Na Forum jest 61 użytkowników :: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 61 Gości Zarejestrowani Użytkownicy: Brak Najwięcej użytkowników 320 było obecnych Pon 03 Sie, 2020
słupek wskaźnikowy
z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie
jezdni
informuje o
zbliżaniu się do przejazdu kolejowego
G-1b
słupek wskaźnikowy
z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie
jezdni
informuje o
zbliżaniu się do przejazdu kolejowego
G-1c
słupek wskaźnikowy
z jedną kreską umieszczany po prawej stronie
jezdni
informuje o
zbliżaniu się do przejazdu kolejowego
G-1d
słupek wskaźnikowy
z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie
jezdni
informuje o
zbliżaniu się do przejazdu kolejowego
G-1e
słupek wskaźnikowy
z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie
jezdni
informuje o
zbliżaniu się do przejazdu kolejowego
G-1f
słupek wskaźnikowy
z jedną kreską umieszczany po lewej stronie
jezdni
informuje o
zbliżaniu się do przejazdu kolejowego
G-2
sieć pod napięciem
oznacza, że
nad przejazdem kolejowym jest zawieszona sieć
trakcyjna pod napięciem.
G-3
krzyż Św. Andrzeja
przed przejazdem kolejowym jednotorowym
wyznacza miejsce
zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub
innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym
bez zapór lub półzapór; znaki te informują,
że na przejeździe występują odpowiednio jeden
lub więcej torów.
G-4
krzyż Św. Andrzeja
przed przejazdem kolejowym wielotorowym
wyznacza miejsce
zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub
innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym
bez zapór lub półzapór; znaki te informują,
że na przejeździe występują odpowiednio jeden
lub więcej torów.
Słupek z trzema kreskami jest umieszczany pod
znakiem A-9 lub A-10, słupek z
dwiema kreskami - na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego
od przejazdu, a słupek z jedną kreską - na 1/3
tej odległości.
Jeżeli ze względu na warunki
lokalne znaki ostrzegawcze umieszczono bliżej
niż 150 m to pod znakiem ostrzegawczym umieszcza
się słupek z dwiema kreskami, a słupek z jedną
kreską na 1/2 odległości znaku ostrzegawczego.
Jeżeli znak ostrzegawczy umieszczono w bezpośredniej
bliskości przejazdu, to stosuje się tylko słupek
z jedną kreską umieszczony pod znakiem ostrzegawczym.
ostrzega o
zbliżaniu się do miejsca, w którym ruch tramwajów
jest kierowany za pomocą trójbarwnej sygnalizacji
świetlnej.
AT-2
sygnalizacja
świetlna wzbudzana
ostrzega o
zbliżaniu się do skrzyżowania, na którym tramwaj
wzbudza wydzieloną dla siebie fazę
AT-3
niebezpieczny
zjazd
ostrzega o
znacznym spadku podłużnym toru tramwajowego,
o wartości podanej na znak
AT-4
stromy podjazd
ostrzega o
znacznym wzniesieniu toru tramwajowego, o wartości
podanej na znaku
AT-5
ruch kolizyjny
ostrzega o
zbliżaniu się do skrzyżowania z sygnalizacją
świetlną, na którym skręcający motorniczy, opuszczając
skrzyżowanie, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa
uczestnikom ruchu poruszającym się w kierunku
na wprost
BT-1
ograniczenie
prędkości
oznacza zakaz
przekraczania prędkości określonej na znaku
liczbą kilometrów na godzinę przez kierującego
tramwajem jadącego torem, przy którym jest on
umieszczony
BT-2
koniec ograniczenia
prędkości
oznacza odwołanie
ograniczenia prędkości wprowadzonego znakiem
BT-1
BT-3
blokada zwrotnicy
oznacza zakaz
wjazdu kierującego tramwajem pod urządzenie
sterujące zwrotnicą, aż poprzedni tramwaj nie
opuści zwrotnicy
BT-4
stop - zwrotnica
eksploatowana jednostronnie
oznacza zakaz
wjazdu kierującego tramwajem na zwrotnicę bez
zatrzymania się przed zwrotnicą i obowiązek
sprawdzenia, czy położenie iglicy jest prawidłowe
Znaki od AT-1 do AT-5:
są umieszczane po prawej stronie toru,
nad torem przeznaczonym dla danego kierunku
ruchu albo między torami na słupach sieci
trakcyjnej - w odległości od 50 m do 200
m od miejsca niebezpiecznego,
zobowiązują kierujących tramwajami jadących
torem, przy którym są umieszczone, do zachowania
szczególnej ostrożności.
Zakaz wyrażony znakiem BT-1 obowiązuje
od miejsca umieszczenia znaku do najbliższego
skrzyżowania (rozwidlenia) torów lub miejsca
ustawienia znaku BT-2 "koniec ograniczenia
prędkości
Znaki od BT-1 do BT-4 są umieszczane
nad torem lub po prawej stronie toru przeznaczonego
dla danego kierunku ruchu
Dodatkowe znaki dla kierujących tramwajami
(niepublikowane w rozporządzeniu o znakach drogowych):
zwrotnica sterowana za pomocą systemu
TRACK
zwrotnica sterowana systemem: jazda
z prądem, jazda bez prądu
sygnalizacja świetlna lub dźwiękowa
przystanek techniczny - obowiązkowe
zatrzymanie tramwaju
pierwszeństwo dla nadjeżdżającego
z przeciwka na ostrym łuku torów
pierwszeństwo przejazdu na ostrym
łuku torów
pierwszeństwo dla nadjeżdżającego
z przeciwka na ostrym łuku torów
pierwszeństwo przejazdu na ostrym
łuku torów
izolator
sekcyjny
słup trakcyjny z odgromnikiem
granica zasilania podstacji trakcyjnej
odłącznik sieciowy
miejsce podłączenia kabla zasilającego
sieć trakcyjną
miejsce podłączenia kabla powrotnego
sieci trakcyjnej
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
Nasza strona używa informacji zapisywanych
za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu
dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in.
w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z
nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików
cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do
obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez
zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację
korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego
rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy,
że:
Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne,
lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania
forum;
przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania
forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)
Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii
Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w
niniejszym Rozporządzeniu;
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych,
uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do
wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały
przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz
przez okres wynikający z okresu przedawnienia w
ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
informujemy, iż Twoje dane osobowe
możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż
przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy
Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii
Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r.