|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Mechanika - Problem z obrotami
Godfather - Wto 15 Kwi, 2008 Temat postu: Problem z obrotami Witam w ostanim czasie zakupilem Gs-a smigam na nim cos ponad tydzien i zauwazylem ze jak silnik jest zimny to obroty sa niskie i nie ma problemu natomasty gdy sie na nim przejade i kiedy sie moto troche zgrzeje na luzie np. gdy stoje na czerwonym ma strasznie wysokie obroty;/ wiem ze niepowinien tak robic. jak myslicie czy to jest kwestia regulacji gaznikow ? czy moze czegos innego ?
Cezarek - Wto 15 Kwi, 2008
Pewnie masz właśnie gażniczki do regulacji wysokie obroty na luzie, znaczy ile?? w granicy 1500-1800 jest ok
Sc0uT - Wto 15 Kwi, 2008
Cezarek napisał/a: | Pewnie masz właśnie gażniczki do regulacji wysokie obroty na luzie, znaczy ile?? w granicy 1500-1800 jest ok |
Nie jest OK ! Za wysokie... Na biegu jałowym powinny wynosic 1250orb/min (+/- 50obr/min)
Od spodu gaznikow masz takie pokretło. Zagrzej dobrze motor, wrzuc na luz i przekrec pokretło troche ( nie apmietam w ktora sie schodizlo z obrotow), przegazuj i zobaczczy juz jest OK.
pootietang - Wto 15 Kwi, 2008
dokładnie jak pisze scout, rozgrzej i wyreguluj obroty tym pokrętłem pod gaźnikiem. jeśli kupiłeś niedawno go to tak czy inaczej warto by było zrobić serwis gaźników ale to tak przy okazji.
Godfather - Wto 15 Kwi, 2008
Dzieki Panowie juz ide zobaczyc czy to cos da swoja droga wiem ze serwis gaznikow trzeba zrobic ale narazie jestem splukany
Sc0uT - Wto 15 Kwi, 2008
ZAworów pewnie tez... Wypalisz gniazda, to wtedy bedziesz mogl zbierac kase ...
Yarccom - Wto 15 Kwi, 2008
jak wypali to juz bedzie musiał zbierać i to wiecej niz 150 zł na regulację
hubertgontarz - Wto 15 Kwi, 2008
jest zamieszczony filmik jak sprawdzić luz zaworowy i je wyregulować, myślę że jak nie ma się kasy na regulację zaworów to przynajmniej warto sprawdzić czy warto je regulować, możliwe że luz jest ok.
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=786
pootietang - Wto 15 Kwi, 2008
najgorzej że cieżko ze szczelinomierzami do moto bo mało gdzie są a juz są to drogie
GSadmirer - Wto 15 Kwi, 2008
ekstra film!
Prayer - Nie 20 Kwi, 2008
Tym pokrętłem w lewo schodzisz z obrotów, na prawo dodajesz.
Godfather - Nie 20 Kwi, 2008
no to tak probowalem z tym pokretlem i dziwna sprawa bo jesli nim krece to wogole nie zmienia obrotow heh natomiast sytuacja z zawysokimi obrotami caly czas sie powtarza cos takiego jakby linka gazu sie zacinala i moto nie chodzi z obrotow na luzie jak jest rozgrzany myslalem ze jakis smiec moze dostal sie do gaznika ale na zimnym tak nie robi wiec odpada linka gazu ma luz bo sprawdzalem wiec nie wiem o co chodzi
Sc0uT - Nie 20 Kwi, 2008
a Ty czasem nie masz na PRI kranika :O ?
Sqbi - Nie 20 Kwi, 2008
no to ja mam to samo, to tak wyglada jak by za duzo paliwa po rozgrzaniu sie dostawalo i moto wariuje, ale jak sie wrzuci bieg i lekko sprzeglo popusci i poleca obroty do 1200 i znowu da luz to moto trzyma w miare obroty, ja podejrzewam ze to moze byc cos zaworami, ale mialem na jesieni regulowane i czyszczone, ale dalej sie czasem tak dzieje;/ Cos czuje ze odrzaluje i oddam do suzuki niech go porzadnie przejrza::D
ZowA - Pon 21 Kwi, 2008
Ja dopuki nie oddałem na synchro gaźnikow i regulacji zaworów miałem to samo tzn jak jechałem było ok. Luz na światlach i obroty na 2tys-3tys po pokręceniu śrubą zchodziło na 1,5 na następnych światlach były za niskie i prawie gasł, więc znów krecenie srubą i si. Jak byly za duże obroty to bieg i powoli sprzeglo i obroty spadały. Przy rozkreceniu okazało sie, że linka od ssania byłapopękana i ssania nie odpuszczała. Po wymianie linki i synchro gaźnikow obroty sie nie zmieniają a silnik pracuje regularnie. Proponuje sprawdzić linke od ssania i gazu.
Godfather - Wto 22 Kwi, 2008
nie kranik mam dobrze ustawiony musze oddac moto na regulacje gaznikow bylem nawet u jedynego miechanika w miescie juz z tym i mowil ze tak jakby gaz sie zacina niestety teraz nie ma czasu z tym robic wiec musze czekac heh
|
|