wtedy wiecej wejdzie.

Grzesiek72 - Wto 01 Maj, 2012

Dzieki
maruder07 - Wto 01 Maj, 2012

lorak1988 napisał/a:
Tankuje na stopce bocznej, wydaje mi sie ze wtedy wiecej wejdzie.


To ci się tylko tak wydaje! ja na centralce tankuje do pełna. gdy mam już pod krawędź górną to wtedy kiwam motorkiem przód tył żeby z pod krawędzi powietrze wygonić i jeszcze takim patentem wchodzi mi ze 2 może 3 litry. Ogółem 2 sezony temu w zależności od jazdy to nawet 350km robiłem do rezerwy. Na rezerwie zrobiłem 85km przed tankowaniem i patrząc na to co jeszcze było na dnie to z 10 km by się jeszcze zrobiło.


Dobra do soboty niewiele zostało. Kto do bielska jedzie? Kompletujemy się w jeden skład w bielsku na paradzie jako reprezentacja naszego kochanego forum? :P

Dyskusję proszę zaczynać tutaj: http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=7801

lorak1988 - Nie 06 Maj, 2012

Uszczelniacze w lagach i olej wymieniony. Jakieś 2,5 h roboty z pomoca braci i jest 120zł w kieszeni. Myślałem ze to wyższa filozofia jakas, ale jak na pierwszy raz to i tak sprawnie poszło.
Idąc za ciosem wymieniłem łańcuch, naprostowałem lekko przednia fele i naprawiłem stopke boczna :)

maruder07 - Pon 07 Maj, 2012

lorak1988 napisał/a:
Idąc za ciosem wymieniłem łańcuch,


Zębatki też???

Borek - Pon 07 Maj, 2012

No co Ty po co zmieniać zębatki, z resztą niektórzy skracają łańcuch o 2 ogniwa i jeżdżą co nie? :wstyd:
maruder07 - Pon 07 Maj, 2012

Tu cię kolego zaskoczę! Ja ostatnio szarpnąłem się i wydałem jakieś 400zł na łańcuch z zębatkami. Złotego DIDa wzmacnianego. :hyhy:
Borek - Pon 07 Maj, 2012

Brawo, jest się czym chwalić... Bo kupić porządny napęd do GS-a to rzadkość ;)
lorak1988 - Pon 07 Maj, 2012

No Maruder, ale kiedyś 2 ogniwka wyciąłes jak był za długi :p

No oczywiscie ze zebatki tez, sunstar-a, łańcuch D.I.D.
Tylki zdziwiło mnie to ze musiałem nowy lancuch skrocic o 2 ogniwka, a kupiłem specjalnie dluzszy bo wyczytałem gdzies ze do rocznika 89 jest właśnie dluższy. I nie wiem o co chodzi.

maruder07 - Pon 07 Maj, 2012

I kto tu ogniwa skraca? :wstyd: ja musiałem bo regulacji nie miałem. A ty już na dzień dobry to robisz? Nie no szacun! Heh tak na poważnie ja kupiłem u studiego komplet i pasował jak trzeba po założeniu w połowie regulacji się znalazł.

Borek a pewnie że mam czym się chwalić bo w czarnym moto mam Złotego DIDa szpan we wsi! :P

lorak1988 - Pon 07 Maj, 2012

Ważne ze jest ok. Tylko zastanawia mnie od czego uzależniona jest ta różnica w długości łancucha zależnie od rocznika.
maruder07 - Pon 07 Maj, 2012

Niby od układu zębatek, 15 czy 16 z przodu jest i z tyłu jaka. Niby te ogniwo jedno jest zależne właśnie od tego ale ja się nie znam tu się powinien expert Studi wypowiedzieć, fachowiec od nowinek technicznych i specjalista techniczny w dziedzinie GSowej. :)
lorak1988 - Pon 07 Maj, 2012

Spoko, juz wyczytałem gdzie trzeba http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 i wyszło ze dalej nie wiem o co chodzi, ale moim zdaniem dobrze zrobiłem ze go skróciłem.
Pewnie inzynierowie pomyśleli ze bez sensu zakładać nowy lancuch zeby był w połowie naciagu i dlatego w kolejnych rocznikach zmniejszyli do 110 ogniw.

A ilosc zebow mam tak jak jest fabrycznie.

A tak "buy the way", to chyba nie ten temat :p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group